mam ten samochód o roku i jak narazie sprawuje się nizle spalanie ok 8l w trasie. a części coraz bardziej popularne jak narazie nie narzekam na awaryjność tej jednostki
dolacze sie do kometarzy ja tez mam 2,3 v5 golfa 170KM
silnik nie jest oszczedny i nie radze zaklasdac LPG nie lubi
co do silnika to uciety vr6 ma 5 tlokow za dozy byl przeskok z pojemnascia pomiedzy 2.0-2.8 dlatego powstal 2,3
co do awaryjnosci jego to jezeli sie wymienia plyny regularnie to bedzie dlugo slozyl,rozrzad jest na lancuchu
tak ze pasek odpada
tylko sonda lambda i czesto jakies czujniki padaja ale polecam ten silnik jezdze nim juz 3rok
Co to jest v5?
Odpowiedzv5 to liczba cylindrów
Odpowiedz@wojak_: 5 cylindrów w układzie V? niemożliwe.
OdpowiedzJak się sprawuje? Jak ze spalaniem i częściami? Mój brat myśli nad kupnem też 2,3l
Odpowiedzmam ten samochód o roku i jak narazie sprawuje się nizle spalanie ok 8l w trasie. a części coraz bardziej popularne jak narazie nie narzekam na awaryjność tej jednostki
OdpowiedzNo właśnie mam pytanie do właściciela. Jak z awaryjnością tej jednostki bo słyszałem ze fatalnie z nim?
OdpowiedzFajny Tedi, ale mamy znajoma ma i narzeka, ze awaryjny jest. z tymi cylindrami to jestes pewien, ze V5?
Odpowiedzdolacze sie do kometarzy ja tez mam 2,3 v5 golfa 170KM silnik nie jest oszczedny i nie radze zaklasdac LPG nie lubi co do silnika to uciety vr6 ma 5 tlokow za dozy byl przeskok z pojemnascia pomiedzy 2.0-2.8 dlatego powstal 2,3 co do awaryjnosci jego to jezeli sie wymienia plyny regularnie to bedzie dlugo slozyl,rozrzad jest na lancuchu tak ze pasek odpada tylko sonda lambda i czesto jakies czujniki padaja ale polecam ten silnik jezdze nim juz 3rok
Odpowiedz