@Przemystaw: Wiesz, że dzwon dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele, zmienić trzeba szkła bo mają inne kąty załamania światła. Reszta jest na - bo cena aut z GB będzie wyższa a tak fajnie kupowało się auta tylko na swapy.
@kondziorr: Jak mogą być wyższe ceny aut w GB ? Bo w Polsce będzie można je rejestrować? W każdym kraju Europy możesz je zarejestrować już kupę czasu i nie wpłynęło to na ceny, a raptem teraz wpłynie ...
@hulej95: Dobry pomysł bo coś czuję, że będzie wypadków od groma(obym się mylił). Przymierzamy się do kupna anglika, jeśli tak się stanie, lusterka z linku wpadają od razu. Dzięki za link :D
@fifomk2: Fajny pomysł z tymi lusterkami nigdy o nich nie słyszałem. Jak ktoś chce sobie kupić fajne autko bardzo tatnio jakieś nietuzinkowe to czemu nie :)
@Folley96: też nigdy takich nie widziałem ani nie wiedziałem że są. Gdy się dowiedziałem że będą angliki na naszych drogach pomyślałem właśnie o takim patencie z dwoma lusterkami, a tu proszę już dawno ktoś to wymyślił :P
Na każdym portalu pod tą informacją jest ból dupy o wyprzedzanie, bezpieczeństwo i w ogolę po co to zmienili, ale pojeździć Suprą czy Skyline'em to każdy by chciał -.-
Ludzie a co wy myślicie, że teraz połowa aut RHD będzie po Polsce jeździła? Pomyślcie trochę logicznie...
Po 1 ktoś kto jeździ autem chociażby te 5-10 lat już nie będzie chciał się przesiadać na prawą strone.
Po 2 ubezpieczalnia odbije sobie na tym taki procent, że nie będzie to wcale takie opłacalne.
Po 3 przystosowanie auta do jazdy po naszej stronie ty bardziej sprawi, że takie auto nie będzie wcale opłacalne. Zobaczcie ile kosztuje lampa do jakiegoś nowszego BMW, albo chociaż zwykłego passata. Nie wystarczy zmienić szkieł jak to ktoś już pisał, bzdura i to wielka! Po 1 lampy są teraz nie rozbieralne, po drugie szkło nie naprowadza światła w takim stopniu, żeby wystarczyło tylko ją wymienić.
Po 4 to ludzie będą się bali jeździć takimi autami, szczególnie kobiety.
Plus jest taki i tylko chyba o to w tym chodzi, że jeśli ktoś mieszka za granicą ładnych kilka lat i ma tam auto RHD, zachcę wrócić do ojczyzny to nie będzie się martwił kiedy auto sprzeda i ile na tym straci, za co kupi drugie auto w Polsce tylko wyłoży te 2-3 tys na modyfikacje i będzie nim jeździł tutaj.
@niebieska_asteroida: Lampa kosztuje krocie - prawda to. Ale albo zadowolą się chińczykami za ułamek ceny, albo niestety Twoimi lampami, które staną się towarem bardzo gorącym. I tego się obawiam...
@Charakterek: Ministerstwo Transportu pracuje nad projektem zmiany ustawy, który zakłada możliwość rejestracji „anglika” już po minimalnych przeróbkach, takich jak zaklejeniu świateł specjalną folią i przestawieniu lusterek.
Generalnie ludziom z Brukseli łatwo jest mówić o równości czy konkurencji, bo oni mają normalne rynki samochodowe. U nas pewnikiem zaczną sprowadzać tego tyle, że już prościej będzie się przerzucić na ruch lewostronny. Bo będzie takie myślenie - a skoro można zarejestrować i bez problemów jeździć, a kosztuje połowę taniej, to czemu mam nie kupić?
