Auto szefa u którego byłem na praktykach w Angli. 480 KM, 2 turbosprężarki, na baku przejeżdża 220km, do setki 4,2s, Mówił ze jechał nim 220mph czyli jakieś 350kmh. Jak się spodoba wrzucę zdjęcie auta jego syna
@Dariush: Wy tylko niżej chcecie, wcale nie stoi za wysoko tylko przeciętnie, jak gość chce jeździć na co dzień to na każdy krawężnik nie musi tak uważać.
@Matheusz: Nie widzę tego szału dawania sportowych aut na glebie i jeszcze dystanse dla mnie to bez sens auto już seryjnie jest niższe i ma twarde zawieszenie a danie go jeszcze niżej doprowadziło by do tego że nie było by przyjemności z jazdy no i jak dla mnie oszpeciło by wóz
@krzysecki: Co do zawieszenia, to po części się zgadzam, jeśli chodzi o dystanse już nie. R34 ma ten "problem", że koła siedzą głęboko. Jak to w Nissanie, wszystko zostało przemyślane i chodziło o to, aby w wersjach wyścigowych montować szersze felgi. Większość właścicieli R34'rek decyduje się na dystanse, aby samochód nie wyglądał jak na wąziutkich dojazdówkach i koło jakoś wypełniało wnękę. Poza tym im samochód szerszy, tym lepiej prowadzi się w zakrętach ;)
@Dariush:
@egooDH:
Obniżać to możecie swoje złomy. Wiochę robicie szurając co chwilkę po asfalcie i myślicie że to jest zajebiste. Dla waszej wiadomości obniżenie auta nie sprawi że wasze Tico stanie się Mercedesem.
Jak by to było w Polsce i Tusk by to zobaczył ohohohoh
Odpowiedz@Wakabayashi: To co niby by się miało stać takiego jakby to Tusk zobaczył??
Odpowiedz@poldek312: kupiłby 6 takich żeby nie być gorszym od przeciętnego obywatela i podniósł cenę benzyny, bo jak stać nas na auto tona zalanie go również.
Odpowiedzdawaj foty auta syna :)
Odpowiedzdawaj te foty! a co do skyline'a to bardzo ładny, tylko troszkę za wysoko stoi :P
Odpowiedz@Dariush: i dystanse by się przydały :P
Odpowiedz@Dariush: Wy tylko niżej chcecie, wcale nie stoi za wysoko tylko przeciętnie, jak gość chce jeździć na co dzień to na każdy krawężnik nie musi tak uważać.
Odpowiedz@filipkck: Popieram w 100%.Każdy aby gleba,gleba i jeszcze raz gleba,ale nie każdy potrafi zrobić ją z głową i do tego to jest wcale nie praktyczne.
Odpowiedz@styrex: to jest jego auto na codzien wiec chlopaki dobrze mowia
Odpowiedz@Matheusz: Nie widzę tego szału dawania sportowych aut na glebie i jeszcze dystanse dla mnie to bez sens auto już seryjnie jest niższe i ma twarde zawieszenie a danie go jeszcze niżej doprowadziło by do tego że nie było by przyjemności z jazdy no i jak dla mnie oszpeciło by wóz
Odpowiedz@krzysecki: Co do zawieszenia, to po części się zgadzam, jeśli chodzi o dystanse już nie. R34 ma ten "problem", że koła siedzą głęboko. Jak to w Nissanie, wszystko zostało przemyślane i chodziło o to, aby w wersjach wyścigowych montować szersze felgi. Większość właścicieli R34'rek decyduje się na dystanse, aby samochód nie wyglądał jak na wąziutkich dojazdówkach i koło jakoś wypełniało wnękę. Poza tym im samochód szerszy, tym lepiej prowadzi się w zakrętach ;)
Odpowiedz@Majozen: nie wiem jak kolega Dariush ale o tych dystansach napisałem dla beki a widzę niezła dyskusja się zrobiła :D
Odpowiedzrespekt +80
Odpowiedzjak dla mnie to stoi troche za wysoko, i ma za małą felge. ale takto to ładniusi :D czekać na auto syna :D
Odpowiedz@Dariush: @egooDH: Obniżać to możecie swoje złomy. Wiochę robicie szurając co chwilkę po asfalcie i myślicie że to jest zajebiste. Dla waszej wiadomości obniżenie auta nie sprawi że wasze Tico stanie się Mercedesem.
Odpowiedzladnie wyglada tak jak jest moze ktos chce miec 100% fabryki ;) tylko piec troche podkrecony :D
Odpowiedznowe fotki juz w poczekalni
Odpowiedz350 km/h????? Z takim kwadratowym nadwoziem???? Bujać to my a nie nas.
Odpowiedzgleba to dla lansu może być a to jest auto sportowe do szybkiej jazdy a na glebie szybka jazda mija się z celem
OdpowiedzCudo. btw. Na uj wam ta gleba łeby?
Odpowiedz@jacek1994666: wieśniaki nawet do traktora by ją zrobiły. :)
Odpowiedzjak to są praktyki z budownictwa daj namiary chętnie pojadę na te wakacje :D:D:D
OdpowiedzGdybym ja był szefem ...
Odpowiedz