ST202 to zwykłe 2.0l N/A tylko że tutaj uturbione. ST205 to fabryczna wersja turbo + 4WD. Jest jeszcze ST203 2.0l N/A 200KM + zmienne fazy + krótsza skrzynia + szpera.
@thestig9465: Nie... ST203 to wariacja z 4WS, niedostępna w EU. 2.0l N/A 200KM + zmienne fazy + krótsza skrzynia + szpera to ST202 SS-III BEAMS z 3S-GE Redtop. Jest jeszcze AT200 czyli biedne 1.8 115 KM, ST204 na Australię z 5S-FE (2.2 litra) z Camry i tylko na Japonię ST206, które było Celicą w wersji coupe z innym przodem.
Śliczna
OdpowiedzWidać źrodło obrazka bo ja nie widzę ,czy to przez to tylko że jako wstawiający nie moge ?
Odpowiedz@ML9: Nie widac źródła
Odpowiedz@ML9: http://allegro.pl/toyota-celica-gt-st202-jdm-turbo-i4112595496.html
Odpowiedzgrubo http://automovitegarage.blogspot.com/
OdpowiedzST202 to zwykłe 2.0l N/A tylko że tutaj uturbione. ST205 to fabryczna wersja turbo + 4WD. Jest jeszcze ST203 2.0l N/A 200KM + zmienne fazy + krótsza skrzynia + szpera.
Odpowiedz@thestig9465: Nie... ST203 to wariacja z 4WS, niedostępna w EU. 2.0l N/A 200KM + zmienne fazy + krótsza skrzynia + szpera to ST202 SS-III BEAMS z 3S-GE Redtop. Jest jeszcze AT200 czyli biedne 1.8 115 KM, ST204 na Australię z 5S-FE (2.2 litra) z Camry i tylko na Japonię ST206, które było Celicą w wersji coupe z innym przodem.
OdpowiedzPodoba mi się ta przeróbka zderzaka od ST202. Według mnie ładniejszy niż oryginalny od GT-Foura.
Odpowiedz