Fiat 126p FL 87-nowe życie
Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610. Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
by
motokes
zamaluj na ori kolor :D
Odpowiedzpo baraanku
Odpowiedzna warsztacie dajemy podklad a potem forsza albo bernera,na koniec faktycznie mozesz pomalowac doda uroku :)ps brawo za prace
OdpowiedzWitam ja bym to zrobił trochę inaczej. Tam gdzie jest korozja zabezpieczył podkładem reaktywnym ew. cortanin przykrył podkładem akrylowym (tylko te miejsca na reaktywny nigdy nie dajemy bezpośrednio epoksydu) i na gołą blachę epoksyd. Spawy i łączenia blach zabezpieczyć masą uszczelniającą w tych miejscach najszybciej pojawia się ruda. Następnie baranek i konserwacja, po lakierowaniu profile zamknięte zabezpieczyć Fluidolem. Ja widzę to tak jeśli ktoś ma inne pomysły niech się podzieli.Pozdrawiam
Odpowiedz@rekin318: Popieram Zdanie " rekin318 " też bym tak zrobił z wyjątkiem Baranka bo po odparowaniu rozpuszczalnika robi się twardy co nie jest dobre na podwozie bo pęka i dostaje się pod niego woda i koroduje wystarczy dobrej jakości konserwacja i będzie super
Odpowiedz