Moje Seicento
Droga mojego Seja od oryginału, przez tuning lat szkolnych, do wersji po liftingowej. (Brakuje tylko aktualnego zdjęcia z oryginalnymi białymi lampami)Oryginalne wyposażenie:Dywaniki w kolorze siwym.Moja modyfikacja: -auto alarm, centralny zamek, cb radio, radio cd mp3 JVC + 4x Herz 10cm/200W, zapalniczka, zdalny zapłon, przycisk start/stop, tunel z golfa 3, skrócony drążek zmiany biegów, skórzany mieszek i gałka zmiany biegów oraz hamulca ręcznego, welurowe dywaniki, nowa tapicerka: fotele z wersji sporting obszyte tapicerką z wersji s. Wymienione zawieszenie (najpierw MTS -70/-70, obecnie przód +20, (1,1 MPI) tył fiat Panda), zregenerowana głowica, nowe pierścienie, skrzynia biegów, i masa innych rzeczy, które w oryginale błagały o wymianę.
by
konto usunięte
z czego masz podłokietnik i jak jest montowany ?
OdpowiedzI jeszcze jedno pytanko, tez mam pomarańczowe kierunki, na ostatnim zdjkęciu widze białe u Ciebie, czy z przed liftu te kierunki są krótsze?? bo białe wydają sie jakby wchodziły na zderzak, a chce też zmienić
OdpowiedzOdezwij sie do mnie na PW, mam jednak wiecej pytan :D
OdpowiedzPodłokietnik jest zakupiony w GP Motors prawdopodobnie z Renault laguny II, obszyty w skórę. Zamontowałem go na metalowym profilu. Krótkie kierunki pomarańczowe są z org seicento SPI. Te aktualne białe są z wersji MPI tak samo jak zderzak.
Odpowiedztunel z golfa spoko sie komponuje ale nie przesadziłeś może z tym cup holderem ? :D
Odpowiedz@egbert42: to jest fota z 2013 r. Obecnie tego nie ma, jest ładnie obite :) Długą drogą do ogarnięcia całego wnętrza :)
OdpowiedzMijam go prawie codziennie koło wsb jadąc do pracy, kozak machina, obczajałem z okna za każdym razem:)
OdpowiedzMiło mi :) dzięki
Odpowiedz