@Charakterek: Ale zobacz co biorą pod uwagę ubezpieczalnie przy wycenie ubezpieczenia pojazdu. Dam sobie rękę uciąć, że auta RHD będą kilku krotnie droższe w ubezpieczeniu od aut LHD - większe ryzyko wypadku, więc większa opłata. Znam trochę kwestie ubezpieczeń i uwierz, że wiem, że tutaj mam rację. Nie będzie to tak opłacalne jak się może wydawać
Ja się cieszę, że można w końcu zarejestrować. Zawsze marzyłem o tym by mieć przynajmniej jeden samochód z kierownicą z prawej strony. Nie ważne o ile ich cena wzrośnie (wątpię by poszła mocno do góry, ale mimo wszystko :P). No i nie sądzę, by polacy nagle masowo zaczęli przerzucać się na angliki, bo tańsze...
Nie wieże w to że będzie jakiś zalew tych aut, pierwsza sprawa to koszt transportu czy przyjazdu, druga to modyfikacje chociażby lamp, trzecia opłaty związane z tłumaczeniem oraz recyklingiem, no i czwarta ceny ubezpieczenia, podejrzewam że cena takiego ubezpieczenia to będzie kosmos!
@taszar: No w sumie to tych przeszkód nie ominiemy chociaż w eu angliki jeżdżą i jakoś dają radę opłacić bramki. Będzie więcej JDM na drogach a nie ciągle civic.
Jak ma się kierownice po prawo to też trzeba pamiętać o dobrze ustawionych światłach bo takto oślepia sie kierowców jadących z nad przeciwka.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 marca 2014 o 19:17
@Przemystaw: Wiesz, że dzwon dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele, zmienić trzeba szkła bo mają inne kąty załamania światła. Reszta jest na - bo cena aut z GB będzie wyższa a tak fajnie kupowało się auta tylko na swapy.
Odpowiedz@kondziorr: Jak mogą być wyższe ceny aut w GB ? Bo w Polsce będzie można je rejestrować? W każdym kraju Europy możesz je zarejestrować już kupę czasu i nie wpłynęło to na ceny, a raptem teraz wpłynie ...
Odpowiedz@MloOoOdy: Jemu chodzi o to, ze u nas w Polsce zdrożeją. kiedyś kupiłeś w PL samochód na swap po taniosci i miales, a teraz beda drozsze
OdpowiedzJak dla mnie to spoko tylko powinno obowiązkowym wyposażeniem być posiadanie lusterek krugozor http://allegro.pl/lusterka-peryskopowe-do-anglikow-krugozor-i4055133942.html. I po problemie
Odpowiedz@hulej95: Dobry pomysł bo coś czuję, że będzie wypadków od groma(obym się mylił). Przymierzamy się do kupna anglika, jeśli tak się stanie, lusterka z linku wpadają od razu. Dzięki za link :D
Odpowiedz@fifomk2: Fajny pomysł z tymi lusterkami nigdy o nich nie słyszałem. Jak ktoś chce sobie kupić fajne autko bardzo tatnio jakieś nietuzinkowe to czemu nie :)
Odpowiedz@Folley96: też nigdy takich nie widziałem ani nie wiedziałem że są. Gdy się dowiedziałem że będą angliki na naszych drogach pomyślałem właśnie o takim patencie z dwoma lusterkami, a tu proszę już dawno ktoś to wymyślił :P
OdpowiedzWyczuwam czołówki
OdpowiedzFajnie będzie się czuł pasażer...taki wystawiany na strzał ;) Gratka dla miłośników adrenaliny
OdpowiedzTak, zagrożenie? Jak polskie floty jeżdżą zestawami po Anglii? Nie widzę problemu, osobówka=akwarium więc skoro tirem da rade to i 3.5t też :)
Odpowiedz@Morgol: No niby się zgadza, ale ciężarowym raczej masz większą widoczność!
OdpowiedzNa każdym portalu pod tą informacją jest ból dupy o wyprzedzanie, bezpieczeństwo i w ogolę po co to zmienili, ale pojeździć Suprą czy Skyline'em to każdy by chciał -.-
Odpowiedz@CamaroFanBoy: Tyle, że wiekszość osób, która chciałaby nimi pojeździć to młodsi ludzie, których nie zawsze na to stać.
