A jeśli gwóźdź zostanie w oponie - przecież gwoździe nie są do drogi przykręcane, a poza tym wystarczy wkręt, i już się wynalazek nie sprawdza. Zwykły szajs, a poza tym pracuję na wulkanizacji, i też muszę coś robić. . .;)
Może to na krótką metę by dojechać do wulkanizatora by się sprawdziło. Ale gdbym miał Oponę po tylu gwoździach. I bym był tego świadomy nie odważył bym się tym rozpędzać powyżej 100. Bezpieczeństwo na 1 miejscu. A jaką to mi da gwarancję że ciśnienie tego SILIKONU ( czy jak to tam się zwie) nie wystrzeli otworem a ja wyląduje w rowie?
PS: Owszem są opony na których można jechać ileś tam km. Po przebiciu. Ale są do tego przystosowane i przeszły w PRODUKCJI jakiś tam atest. Który je dopuścił na rynek do użytkowania.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 kwietnia 2014 o 20:12
Koszt takiego wynalazku to podobno 300 zł za tube, miałem coś takiego w crossie ale miał już swoje lata i zrobila sie lekko miekka guma z tym ze to nie było napsikane na gume tylko rozprowadzone po całym kole zamiast powietrza.
A jeśli gwóźdź zostanie w oponie - przecież gwoździe nie są do drogi przykręcane, a poza tym wystarczy wkręt, i już się wynalazek nie sprawdza. Zwykły szajs, a poza tym pracuję na wulkanizacji, i też muszę coś robić. . .;)
OdpowiedzMoże to na krótką metę by dojechać do wulkanizatora by się sprawdziło. Ale gdbym miał Oponę po tylu gwoździach. I bym był tego świadomy nie odważył bym się tym rozpędzać powyżej 100. Bezpieczeństwo na 1 miejscu. A jaką to mi da gwarancję że ciśnienie tego SILIKONU ( czy jak to tam się zwie) nie wystrzeli otworem a ja wyląduje w rowie? PS: Owszem są opony na których można jechać ileś tam km. Po przebiciu. Ale są do tego przystosowane i przeszły w PRODUKCJI jakiś tam atest. Który je dopuścił na rynek do użytkowania.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 kwietnia 2014 o 20:12
Koszt takiego wynalazku to podobno 300 zł za tube, miałem coś takiego w crossie ale miał już swoje lata i zrobila sie lekko miekka guma z tym ze to nie było napsikane na gume tylko rozprowadzone po całym kole zamiast powietrza.
OdpowiedzA co z masą nieresorowaną? Koła z pewnością są cięższe z takim żelem wewnątrz....
Odpowiedz