mam zamiar kupić Golfa 4 tylko zastanawiam się z jakim silnikiem i czy brać benzynę czy diesla pomóżcie... i zamierzam go troszkę tuningować czekam na wasze propozycje
Kup 19 tdi 90 albo 110 koni na pompie wtryskowej ja mam taki silnik w golfie 3 którego posiadam od 7 lat i jeżdżę bezawaryjne ;) Bez problemu możesz go zchipowac na 150 i będzie chodził miód malina ;)
@robigtaa: 90 oraz 110 nie pójdzie na 150 bez modyfikacji mechanicznych - musisz wsadzić pompę 11, wtryski 216 oraz najlepiej wstawić większą turbinę. Jak już się robi to warto też większy IC dać, większą chłodnicę oleju, mocniejsze sprzęglo, bo ori może nie wytrzymać. W każdym razie sporo roboty i modów żeby uzyskać taką moc.
Ja bym polecał kupić silnik ASZ (130km). Ma mocne sprzęgło, dużą turbinę, bardzo wydajne pompotryski. Beż żadnych modów mechanicznych robisz program na 160-170 koni i jeździsz bezawaryjnie. Możesz kupić ARL-a (150km), ale ciężko jest znaleźć zadbany egzemplarz i kosztują krocie. W każdym ARL względem ASZ, ma tylko większe turbo, centralny intercooler i inny map sensor. W praktyce ARL podkręca się bez łaski na 190-200km. Jednak wystarczy, że jeżeli masz ASZ i wymienisz turbo na mocniejsze, wrzucisz centralny intercooler do tego to uzyskujesz spokojnie powyżej 200 koni.
W każdym razie wybór należy do ciebie, ale ja bym unikał 90km i 110km. Osobiście mam AJM (115km), ze zmienionym turbo i programem na 155 koni, lata to całkiem przyjemnie, ale żałuję że nie kupiłem wtedy ASZ, bo dawałby większe mozliwości.
Polecam 1.8 diesel mam nadzieje ze sie uda zakup ja mam golf 4 silnik 1.6 to jak sie wyjedzie na autostrade to powyzej 4 tysiace obrotów jest i duzo pali i musze sobie kupic skrzynie 6-biegowa bo nie ma innej rady :D
Jest coś jak forum: http://motokiller.pl/forum ;)
Odpowiedzpolecam 1.8 125KM jest dość dynamiczny i pali nie dużo ;)
Odpowiedz@GRUBY: Już lepiej 1.8T jest mocniejszy, bo 150hp i pali o litr mniej na 100.
Odpowiedz1.9 TDI 110hp to dobry wybór
OdpowiedzKup 19 tdi 90 albo 110 koni na pompie wtryskowej ja mam taki silnik w golfie 3 którego posiadam od 7 lat i jeżdżę bezawaryjne ;) Bez problemu możesz go zchipowac na 150 i będzie chodził miód malina ;)
Odpowiedz@robigtaa: 90 oraz 110 nie pójdzie na 150 bez modyfikacji mechanicznych - musisz wsadzić pompę 11, wtryski 216 oraz najlepiej wstawić większą turbinę. Jak już się robi to warto też większy IC dać, większą chłodnicę oleju, mocniejsze sprzęglo, bo ori może nie wytrzymać. W każdym razie sporo roboty i modów żeby uzyskać taką moc. Ja bym polecał kupić silnik ASZ (130km). Ma mocne sprzęgło, dużą turbinę, bardzo wydajne pompotryski. Beż żadnych modów mechanicznych robisz program na 160-170 koni i jeździsz bezawaryjnie. Możesz kupić ARL-a (150km), ale ciężko jest znaleźć zadbany egzemplarz i kosztują krocie. W każdym ARL względem ASZ, ma tylko większe turbo, centralny intercooler i inny map sensor. W praktyce ARL podkręca się bez łaski na 190-200km. Jednak wystarczy, że jeżeli masz ASZ i wymienisz turbo na mocniejsze, wrzucisz centralny intercooler do tego to uzyskujesz spokojnie powyżej 200 koni. W każdym razie wybór należy do ciebie, ale ja bym unikał 90km i 110km. Osobiście mam AJM (115km), ze zmienionym turbo i programem na 155 koni, lata to całkiem przyjemnie, ale żałuję że nie kupiłem wtedy ASZ, bo dawałby większe mozliwości.
OdpowiedzPolecam 1.8 diesel mam nadzieje ze sie uda zakup ja mam golf 4 silnik 1.6 to jak sie wyjedzie na autostrade to powyzej 4 tysiace obrotów jest i duzo pali i musze sobie kupic skrzynie 6-biegowa bo nie ma innej rady :D
Odpowiedz