OdpowiedzLudzie a co wy myślicie, że teraz połowa aut RHD będzie po Polsce jeździła? Pomyślcie trochę logicznie... Po 1 ktoś kto jeździ autem chociażby te 5-10 lat już nie będzie chciał się przesiadać na prawą strone. Po 2 ubezpieczalnia odbije sobie na tym taki procent, że nie będzie to wcale takie opłacalne. Po 3 przystosowanie auta do jazdy po naszej stronie ty bardziej sprawi, że takie auto nie będzie wcale opłacalne. Zobaczcie ile kosztuje lampa do jakiegoś nowszego BMW, albo chociaż zwykłego passata. Nie wystarczy zmienić szkieł jak to ktoś już pisał, bzdura i to wielka! Po 1 lampy są teraz nie rozbieralne, po drugie szkło nie naprowadza światła w takim stopniu, żeby wystarczyło tylko ją wymienić. Po 4 to ludzie będą się bali jeździć takimi autami, szczególnie kobiety. Plus jest taki i tylko chyba o to w tym chodzi, że jeśli ktoś mieszka za granicą ładnych kilka lat i ma tam auto RHD, zachcę wrócić do ojczyzny to nie będzie się martwił kiedy auto sprzeda i ile na tym straci, za co kupi drugie auto w Polsce tylko wyłoży te 2-3 tys na modyfikacje i będzie nim jeździł tutaj.
Odpowiedz@niebieska_asteroida: Lampa kosztuje krocie - prawda to. Ale albo zadowolą się chińczykami za ułamek ceny, albo niestety Twoimi lampami, które staną się towarem bardzo gorącym. I tego się obawiam...
Odpowiedz@Charakterek: Ministerstwo Transportu pracuje nad projektem zmiany ustawy, który zakłada możliwość rejestracji „anglika” już po minimalnych przeróbkach, takich jak zaklejeniu świateł specjalną folią i przestawieniu lusterek.
OdpowiedzGeneralnie ludziom z Brukseli łatwo jest mówić o równości czy konkurencji, bo oni mają normalne rynki samochodowe. U nas pewnikiem zaczną sprowadzać tego tyle, że już prościej będzie się przerzucić na ruch lewostronny. Bo będzie takie myślenie - a skoro można zarejestrować i bez problemów jeździć, a kosztuje połowę taniej, to czemu mam nie kupić?
Odpowiedz@Charakterek: Ale zobacz co biorą pod uwagę ubezpieczalnie przy wycenie ubezpieczenia pojazdu. Dam sobie rękę uciąć, że auta RHD będą kilku krotnie droższe w ubezpieczeniu od aut LHD - większe ryzyko wypadku, więc większa opłata. Znam trochę kwestie ubezpieczeń i uwierz, że wiem, że tutaj mam rację. Nie będzie to tak opłacalne jak się może wydawać
OdpowiedzJa się cieszę, że można w końcu zarejestrować. Zawsze marzyłem o tym by mieć przynajmniej jeden samochód z kierownicą z prawej strony. Nie ważne o ile ich cena wzrośnie (wątpię by poszła mocno do góry, ale mimo wszystko :P). No i nie sądzę, by polacy nagle masowo zaczęli przerzucać się na angliki, bo tańsze...
OdpowiedzNa pierwszym planie wnętrze Nissana Sunny GTI-R :) miodzio
OdpowiedzNie wieże w to że będzie jakiś zalew tych aut, pierwsza sprawa to koszt transportu czy przyjazdu, druga to modyfikacje chociażby lamp, trzecia opłaty związane z tłumaczeniem oraz recyklingiem, no i czwarta ceny ubezpieczenia, podejrzewam że cena takiego ubezpieczenia to będzie kosmos!
OdpowiedzTo teraz takim na Mcdrive'a na wstecznym, a o bramkach na autostradzie już ani nie wspominam :D
Odpowiedz@taszar: No w sumie to tych przeszkód nie ominiemy chociaż w eu angliki jeżdżą i jakoś dają radę opłacić bramki. Będzie więcej JDM na drogach a nie ciągle civic.
Odpowiedzno ja tylko czekam żeby zarejestrować moje JDM Evo, które i tak jeździ po polskich drogach mimo że jest zarejestrowane i opłacone w Anglii
Odpowiedz