Aprilia Mocniejsza i wgl no ale znów wygląd taki sobie ma oczywiście w starej wersi to ma taki sobie bo ta nowa to już daje charakteru no ale NSR też nie jest zła kocie oczy odblokowana daje radę polecił bym NSR :)
RS są dość awaryjne, są mocniejsze, i mają lepsze osiągi, ale każda RS będzie droższa w utrzymaniu od NSR. NSR to już praktycznie legenda tej klasy, przy odpowiednim użytkowaniu, i dbaniu o sprzęt niezniszczalna maszyna, ładnie wygląda, osiągi też ma zadowalające, no i będzie tańsza w zakupie. Jak dla mnie NSR jest najlepsza w tej klasie moto, i to ją bym polecił.
polecam rs jesli chcesz poszalec włozysz gaznik 36 i ja odblokujesz to niekt nie bedzie mial staru polecam wersie z 2002r. to byly bez awaryjne silniki :D
Polecam NSR. Sam jestem właścicielem Hondy od 2 sezonów, ani razu mnie nie zawiodła, osiągi co prawda trochę ma gorsze od RS, ale gwarantuje, że będziesz bardziej zadowolony z Nsr, niż z RS, Aprilki są za bardzo awaryjne według mnie...
zgadzam się z niektórymi, NSR są mniej awaryjne niż RS, kolega kupił RS i stoi już dwa miesiące bo ciągle coś się w niej psuje. W NSR faktycznie osiągi trochę gorsze, ale łatwiej o części, i na pewno nie psuje się tak często jak RS. Ja wybrałbym Honde
Aprilia Mocniejsza i wgl no ale znów wygląd taki sobie ma oczywiście w starej wersi to ma taki sobie bo ta nowa to już daje charakteru no ale NSR też nie jest zła kocie oczy odblokowana daje radę polecił bym NSR :)
OdpowiedzRS są dość awaryjne, są mocniejsze, i mają lepsze osiągi, ale każda RS będzie droższa w utrzymaniu od NSR. NSR to już praktycznie legenda tej klasy, przy odpowiednim użytkowaniu, i dbaniu o sprzęt niezniszczalna maszyna, ładnie wygląda, osiągi też ma zadowalające, no i będzie tańsza w zakupie. Jak dla mnie NSR jest najlepsza w tej klasie moto, i to ją bym polecił.
OdpowiedzKumpel posiada Aprilke i bardzo sobie chwali ;)
Odpowiedzdo aprili będziesz tygodniami na części czekał
OdpowiedzDlatego każdemu w tej klasie polecam NSR, łatwy dostęp do części, jeśli zadbana to bezawaryjna.
OdpowiedzNsR tańsza w eksploatacji i w zakupie
OdpowiedzNsr Bardzo polecam . Nie trudno o części i sam na niej zaczynałem przygodę z motocyklami.
Odpowiedzja napisze krótko: NSR!
OdpowiedzPostawiłbym na RS;)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 sierpnia 2012 o 14:17
polecam rs jesli chcesz poszalec włozysz gaznik 36 i ja odblokujesz to niekt nie bedzie mial staru polecam wersie z 2002r. to byly bez awaryjne silniki :D
Odpowiedzpolecam NSR. kumpel posiada jeszcze musi odblokować ale leci 130 km/h
OdpowiedzPolecam NSR. Sam jestem właścicielem Hondy od 2 sezonów, ani razu mnie nie zawiodła, osiągi co prawda trochę ma gorsze od RS, ale gwarantuje, że będziesz bardziej zadowolony z Nsr, niż z RS, Aprilki są za bardzo awaryjne według mnie...
Odpowiedzzgadzam się z niektórymi, NSR są mniej awaryjne niż RS, kolega kupił RS i stoi już dwa miesiące bo ciągle coś się w niej psuje. W NSR faktycznie osiągi trochę gorsze, ale łatwiej o części, i na pewno nie psuje się tak często jak RS. Ja wybrałbym Honde
Odpowiedznsr- mniejasza awaryjnosc, mniejszcze spalanie, łątwiej o częsci ktore są tańsze. Jesli chodzi o 2 koła to zawsze japonia jak dla mnie chyba ze BMW
OdpowiedzKumpel na NSR 30 tys i silnik nie rozbierany ^^
Odpowiedzkrotko i na temat NSR
Odpowiedz