Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Motoryzacyjna aborcja

Jak wiecie grupa Fiata współpracuje z Mazdą w realizowaniu nowego sportowego kabrioleta. Japończyk będzie nową generacją MX-5 a włoch miał być z pod marki Alfy Romeo (może by się nazywał Duetto). "Dzięki" panu Marchionne, który sobie wymyślił że Alfa nie będzie produkowana poza terenem Włoch, prawdopodobnie ten nowy sportowy model mędzie miał znak Fiata na mascę...Może to bedzie nowa generacja Fiata 124 (na zdjęciu). Jeszcze gorzej: mówi się, że styl będzie podobny do Fiata 500.Więcej będzie wiadomo za pare miesięcy.A potem ludzie mają pretensję że Alfa umiera i prawdziwa motoryzacja jest gatunkiem zagrożony wyginięciem
by Italianiec
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar bdos
0 0

Jakies zrodlo? Nie wydaje mi sie by Mazda zadowolila sie wygladem a'la FIAT 500.

Odpowiedz
avatar szopen
0 0

Marchionne może ma swoje fanaberie, ale dzięki niemu cholerny VW nie przejął Alfy Romeo. Nierentowna marka, traci na każdym aucie, ale pozostaje w ramionach marki-matki: Fiata.

Odpowiedz
avatar Italianiec
1 1

@bdos http://www.alvolante.it/news/addio-alfa-romeo-duetto-bentornata-fiat-124-spider-334056 @szopen: Może i pozostawił Alfę w Fiacie, ale w europie zrujnował dobre imie całej grupy Fiata: -Lancia to teraz europejski Chrysler który mało się sprzedaje, oprócz Delty i Ypsilon, ta ostania trzyma Lancę przy życiu; -Alfa: pozostały MiTo, Giulietta i 4C, od wielu lat trwają prace nad Giulią (sedanem) i jakąś terenówką i nie wiadomo kiedy wyjdą; -Abarth: od zawsze przerabiała pięcsetki i tak zostało, w sumie nic złego do powiedzenia (nie licząc wolnego automatu); -Fiat: czym są nowe Fiaty, wyrośnięty 500, bardziej wyrośnięty z głupią nazwą, Dodge Journey. Jedynie Panda jest naprawdę nowym modelem. Fiat ma większą gamę modeli a północnej Ameryce i nawet w chinach! (pierwszy lepszy przykład: Fiat Viaggio/ Dodge Dart by u nas zrobił nezłą furore, mogę się o to założyć) Marchionne zrobił kawał dobrej roboty w Amerycę, ale zapomniał o Europie i tutaj nic nie robi żeby polepszyć sytuację

Odpowiedz
avatar szopen
1 1

@italianiec: Co więcej, przymyka miejsca pracy w Polsce, gdzie produkcja Pandy wraca Włoch. To powinno martwić Nas, na 1wszym miejscu. Co do Lancii-Chryslera - chodzi o kasę, USA to wielki chłonny rynek, a Europa to drugi plan. Ameryka = mniejsza konkurencja i większa siła przebicia. Alfa - radzi sobie o dziwo nieźle, Giulietta i MiTo sprzedają się jak ciepłe bułeczki, choć w porównaniu z golfem to mizerota w tabeli sprzedaży. No i skrzynia TCT jest płynniejsza od DSG i nie jest przemądrzała. To chyba największy sukces AR. Abarth - myślę tak samo. Fiat - 500 to taki powrót do korzeni (a naprawdę odwrócenie uwagi klientów, że nie ma się nowych pomysłów). Owszem, Dart by wstrząsnął rynkiem. Hmm, przytoczę Audi - nie lubię ich, ale pochwalę ich za różnorodność modeli, wychodzi A3 sedan, a takiego auta potrzeba u Fiata. Zgrabnego sedana, klasy średniej. Ale to Fiat, więc lepiej byłoby coś bardziej budżetowego jak Peugeot 301. Ale to już pewnie nie za kadencji Marchionne...

Odpowiedz
avatar szopen
1 1

@italianiec: Spójrz na to z drugiej strony: jak Fiat obłowi się w USA, będzie kasa na nowe modele w Eu ;) Alfa wypuści suva, bo suv będzie generował kasę, tak jak Porsche, tylko tam to przeginają zawsze. A sportowe modele podkreślą wizerunek. Biznes is biznes.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 marca 2014 o 23:34

avatar Italianiec
1 1

@szopen: Właśnie, Alfy sprzedają się jak swieże bułeczki ale to nie wystarczy i zostaje od razu w tyle za konkurencją (na skali europejskiej/ światowej). Teraz stworzyli FCA, plany na przyszłość bedą ujawnione w maju. Ostatnio Marchionne wźiał się za Maserati ale muli sie z tą terenówką, a z Alfą ciagle sa plany ale nic się nie dzieje. Tylko MiTo i Giulietta mają jakieś kosmetyczne zmniany, M. maczał palce przy nowym wnętrzu Giulietty i ją pogorszył... Zgadzam się z Tobą z tym sedanem Fiata klasy średniej i z SUV-em, ostatnio są modne i trzeba takie robić jeśli chcesz przeżyć na rynku ( np. Cayenne jest najbardzej sprzedawanym modelem Porsche na świecie) ;) Przeniesienie Pandy do Włoch to jest jego kolejny patriotyczny kaprys, na początku były problemy z produkcją ale teraz jest wszystko git

Odpowiedz
Udostępnij