Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Audi A3 8l by Matey

Nadszedł czas wiosny więc trzeba zacząć wykonywać modyfikacje, na początek pozbędę się stickerów z lusterek i założę duże prawe lusterko, pod kolor lakieru, następnie gwint ( no chyba że jakimś cudem mój portfel uniesie ciężar założenia airrida), kolejnym celem jest wygładzenie przedniego zderzaka. To chyba wszystko w tym roku
by Matey17a
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar mefix17
0 0

Po co VAG ładuje jedno lusterko mniejsze? To tylko dodatkowy koszt przy projektowaniu i produkowaniu A tak to by było tylko lustrzane odbicie No i nie wygląda to zbyt ładnie :/

Odpowiedz
avatar Matey17a
0 0

@mefix17: Dla tego w kwietniu będzie prawe duże kolego :)

Odpowiedz
avatar PeterGSE
0 0

Kolego powiedz mi jak możesz bo widzę ze troszkę w temacie jesteś jak z częściami (dostępność i ceny) do Audi S3? Czy na prawdę są tak bardzo drogie i trudno dostępne? Pozdrawiam i dziękuje:)

Odpowiedz
avatar Matey17a
0 0

@PeterGSE: części do S3 są dostępne na polskim rynku , tylko że np zderzak do Ski kosztuje od 900 zł w górę. Jak chcesz oszczędny silnik to polecam 1,6 Akl , 145 Nm daje rade a spalanie , mi udało się zejść do 7l. Ale jak chcesz moc naprawdę wystarczy 1,8 turbo 150 Km . Ale skoro chcesz Ske to w Polsce ciężko znaleźć dobry egzemplarz , ale Ska to zawsze Ska !

Odpowiedz
avatar PeterGSE
0 0

@Matey17a: Ze tak powiem spalanie jakos tam się nie martwię gdyż przerabiałem już np W200 S500 bądź Passata W8. Bardziej tutaj mi chodziło raczej o ceny części eksploatacyjnych bo nie bardzo wiem jak to wygląda. Co do Polskich realiów to zgadzam się lepiej sprowadzać Eske. A jaka jest różnica między 1.8T 150 a 1.8T 180 Koni?

Odpowiedz
avatar Matey17a
0 0

@PeterGSE: Między 150ps a 180 nie ma dużych różnic, w sumie nie wiem co tam jest zmienione poza programem. Podobno coś z tłokami jest innego ale tego na 100% nie wiem :)

Odpowiedz
avatar benixer
0 0

Jeżeli chodzi o ekonomiczność silnika 1.6 Akl. To przestań gadać takie rzeczy posiadam Audi a3 z 2000 roku z tym własnie silnikiem i powem krutko ten silnik może i awaryjny nie jest ale jeżeli chodzi ekonomie to porażka tak mały silnik przy kręceniu do max 3000rpm pije ok 9.

Odpowiedz
Udostępnij