VW Passat B3/B4 VR6 co sądzicie ?
Witam motokillerów ;) chciałbym kupić właśnie takiego Paska (b3/b4) z silnikiem vr6 ale ... najlepiej żeby autko było w gazie no bo wiadomo benzynka do najtańszych nie należy ;) jeżeli ktoś ma takie auto to proszę o porady i na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie. No i oczywiście spalanie tego gazu mnie interesuje ,bo mam passata b4 w tdi jest ekonomiczny ale to nie to samo ;) pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi ;)
by
pezet81
Boże... Widzisz i nie grzmisz. VR6 i gaz to nie jest dobry pomysł. Jak chcesz gaz to kup 1.8 albo 2.0, ale nie VR6! :(
Odpowiedz@skota741: Proszę Cię, daj spokój z takimi komentarzami. Wiele jest VR6 z lpg i nie dzieje się im nic złego z wyjątkiem zazdrości w oczach właścicieli wersji 1.6 bez lpg, którzy 100 kilometrów robią za tą samą kasę. Jak ktoś oszczędza na instalacji to później mówi że VR6 słabo sobie radzi na gazie.
Odpowiedz@brojek_88: Mi bardziej chodzi o to, że jak stać Cię na ubezpieczenie pojemności 2.8, które nie jest małe, to nie stać Cię na wahę? Rozumiem, jak kupić VR6 już z gazem, to ok. Ale jak masz zamiar kupić "czyste" VR6 i założyć gaz... to zdecydowane nie.
Odpowiedzakurat @skota741 ma rację, to trochę jak gazować Busso V6 z Alfy. Nie przystoi.
Odpowiedz@szopen: Ja jestem zdania, że nie gazuje się tylko tych silników do których na chwilę obecną nie ma odpowiednio dobrej instalacji. Pytanie z innej beczki. LPG jest be ale zakładać gwintowane zawieszenie do dobrego auta już można? Przecież konstruktor zaprojektował zawieszenie tak żeby działało jak najlepiej niektóre zawieszenie to majstersztyk, a mimo to ludzie grzebią w nich i nikt nie mówi, że to nie przystoi. A montaż turbo do seryjnych silników wolnossących też nie przystoi? Część ludzi jest zwyczajnie uprzedzona tylko nie wiedzą dlaczego. Zaraz się pojawią odpowiedzi, że gaz to nie to samo co turbo czy gwint. Ale w kategorii zmiany konstrukcyjnej tego co wydała na świat fabryka to dokładnie to samo.
Odpowiedz@brojek_88: zgadzam się z Tobą, nie po to setki inżynierów setkami godzin dopracowywali podwozie zeby zakłądać gwint. A kwestię gazu pozostawiam doświadczonym ludziom, bo o gazowaniu to nie mam pojęcia za bardzo ;)
Odpowiedz@skota741: czytałem duzo o tych silnikach mam 1.9tdi 110 km ale vr6 w tych czasach juz nie jest taki drogi mam 19 lat i chce w miare mozliwosci jezdzic ekonomicznie a kocham vw i passat mi sie podoba zwłaszcza w kombi ;) pozdrawiam
Odpowiedz@brojek_88: jestem zainteresowany kupnem wlasnie b4 vr6 i pomyslalem ze nja tej stronie mi pomoga a tu same hejty ;) a tobie ziomek dzieki ;)
Odpowiedz@pezet81: Bo jednak gazować taki silnik to nie jest według wielu dobry pomysł :/ 1.6, 1.8, 2.0 - to tak, ale VR6 to w sumie co innego :(
Odpowiedzjak nie stać na benzynę to lepiej odpuścić, ewentualnie kupić 2.0, czy co.
Odpowiedz@Longer161: wyjdą pewnie podobnie w spalaniu
Odpowiedzkupuj, lepiej bez instalacji w takim silników lepiej założyć sobie i wiedzieć co tam siedzi. VR6 nie kupuje się po to żeby oszczędzać ale jeśli jest możliwość to dlaczego nie.
Odpowiedz@thestig9465: Tak, też o tym mówię. To tak jak np. chcieć kupić sobie V6 albo V8 i zagazować, bo pali więcej paliwa...
OdpowiedzMiałem b3 vr6 w lpg i byłem bardzo zadowolony. Świetne auto, dobrze przyspiesza i jest bardzo wygodne. Polecam.
Odpowiedz@rafale36: i o taka odpowiedz mi chodzilo dzieki ;)
Odpowiedz