Spokojnie, dedkowany gwint do B2 to droga zabawa, myślałem co najwyżej o sprężynach -30 mm, ale jeszcze się nad tym zastanawiam, mam czas, bo te felgi pojechały do renowacji :). I szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że jeszcze nie tak dawno popularne B2 zdobędzie takie uznanie :)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 marca 2014 o 14:48
@polo_86C: Nie odnawiałem, przdni zderzak to nówka sztuka chińska podróbka, a ta listwa w nim to normalna listwa na metry, taką też wsadziłem w tylny zderzak. Te oryginalne listwy chromowane ciężko jest znaleźć w dobrym stanie i ciężko je odnowić, to jest prostsze wyjście, a gdy się to dobrze zrobi, to efekt jest odpowiedni.
No, no! Jestem pod wrażeniem! Wygląda prześlicznie. Oby tak dalej się Twój szczupak trzymał ;)
Odpowiedz@skota741: Odzyskuje blask i można się wyróżnić na dordze :)
OdpowiedzSamochód może być piękny i bez gleby :)
OdpowiedzBłagam, nie obniżaj go!
OdpowiedzSpokojnie, dedkowany gwint do B2 to droga zabawa, myślałem co najwyżej o sprężynach -30 mm, ale jeszcze się nad tym zastanawiam, mam czas, bo te felgi pojechały do renowacji :). I szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że jeszcze nie tak dawno popularne B2 zdobędzie takie uznanie :)
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 marca 2014 o 14:48
Kiedyś miałem takie same felgi w E30. Jakieś 8 lat temu :)
OdpowiedzMam pytanko, jakim sposobem odnowiłeś tą chromowana listwę w zderzaku ?
Odpowiedz@polo_86C: Nie odnawiałem, przdni zderzak to nówka sztuka chińska podróbka, a ta listwa w nim to normalna listwa na metry, taką też wsadziłem w tylny zderzak. Te oryginalne listwy chromowane ciężko jest znaleźć w dobrym stanie i ciężko je odnowić, to jest prostsze wyjście, a gdy się to dobrze zrobi, to efekt jest odpowiedni.
Odpowiedz