Piszesz ze sie jaramy ,bo mamy racje :D jaram sie BETĄ która ma 200 kucy bo mnie na nia stac jak by było mnie na takie cacako stac to bym sie tym jarał..
Dobrze pisze?
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 sierpnia 2012 o 23:42
Nie do końca, ja nie kupiłbym takiego auta. Wolałbym jeździc nawet 150 konną betą niż takim wynalazkiem a ten silnik... może i ma moc ale jak to wygląda? Dla mnie śmiesznie. Nie jedna BM-ka zrobiła by go bez wysiłku sprawiając wrażenie zewnętrzne zwykłej ;P
Dobrze mówisz, my jestesmy z europy i mamy swoje samochody na ktore nas stac ktore tez sa piekne a nie jakies tam paliwozerne wielkie amerykanskie auta...
no dokładnie takiego challengera, objedzie prawie każda Beta i wystarczy silniczek ponad 2 litry a nie 6 czy więcej;D porównujecie MOC, a porównajcie stosunek pojemnosci do mocy i wtedy wyjdzie kto jest Królem;P BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny;)
Przestańcie z tym muscle carami, ja też je kocham, uważam że są to super autka z duszą, ale to są smoki dla amerykańców a nie polaków, a takie coś to pali nie 13-14 litrow jak sporty europejskie tylko 20 i wiecej wiec spoko przy dzisiejszych cenach paliw genialnie....
Zastanawia mnie pewna rzec. A mianowicie czy niektóre osóby piszące że BMW jest za dużo tutaj, że są ch***we. Czy wy jesteście fanami motoryzacji? Dla mnie nie. Każdy fan motoryzacji szanuje każdą markę a nie tylko wybrane. Ja osobiście nie mam nic do Audi bo robiło świetne quattro a teraz robi dobre samochody. Mercedes robi dobre limuzyna z połączeniem potężnej mocy które spalają opony w 3 minuty. A BMW kocham za to że mają świetny dzwięk, historie, świetnie się prowadzą i za to coś co czuje tylko fan BMW :) Pozdro Koledzy :)
Ale to normalne, zawsze tak było. Po stronie BMW stają zarówno prawdziwi, oddani fani marki, ludzie z pasją jak i kierowcy "dresowozów" (BWM + rura wydechowa PCV, a najlepiej 4 + kiwający piesek na czubku maski + Spojler kartonowy + obniżenie zawieszenia poprzez naładowanie bryki workami z piaskiem). Po stronie Amerykańskich Muscle Car stają ich prawdziwi fani, którzy kochają brzmienie i wygląd tych aut oraz pozerzy nie znający się wcale na rzeczy, mylący ze sobą poszczególne auta itd.. A wiecie kto wdaje się w dyskusje i kłótnie? NA PEWNO NIE PRAWDZIWI FANI. Prawdziwi fani szanują inne marki. I bynajmniej nie tworzą beznadziejnych porównań.
Prosze, niech każdy pajac mnie zminusuje, ale prawdziwi fani marki (jakiejkolwiek) przyznają mi rację. I w dupie mam które auto ma więcej koni. Tu chodzi o duszę.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 sierpnia 2012 o 15:39
Tak, jaramy się, bo BMW potrafi jeszcze skręcać i hamować! Jara Cię tylko moc i wielkość silnika? Lubie muscle, ale wystarczy trochę poczytać, te auta palą 30l/100km, mają zawieszenie na resorach i hamulce gorsze od przeciętnej skody. Można sobie pojechać 400m do przodu i tyle (z reguły 3-stopniowy automat, czasami 4 biegowy manual). To technologia sprzed 50 lat... trochę się zmienił od tego czasu.
