moja Fabia 1.9 tdi 105hp level 3.nowe felgi w tym roku 17 wolf raceplus sprężyny obniżające jak na razie, przy dwójce dzieciaków gwint to nie najlepszy pomysł... remap na 140km takze powoli do przodu!!
Ładna :) . Pomyśl o AirRide. Przy dzieciakach bardzo fajna sprawa, powietrze sprawia że auto jest bardzo miękkie i nie tłucze na dziurach jak taczką ;)
@ManieK: A Air czasem nie będzie taki sam jak gwint?? Poduszki utrzymują stałą wybraną wysokość i nie pozwalają na ich ruchy pionowe, więc wydawało by się że Air jest równie sztywny :)
@Kaczogrod758: Zależy. Jeździłem autami zarówno na gwincie jak i na AirRide i moje spostrzeżenia są takie, że gwint jest mega sztywny i niezbyt komfortowy, a AirRide powoduje iż auto jest miękkie i lepiej tłumi nierówności.
@ManieK: Tylko pamiętaj o tym że jeżeli kolega lubi sobie szybko polatać samemu po zakrętach to AirRide nie jest dobrym pomysłem gdyż sie do tego po prostu nie nadaje.
No chyba ze mówimy tutaj o zestawie za 8 tys zł to może:)
Moje skromne zdanie że zawieszenie typu AirRide jest do zlotów i powolnego toczenia się:)
I takie posty na moto kilerze to ja lubie ;)
Ktoś pokazuje swój projekt na szybko co zrobił:)
Na szybko co planuje:)
No i ja z chęcią czytam oglądam i czekam na kolejne info o poczynaniach życząc gorąco POWODZENIA!:D
Tak obecnie mieszkam w Anglii.. Dzięki za dobre komenty... Air rude drogi bardzo ale zajebisty moze na wyścigi nie będę jezdzil ale lubię pozapier**lac czasem także zobaczymy..felgi będą malowane w środku ale nie wiem na jaki kolor...teraz jeszcze car audi i wnętrze widzialem taka sama ze srodkiem z audi tt mogę tu taka w czerwonych skórach tanio dostać zobaczymy tylko czy będzie pasować a dalej będziemy myslec
Ładna :) . Pomyśl o AirRide. Przy dzieciakach bardzo fajna sprawa, powietrze sprawia że auto jest bardzo miękkie i nie tłucze na dziurach jak taczką ;)
Odpowiedz@ManieK: A Air czasem nie będzie taki sam jak gwint?? Poduszki utrzymują stałą wybraną wysokość i nie pozwalają na ich ruchy pionowe, więc wydawało by się że Air jest równie sztywny :)
Odpowiedz@Kaczogrod758: Zależy. Jeździłem autami zarówno na gwincie jak i na AirRide i moje spostrzeżenia są takie, że gwint jest mega sztywny i niezbyt komfortowy, a AirRide powoduje iż auto jest miękkie i lepiej tłumi nierówności.
Odpowiedz@ManieK: Tylko pamiętaj o tym że jeżeli kolega lubi sobie szybko polatać samemu po zakrętach to AirRide nie jest dobrym pomysłem gdyż sie do tego po prostu nie nadaje. No chyba ze mówimy tutaj o zestawie za 8 tys zł to może:) Moje skromne zdanie że zawieszenie typu AirRide jest do zlotów i powolnego toczenia się:)
Odpowiedz@PeterGSE: No tak, niestety coś za coś. Chcesz mieć wygodnie to nie poszalejesz na zakrętach :P
OdpowiedzI takie posty na moto kilerze to ja lubie ;) Ktoś pokazuje swój projekt na szybko co zrobił:) Na szybko co planuje:) No i ja z chęcią czytam oglądam i czekam na kolejne info o poczynaniach życząc gorąco POWODZENIA!:D
Odpowiedzwzór tych felgo strasznie je pomniejsza, na pierwszy rzut oka nigdy bym nie powiedzial, ze to 17'
OdpowiedzMieszkasz za granicą?
OdpowiedzTak obecnie mieszkam w Anglii.. Dzięki za dobre komenty... Air rude drogi bardzo ale zajebisty moze na wyścigi nie będę jezdzil ale lubię pozapier**lac czasem także zobaczymy..felgi będą malowane w środku ale nie wiem na jaki kolor...teraz jeszcze car audi i wnętrze widzialem taka sama ze srodkiem z audi tt mogę tu taka w czerwonych skórach tanio dostać zobaczymy tylko czy będzie pasować a dalej będziemy myslec
Odpowiedz