@pable: Nie jestem pewien czy to kompresor.. ale jeśli jednak jest tam kompresor to proszę o wytłumaczenie jak to działa, skoro pod kolektor ssący podpięta jest tylko rura dolotowa zakończona stożkiem.
@Cherry: są dwa doloty przełączne automatycznie, Eaton jest na elektrosprzęgle więc można jeździć N/A lub z doładowaniem.
tu trochę więcej widać: https://imageshack.com/i/09u5r5j
To gdzie ten kompresor :D ?
Odpowiedz@Cherry: coś tu nie gra nie? ;p niby kompresor, niby jakis bov tam widac a dolocik dalej zwyczajna power rura ;o
Odpowiedz@Cherry: potwierdzam, nie widać kompresora
Odpowiedz@Norbi1995: Widać
Odpowiedz@tomineo: użyj painta i oznacz mi gdzie bo chyba ślepy jestem :D
Odpowiedz@Cherry: Przy kolektorze wydechowym widać zapewne Eaton M62
Odpowiedz@pable: Nie jestem pewien czy to kompresor.. ale jeśli jednak jest tam kompresor to proszę o wytłumaczenie jak to działa, skoro pod kolektor ssący podpięta jest tylko rura dolotowa zakończona stożkiem.
Odpowiedz@Cherry: Kompresor był na 100% bo było słychać :)
Odpowiedz@Cherry: są dwa doloty przełączne automatycznie, Eaton jest na elektrosprzęgle więc można jeździć N/A lub z doładowaniem. tu trochę więcej widać: https://imageshack.com/i/09u5r5j
Odpowiedz@tomineo: Ciekawe rozwiązanie, na jakies zasadzie się przełącza dolot? są jakies przepustnice czy jak?
Odpowiedz@Cherry: Za stożkiem jest zawór oporopowrotny, czyli jeśli występuje nadciśnienie to zamyka dolot N/A.
Odpowiedz@tomineo: Tak myślałem że jest trójnik tylko na zdjęciu powyżej go nie widać
OdpowiedzOoo znajoma Hanka ;] Właściciel wie,że jest tutaj ? :P
Odpowiedz@pszczolka90: Raczej nie ma pojęcia :) Zdjęcie zrobione podczas zlotu.
Odpowiedz@pszczolka90: CIV na OOL ? Z OKLa jestem i nie ogarniam jej :)
Odpowiedz