zawias felga potem motor z vts i na koniec turbo i wisienka na torcie hamulec (jakieś 4 tłoczki). i potem kombinować jak moc opanować i jest fajny projekt.
Co do felg to będzie problem z doborem fajnych egzemplarzy bo masz 3 śruby. Dobrze by było zrobić przekładkę na 4x108 koszty przód i tył w granicach 1000zł, ale wtedy masz bardzo duży wybór wzorów alusów. Felgi załóż góra 15' ja mam 14' i obniżony o 30mm i jest super. Co do swapu na vts-a z turbem. to nie słuchaj takich pomysłów bo to raczej smiech na sali niż racjonalne doradzenie.
Koszty takiej zabawy aby to nie było wiązane za druty to 10 tys. za to kupisz już fajnego vts. Ale tak jak mówili inni najpierw alusy lekka gleba i będzie fajnie.
Szkoda, że nie VTS. Na początek bym ogarnął ten próg i inne szczegół, żeby nie było takich gorszych miejsc, a potem się zajął modyfikacjami. Może swap na jakiś nieduży ale mocniejszy silnik?
Przede wszystkim koła większe. Niby szczegół, a jak dużo zmiena ;)
OdpowiedzO cal większe felgi ;) Ats Cup byłyby idealne :p
Odpowiedzz tyłu sprężyny od Nivy? :p
Odpowiedz@Kania2796: nie to poprostu bardzo zadbany egzemplarz niacałe 115 tyś miał jak go kupiłem
OdpowiedzAh te 3 śruby
Odpowiedzzawias felga potem motor z vts i na koniec turbo i wisienka na torcie hamulec (jakieś 4 tłoczki). i potem kombinować jak moc opanować i jest fajny projekt.
OdpowiedzCo do felg to będzie problem z doborem fajnych egzemplarzy bo masz 3 śruby. Dobrze by było zrobić przekładkę na 4x108 koszty przód i tył w granicach 1000zł, ale wtedy masz bardzo duży wybór wzorów alusów. Felgi załóż góra 15' ja mam 14' i obniżony o 30mm i jest super. Co do swapu na vts-a z turbem. to nie słuchaj takich pomysłów bo to raczej smiech na sali niż racjonalne doradzenie. Koszty takiej zabawy aby to nie było wiązane za druty to 10 tys. za to kupisz już fajnego vts. Ale tak jak mówili inni najpierw alusy lekka gleba i będzie fajnie.
OdpowiedzSzkoda, że nie VTS. Na początek bym ogarnął ten próg i inne szczegół, żeby nie było takich gorszych miejsc, a potem się zajął modyfikacjami. Może swap na jakiś nieduży ale mocniejszy silnik?
OdpowiedzTania i widoczna modyfikacja to tłumik końcowy z dużego fiata. Pełny przelot i w dodatku bardzo ładnie wygląda jak dasz trochę do góry.
OdpowiedzJeszcze raz dzięki wszystkim za propozycje. teraz tylko troche kasy i do dzieła ;)
Odpowiedz