Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Seria motocykle i motorowery PRL: #3 Romet Ogar 200

Producent: Zakłady Rowerowe Predom-RometMiejsce produkcji: Bydgoszcz, PolskaLata produkcji: 1983-1990Ogar 200 - dane techniczne-Silnik - dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem-Typ silnika - Jawa 223-Pojemność - 49,9 cm³-Moc nominalna - 2 KM / 1,4 kW przy 4500 obr./min-Stopień sprężania - 1:9,5-Gaźnik - JIKOV 2917 PSb-Skrzynia biegów - trójstopniowa, w kąpieli olejowej-Sprzęgło - tarczowe, w kąpieli olejowej-Instalacja elektryczna - 6V - 20W-Świeca zapłonowa - F80 Iskra-Masa w stanie suchym - 60 kg-Zużycie paliwa - 3 l/100 km (przy prędkości maksymalnej)-Pojemność zbiornika - 9 l-Rezerwa - 2l-Prędkość maksymalna - 50 km/h
by Babcia_Irenka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Downhillowiec
0 0

Eeee tam więcej jechał ;) a jak się do dłubnęło to łohoho

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 kwietnia 2014 o 22:16

avatar mstachu9
0 0

Jak się popieści to 60km/h zmieści :)

Odpowiedz
avatar Babcia_Irenka
0 0

Silniki Jawy na polski rynek były blokowane, tak aby motorower nie przekraczał 45 km/h. Fabryczny v-max wynosił ~60 km/h

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@Babcia_Irenka: Tak jak ja sobie koło niego pomodyfikowałem różne rzeczy to jechał nawet 80 km/h (ale musiało być lekko z górki) prądnica miała 45W i spalał jakieś 5/100. problem był taki, że trwałość silnika po takich przeróbkach była nie większa niż jeden sezon... ps. stopień sprężania powinien być 9,5:1!

Odpowiedz
Udostępnij