powodzenia w użytkowaniu i bezawaryjności życzę :)
jaka kompresja? ile przebiegu? masz jakiś pakiecik aero?
korzystając z okazji zaproszę też na forum posiadaczy samochodów z silnikiem wankla www.rxklub.pl dowiesz się tam wielu ciekawych informacji na temat auta i w razie problemu uzyskasz pomoc :)
mnie też tacy śmieszą, co z tego że ten silnik pali nawet 20l na 100km? zapewne 328(która ma podobną moc) pali mniej tak?
albo "pada silnik przy 120k km" tylko że tutaj są uszczelniacze i to nie pada cały silnik tylko właśnie te uszczelniacze które to w manualu napisanym przez producenta pisze że trzeba wymienić przy 100k km a mimo to większość jeździ aż silnik przestaje odpalać bo nie ma kompresji a potem znawcy mówią że silnik pada, silnik pada ponieważ nikomu się nie chce zmienić uszczelniaczy "bo taniej będzie jak padnie i dopiero wtedy" tylko że dopiero wtedy może podrapać wnętrze housinga i wtedy też się trzeba liczyć z dodatkowymi kosztami ;)
ten silnik nie pada ponieważ tam nie ma co padać, jak tam macie kilka części i tyle, to nie tłokowiec który składa się z kilkuset części
powodzenia w użytkowaniu i bezawaryjności życzę :) jaka kompresja? ile przebiegu? masz jakiś pakiecik aero? korzystając z okazji zaproszę też na forum posiadaczy samochodów z silnikiem wankla www.rxklub.pl dowiesz się tam wielu ciekawych informacji na temat auta i w razie problemu uzyskasz pomoc :)
Odpowiedzno i żywotność silnika niesamotiwa =D Po ilu padnie silnik? 100tys? 200tys?
Odpowiedzsilniki padają 130-160 tyśiecy jak w ścigaczach
Odpowiedz@adamr1: akurat nie całe silniki znawco z demotywatorów.
Odpowiedzacha dzwiek silnika bezcenny
OdpowiedzŚmieszą mnie pro znawcy Mazd RX8, którzy wiedzą tylko, że ma "JAKIŚ" silnik wankla i 1.3... Masakra.
Odpowiedzmnie też tacy śmieszą, co z tego że ten silnik pali nawet 20l na 100km? zapewne 328(która ma podobną moc) pali mniej tak? albo "pada silnik przy 120k km" tylko że tutaj są uszczelniacze i to nie pada cały silnik tylko właśnie te uszczelniacze które to w manualu napisanym przez producenta pisze że trzeba wymienić przy 100k km a mimo to większość jeździ aż silnik przestaje odpalać bo nie ma kompresji a potem znawcy mówią że silnik pada, silnik pada ponieważ nikomu się nie chce zmienić uszczelniaczy "bo taniej będzie jak padnie i dopiero wtedy" tylko że dopiero wtedy może podrapać wnętrze housinga i wtedy też się trzeba liczyć z dodatkowymi kosztami ;) ten silnik nie pada ponieważ tam nie ma co padać, jak tam macie kilka części i tyle, to nie tłokowiec który składa się z kilkuset części
Odpowiedz