@RX_Love: Jeździłem samochodem z mocniejszą odmianą Vki, która jest na zdjęciu, a mianowicie 3.2 250KM w 156 GTA i jedno jest pewne, wir w baku jest non stop :)
@FXX: Ja miałem przyjemność poprowadzić maszynę kolegi @analizator, spala dużo, ale każda spalona kropla benzyny jest tego warta. Moc z powietrza się nie bierze :p
@szopen: Jasna sprawa, że nie i gdybym tylko jeździł mniej (a kilometrów trzaskam naprawdę sporo) to bym kupił Vkę zamiast Diesla ;)
Mi akurat kolega dał kluczyki do swojej GTA i gdyby nie uszy to banan by był dookoła głowy :) Moc z powietrza się bierze, ale w tych nowych popierdółkach z turbo :P Busso to stara szkoła robienia silników i takich wrażeń akustycznych chyba nie daje żadne inne V6 :)
@FXX: A "wspaniali" marketingowcy z GM wdrożyli nowy (stary) silnik (żeliwny z GM, bo tańszy w produkcji) a teraz z niego rezygnują bo za ciężki i...nagle powrót do aluminium, ale już nie do Busso.
Gdzie tu logika? :D
Dla przeciętnego, dla normalnego polaka to raczej 5.0 V8
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2014 o 2:00
@Derve: Chyba 5.0 V10... nie ma butelek 0,625l :)
Odpowiedz@FXX: Czepiasz się :P
Odpowiedz@Derve: Nie... bardzo lubię dźwięk 5-cio litrowej V10 z BMW e60 :P
Odpowiedz@FXX: 5-cio cylindrowe V10? Nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :)
Odpowiedz@MySensei: "5-cio litrowej V10" Czytaj ze zrozumieniem.
Odpowiedz@Derve: Oooo pardon :) moja wtopa :P
Odpowiedzwolę V6, po którym nie choruję na drugi dzień: http://drpianale.files.wordpress.com/2009/04/b4ee78d251fb6838167ef179236c1f141.jpg
Odpowiedz@szopen: mała pomyłka, po takim v6 jest się jeszcze bardziej chorym :) ta choroba się nazywa "radość z jazdy" :)
Odpowiedz@RX_Love: I to nie jedna choroba dokucza po takim V6, druga nazywa się... debet na koncie :D
Odpowiedz@FXX: a no dla niektórych też taka może być :)
Odpowiedz@RX_Love: z pewnością bardziej kosztowne, niż alko-hobby :D
Odpowiedz@RX_Love: Jeździłem samochodem z mocniejszą odmianą Vki, która jest na zdjęciu, a mianowicie 3.2 250KM w 156 GTA i jedno jest pewne, wir w baku jest non stop :)
Odpowiedz@FXX: Ja miałem przyjemność poprowadzić maszynę kolegi @analizator, spala dużo, ale każda spalona kropla benzyny jest tego warta. Moc z powietrza się nie bierze :p
Odpowiedz@szopen: Jasna sprawa, że nie i gdybym tylko jeździł mniej (a kilometrów trzaskam naprawdę sporo) to bym kupił Vkę zamiast Diesla ;) Mi akurat kolega dał kluczyki do swojej GTA i gdyby nie uszy to banan by był dookoła głowy :) Moc z powietrza się bierze, ale w tych nowych popierdółkach z turbo :P Busso to stara szkoła robienia silników i takich wrażeń akustycznych chyba nie daje żadne inne V6 :)
Odpowiedz@FXX: A "wspaniali" marketingowcy z GM wdrożyli nowy (stary) silnik (żeliwny z GM, bo tańszy w produkcji) a teraz z niego rezygnują bo za ciężki i...nagle powrót do aluminium, ale już nie do Busso. Gdzie tu logika? :D
Odpowiedz@szopen: Marketingowcy Alfy już dawno stracili logikę i kontakt z rzeczywistością... niestety...
OdpowiedzGeneralnie Włoskie V6 i V12 to najlepiej brzmiące Vki ze wszystkich.
OdpowiedzWiększość w Polsce niestety jednak woli diesla r4 http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20090619184625/nonsensopedia/images/1/10/Komandos_bialy.jpg
Odpowiedz