Taki całkowicie swój to on nie był. Temat poruszany dość często. Nie te czasy. Teraz nikt nie będzie utrzymywał państwowych zakładów, które w dodatku nie przynoszą zysku, a wydaje mi się, że FSO zysku nie przynosiło skoro upadło. To już jest sprawa osób prywatnych. Jak ktoś ma taką górę kasy i chce ryzykować tworząc jakąś swoją małą manufakturę, to niech to robi. Mamy kapitalizm, a nie socjalizm i państwowe zakłady nie mają racji bytu (przynajmniej w teorii).
Ale mnie wkurzają słowa (nie ma warunków w tym kraju). Są warunki jak w Rumuni są by Dacie produkować to tym bardziej u nas. Według mnie większe koncerny mogą trzymać łapę na przepisach dotyczących samochodów. Boją się że mogą dostać konkurencję, która ich wygryzie bądź spowoduje spadek ich sprzedaży.
Taki całkowicie swój to on nie był. Temat poruszany dość często. Nie te czasy. Teraz nikt nie będzie utrzymywał państwowych zakładów, które w dodatku nie przynoszą zysku, a wydaje mi się, że FSO zysku nie przynosiło skoro upadło. To już jest sprawa osób prywatnych. Jak ktoś ma taką górę kasy i chce ryzykować tworząc jakąś swoją małą manufakturę, to niech to robi. Mamy kapitalizm, a nie socjalizm i państwowe zakłady nie mają racji bytu (przynajmniej w teorii).
OdpowiedzAle mnie wkurzają słowa (nie ma warunków w tym kraju). Są warunki jak w Rumuni są by Dacie produkować to tym bardziej u nas. Według mnie większe koncerny mogą trzymać łapę na przepisach dotyczących samochodów. Boją się że mogą dostać konkurencję, która ich wygryzie bądź spowoduje spadek ich sprzedaży.
Odpowiedz@KarpioLBN: Dacie to tak na prawdę Renault więc Rumuni też nic swojego właściwie nie produkują.
Odpowiedz