Panowie ,panowie :) Niezmiernie cieszy mnie fakt że są tutaj ludzie którzy lubią 126 abarth ,ale oficjalnie go nie było. Ludzie w tamtych czasach robili sobie sami przeróbki tego na abarth-a. To co jest na foto nawet nie stało obok abartha ,a felgi poniżej są zwykłymi alusami z cc sporting . Jak już robić wersję 126 abarth to tak,żeby to miało ręce i nogi .A nie pseudo gówno które tylko wygląda a z abarthem nie ma nic wspólnego. Są całe pakiety gaźnik,pokrywa zaworów,miska olejowa,górna osłona wentylatora,chromowane zderzaki. A koła to już inna bajka :)
@Franku: Masz 100% racje, były tylko 2 oryginalne abarthy: 600 i chyba 800, ale już nie pamiętam bo się tym interesowałem 2 lata temu jak chciałem zbudować replikę . A ludzie budują bo ich właśnie nie było dużo, i popatrz jak ktoś robi to stylizuje na abartha. A co do felg to tylko zwróciłem uwagę, że lepiej by się prezentował jak by miał na wszystkich kołach takie same felgi.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 kwietnia 2014 o 18:52
@pietras413: właśnie były pakiety do budowy. Były chyba 2 jeden słabszy(chyba bez głowicy) a drugi mocniejszy(z inną głowicą). Z ciekawostek był jeszcze polski odpowiednik takiego zestawu (z1/30).
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
6 kwietnia 2014 o 18:59
Ja dobrze wiem co i jak jest z pseudo abarthami 126 ;) Bo każdy sobie buduje takiego. Jak już robić to robić porządnie . Też chciałem sobie takiego zrobić ,ale abartha a nie pseudo abartha. Ale jak zobaczyłem ile tego jest to zrezygnowałem xd
Fajny, szkoda że nie ma na przodzie alufelg i dekielków abartha. https://imagizer.imageshack.us/v2/1062x797q90/850/3jsc.jpg
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2014 o 10:11
Panowie ,panowie :) Niezmiernie cieszy mnie fakt że są tutaj ludzie którzy lubią 126 abarth ,ale oficjalnie go nie było. Ludzie w tamtych czasach robili sobie sami przeróbki tego na abarth-a. To co jest na foto nawet nie stało obok abartha ,a felgi poniżej są zwykłymi alusami z cc sporting . Jak już robić wersję 126 abarth to tak,żeby to miało ręce i nogi .A nie pseudo gówno które tylko wygląda a z abarthem nie ma nic wspólnego. Są całe pakiety gaźnik,pokrywa zaworów,miska olejowa,górna osłona wentylatora,chromowane zderzaki. A koła to już inna bajka :)
Odpowiedz@Franku: W Legendy PRL był silnik do Fiata 126p z Abartha, ten silnik to był zwykły Fiatowski, ale na podzespołach Abartha ^^
Odpowiedz@Franku: Masz 100% racje, były tylko 2 oryginalne abarthy: 600 i chyba 800, ale już nie pamiętam bo się tym interesowałem 2 lata temu jak chciałem zbudować replikę . A ludzie budują bo ich właśnie nie było dużo, i popatrz jak ktoś robi to stylizuje na abartha. A co do felg to tylko zwróciłem uwagę, że lepiej by się prezentował jak by miał na wszystkich kołach takie same felgi.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2014 o 18:52
@pietras413: właśnie były pakiety do budowy. Były chyba 2 jeden słabszy(chyba bez głowicy) a drugi mocniejszy(z inną głowicą). Z ciekawostek był jeszcze polski odpowiednik takiego zestawu (z1/30).
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2014 o 18:59
@MGKP1995: Masz rację ;)
OdpowiedzJa dobrze wiem co i jak jest z pseudo abarthami 126 ;) Bo każdy sobie buduje takiego. Jak już robić to robić porządnie . Też chciałem sobie takiego zrobić ,ale abartha a nie pseudo abartha. Ale jak zobaczyłem ile tego jest to zrezygnowałem xd
Odpowiedz