@LzRd: D15Z6 to SOHC VTEC-E 115 koni.Dynamiczny i oszczedny silnik, vtec zakaskauje przy 3000-4000 w zależności od obciążenia silnika. Jednkaże nie jes 3 stopniowy jak rodzinka d serii eco. Ja np. mam u siebie D15Z1 w EG4 3 stopniowy sohc vtec-e, do 2,500 są używane 12 z 16 zawórów, po 2,500 już 14 a potem zależy od tego jak przyspieszasz jeśli gwałtwonie to już przy 3,000 wszystkie zawory pracują. Jeśli jedziesz na 5 120km/h i masz lekko nogę na gazie to można opóźnić nawet do 3,500 używanie dówch ostatnich zaworów, co wpływa oszczędność w trasie. W trasie do 5 litrów lub ciut poniżej można zejść, przy 90km/h. Każde 10km/h więcej pożera około pól litra paliwa więcej. To info o spalaniu sprawdziłem osobiście. Pozdro!
Co możesz powiedzieć o tym silniku? Bo zastanawiam miedzy 1.5 a 1.4.
Odpowiedz@LzRd: D15Z6 to SOHC VTEC-E 115 koni.Dynamiczny i oszczedny silnik, vtec zakaskauje przy 3000-4000 w zależności od obciążenia silnika. Jednkaże nie jes 3 stopniowy jak rodzinka d serii eco. Ja np. mam u siebie D15Z1 w EG4 3 stopniowy sohc vtec-e, do 2,500 są używane 12 z 16 zawórów, po 2,500 już 14 a potem zależy od tego jak przyspieszasz jeśli gwałtwonie to już przy 3,000 wszystkie zawory pracują. Jeśli jedziesz na 5 120km/h i masz lekko nogę na gazie to można opóźnić nawet do 3,500 używanie dówch ostatnich zaworów, co wpływa oszczędność w trasie. W trasie do 5 litrów lub ciut poniżej można zejść, przy 90km/h. Każde 10km/h więcej pożera około pól litra paliwa więcej. To info o spalaniu sprawdziłem osobiście. Pozdro!
Odpowiedzzacna mam podobna!!
Odpowiedzhttp://otomoto.pl/honda-civic-C32669306.html pozbywasz sie jej? :)
Odpowiedz@Folley96: Albo zakupił :D
Odpowiedz@filipkck: @Folley96: zakupiłem ;) trochę do poprawek jest i jeszcze idzie gwint za jakiś czas ;)
Odpowiedz