Logika jest taka że standardowo 99% samochodów jeżeli nie ma alufelg wyjedzie na kołpaku z salonu. A cena kołpaków fabrycznych jest po pierwsze taka wysoka ze względu na to jakiej jakości są, wystarczy porównać do wszystkich innych aftermarketowych.
@hondacbr11: Dokładnie, to jest kosztorys w przypadku gdybyśmy chciali sobie zamówić dane kołpaczki czy felgi stalowe.. i fakt ceny są kosmiczne ale oryginalne kołpaki są solidne no i jakos sie prezentują.. ale kupując nawet podstawową wersje auta dostaniesz stalówki i kołpaki :D hehe
Ja mam oryginalne kołpaki w moim 18-letnim 406 i cały czas trzymają się bardzo dobrze. Jednak za jakość trzeba zapłacić i akurat w tym przypadku jest to normalne, nie ma o co się oburzać.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 maja 2014 o 14:44
Logika jest taka że standardowo 99% samochodów jeżeli nie ma alufelg wyjedzie na kołpaku z salonu. A cena kołpaków fabrycznych jest po pierwsze taka wysoka ze względu na to jakiej jakości są, wystarczy porównać do wszystkich innych aftermarketowych.
Odpowiedz@hondacbr11: Dokładnie, to jest kosztorys w przypadku gdybyśmy chciali sobie zamówić dane kołpaczki czy felgi stalowe.. i fakt ceny są kosmiczne ale oryginalne kołpaki są solidne no i jakos sie prezentują.. ale kupując nawet podstawową wersje auta dostaniesz stalówki i kołpaki :D hehe
OdpowiedzJa mam oryginalne kołpaki w moim 18-letnim 406 i cały czas trzymają się bardzo dobrze. Jednak za jakość trzeba zapłacić i akurat w tym przypadku jest to normalne, nie ma o co się oburzać.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 maja 2014 o 14:44