Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Fiat 126p FL 87-nowe życie

Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610. Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
by motokes
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar GeneralmkII
0 0

zamaluj na ori kolor :D

Odpowiedz
avatar vito126p
0 0

na warsztacie dajemy podklad a potem forsza albo bernera,na koniec faktycznie mozesz pomalowac doda uroku :)ps brawo za prace

Odpowiedz
avatar rekin318
4 4

Witam ja bym to zrobił trochę inaczej. Tam gdzie jest korozja zabezpieczył podkładem reaktywnym ew. cortanin przykrył podkładem akrylowym (tylko te miejsca na reaktywny nigdy nie dajemy bezpośrednio epoksydu) i na gołą blachę epoksyd. Spawy i łączenia blach zabezpieczyć masą uszczelniającą w tych miejscach najszybciej pojawia się ruda. Następnie baranek i konserwacja, po lakierowaniu profile zamknięte zabezpieczyć Fluidolem. Ja widzę to tak jeśli ktoś ma inne pomysły niech się podzieli.Pozdrawiam

Odpowiedz
avatar emilos891
0 0

@rekin318: Popieram Zdanie " rekin318 " też bym tak zrobił z wyjątkiem Baranka bo po odparowaniu rozpuszczalnika robi się twardy co nie jest dobre na podwozie bo pęka i dostaje się pod niego woda i koroduje wystarczy dobrej jakości konserwacja i będzie super

Odpowiedz
Udostępnij