Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Bardzo ciekawy rozrząd

Bez pasków, bez łańcuchów, bez problemu! - do tej pory aż posypią się zębatki
by M_POWER
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar blackhorse03
2 4

Tzw. rozrząd królewski, stosowny m.in w VW TOUAREG V10 TDI.

Odpowiedz
avatar nombre87
-1 7

łańcuch to chyba najlepsze rozwiązanie...

Odpowiedz
avatar grybljan18
2 8

@nombre87: nie

Odpowiedz
avatar Volvoholic
0 0

@nombre87: Zależy, tak było w starych konstrukcjach ale od jakiś 15 lat producentom zdarzają się niedorobione albo źle dopracowane rozrządy na łańcuchu a to już jest kosztowne dla właścicieli. Na przykład silnik 1.5 benz Nissana łańcuch się wyciąga co powoduje błędne odczyty czujnika położenia wału i silnik łapie zamuła, silniki TSI szczególnie 1.4, niektóre 2 litrowe diesle BMW (niektóre wersje mają rozrząd od strony skrzyni biegów) i wiele innych. Zdecydowanie rozważając wszystkie za i przeciw pasek jest najlepszy.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 kwietnia 2014 o 23:26

avatar nombre87
0 0

@Volvoholic: ja mam łańcuch w e36 2.5 nie słychać żeby hałasował wieć chodzi dobrze a jak pasek jest zużyty to tego nie słychać tylko trzeba go obejrzeć a jak ktoś go nie ogląda to jak pęknie to tylko raz wtedy tłoki z zaworami mogą mieć bliższe spotkanie co prawda nie w każdym silniku bo są tzw. bezkolizyjne. ja wole łańcuch.

Odpowiedz
avatar grzechu1990
12 12

Powodzenia w ustawianiu ;)

Odpowiedz
avatar MowMiJanek
19 19

Wiem, że się czepiam, ale tu nie ma ani jednej zębatki. Są tu same koła zębate. Jeśli jesteśmy Wszyscy motomaniakiami to wypadałoby odróżniać zębatkę od koła zębatego. :)

Odpowiedz
avatar Pachu91
13 13

@MowMiJanek: Tak jak mówisz Koła zębate. W Mechaniku można było w łeb zarobić jak ktoś gadał zębatki xD hahaha

Odpowiedz
avatar nombre87
-3 3

@MowMiJanek: albo twoją starą od twojego starego. słów sie czepiasz

Odpowiedz
avatar marekkkkk
2 2

Nie zębatki tylko koła zębate i to sobie zapamiętajcie wszyscy mój nauczyciel budowy pojazdów samochodowych w technikum za zębatki wstawiał jedynki do dziennika i to na czerwono.

Odpowiedz
avatar marekkkkk
2 2

No a w temacie to powiem tyle tai rozrząd wytrzyma więcej niż reszta silnika w większości starszych traktorów stosowało się taki rozrząd mój Ursus C-330 jest z 1972r i taki rozrząd na kołach zębatych pracuje w nim do dziś.

Odpowiedz
Udostępnij