Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

DAF - XF 105

Podczas targów w Amsterdamie w październiku 2005 roku zadebiutował DAF XF105. W 2006 roku wszedł on do produkcji seryjnej, zastępując typoszereg DAF XF95. Model ten otrzymał tytuł "Truck of the Year 2007". Wprowadzono w nim wygodniejszą, zmodernizowaną kabinę oraz bardziej ekonomiczne i ekologiczne silniki Paccar MX. Mają one pojemność 12,9 dm³ i moce maksymalne 408, 462, 510 oraz 560 KM. Dzięki zastosowaniu SCR spełniają one wymagania norm Euro 4 lub Euro 5. Podobnie jak poprzednie silniki mają po 4 zawory na cylinder, turbodoładowanie i chłodzenie powietrza doładowującego. Stosowane są w nich jednosekcyjne pompy wtryskowe PLD o ciśnieniu zwiększonym z 1500 do 2000 bar. Dzięki temu w układzie wydechowym nie ma potrzeby stosowania filtra cząstek stałych. Trwałość silnika jest szacowana na 1,6 mln km. Standardowo stosowana jest szesnastobiegowa przekładnia manualna, jako opcja zautomatyzowana AS-Tronic
by bluetooth22
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar brokuuu
0 0

Kolego co to napisałeś lub przepisałeś ze strony Dafa niestety nie ma odbicia w rzeczywistości, a szkoda, DAF 105 z roczników 2005-2007 (do połowy roku chyba) wytrzymywał tylko 200-300 tys km i pękały tuleje, dopiero poźniej poprawiono te silniki. niestety nic nie przebije starego dobrego XF95. 1,5mln nie robi wrazenia jak sie dba o ten ciagnik...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 września 2012 o 9:11

avatar gorol98
0 0

ech... i to sprzęgło z jelcza :D

Odpowiedz
Udostępnij