Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Ciekawe

co sadzicie o takim MOTORZE do MOTOCYKLA
by crs50sm
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar szczerbus9
1 1

miło że ktoś prezentuje niezwykłe rozwiązania techniczne, ale to mi się wydaję troszeczkę przekombinowane.

Odpowiedz
avatar mm_man
1 1

jedyne co mi przychodzi do głowy: ten patent ma odciążyć korbowody, żeby wytrzymywały większe obciążenia?

Odpowiedz
avatar kondziaaa12
0 0

ale wały (jeśli są tam 2) będą kręciły się w rożnych kierunkach

Odpowiedz
avatar wojtepanik
0 0

może jedna zębatka napędza sprężarke a druga idzie na koła ?tylko to wtedy już nie turbo

Odpowiedz
avatar mm_man
0 0

w sumie to ma sens jak się nad tym zastanowić. Korbowody przenoszą mniejsze obciążenia, a moment obrotowy z obydwu wałów przenoszony jest na sprzęgło zębatką. (jedna zębatka przekazuje moment obrotowy na sprzęgło, a druga "pomaga się jej obracać"). Przydałoby się źródło albo chociaż większa rozdzielczość :) EDIT: a jednak te dwa wały podyktowane są redukcją drgań i poprawą kultury pracy jednostki : http://www.scigacz.pl/Neander,8211,,turbo,Diesel,w,seryjnym,motocyklu,4026.html

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 sierpnia 2012 o 0:15

Udostępnij