Ale są klasykami, które w swoich czasach świetności, produkcji były niezrównane i to jest powód do dumy z nich. I owszem, jak piszesz, sprzed 50-ciu lat ale... co najważniejsze - przetrwały. A elektronika, która werżnęła się w nowoczesne auta? Ile one przetrwają?
slawinka5 według ciebie BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny, z tym to racze się nie zgodzę jeśli znasz się troszkię na motoryzacji powinieneś wiedzieć że to co napisałeś to głupota :)
Wiec jeśli jesteś takim niby znawcą to podaj przykład;/ Bo w BMW np. M3 e92 ( 4.0 V8 420KM ) hmm następne M3 e46 w wersji normalnej z ( 3.2 l 24V 343 KM ) wersja CSL 360 KM... a może jeszcze M3 e30 dla wiekszości stare auto ale już wtedy bez turba 2.3 Evolution (238KM)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2012 o 9:58
Noo łał wymieniłeś jedną marną Hondzine która wyciąga równe 100 a nie ponad 100 jak pisałem;P a honda potrafi tak jak BMW serii 5 F10-F11 M5 --- 4.4 V8 (560KM)... wątpie haha
może i Honda tak nie potrafi, ale silniki Hondy uzyskują stosunkowo dużą moc z małych pojemności :) czy BMW tak potrafi ? a wracając do tematu :D podam ci kolejną markę Ferrari 458 Italia 4.5 570 KM
cytat: jednostka ta rozwija moc 570 KM, osiąganą przy 9000 obr./min (127KM z 1 l pojemności, i moment 540 Nm przy 6000obr./min (80% wartości dostępne przy 3250 obr./ min)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 sierpnia 2012 o 15:37
Italia chyba nawet pobiła rekord pojemności z 1 litra. Wcześniej należał on do Hondy S2000, która miała R4 zamiast np. V8 z BMW, i wyciągała ponad 100 km z litra. Więc niestety slawinka5, ale nie do końca miałeś rację.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2012 o 19:44
Może i są to smoki które palą po 20 l ale śmieszą mnie wasze kom... ze BETA wyj...e to cudo to jest klasyka koledzy !! to będzie żyło w motoryzacji jeszcze długie lata a nie te wasze dresowozy pozdr...
Nie wiem czy wiesz kolego, aleee... Pojęcie "dresowóz" wzięło się właśnie od idiotów w dresach którzy myśleli, że jak kupią samochód z napędem na tył, to będą swego rodzaju bogami we wsi.
Może i palą dużo, są stare ale to są samochody z duszą
nie mówię że Bmw jest beznadziejne każdy samochód ma to coś za co się go kocha ale jednak jest różnica normalnie jeżdżę Fiatem Mareą ale ostatnio przejechałem się Chevrolet'em Silverado z silnikiem 6l z hakiem nie pamiętam pali zajebiście dużo zatankowałem za 200zł a na drugi dzień miałem połowę baku ale jak wyjechałem na autostradę dodałem gazu to to było piękne za to kocham amerykańskie samochody mam nadzieje że kiedyś może będę miał takiego Pontiaca Trans Am'a albo właśnie Challenger'a ale na razie mam swojego fiacika :D
Odpowiedz
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 sierpnia 2012 o 21:53
Nie jest ich tak mało jak byłem w Warszawie ostatnio to widziałem 2 Chargery, 1 Challengera 4 Dodge Ramy i kilka innych co prawda był nowe ale Amerykańskie :)
Kolejny epizod wojny BMW vs Cała Reszta. BMW jako marka w Polsce straciła dużo właśnie przez "dresowozy" ale prawda jest taka, że BMW to świetna marka. I ma naprawdę kilka legend na swoim koncie. Nie jestem fanem BMW, wolę stare amerykańce z totalnym brakiem przyczepnosci na zakrętach i spalaniem na poziomie "Rudego" 102. I nie mam nic przeciwko BMW, tylko przez wrzucanie setny raz E36 czy innego modelu motokiller robi się nudny. BMW samo w sobie jest tak podatne na tuning wizualny jak bocian. Wrzućcie foty bebechów z specyfikacją w opisie, albo filmik jak składaliście własną Bete. Coś ciekawego a nie kolejne zdjęcie bety tyle że w innym kolorze i innym felgami.
Najbardziej to mi się chce śmiać z tych, co nigdy nie jeździli żadnym z wymienionych modeli ale mówią że są najlepsze. Albo ojciec ma jakąś BMW a gówniarzowi pozwoli się przejechać od czasu do czasu, a młody gada później że Beta najlepsza a nie jeździł żadnym innym samochodem. Ale wypisywać potem suche dane (model/poj./KM) to każdy głupi potrafi. Udawać cwaniaka podczas gdy nie ma się pojęcia ani żadnego doświadczenie. Pozdro dla was. Poza tym Slawinka porównujesz Challengera BMW. Weźmy takie e36 skoro 'wystarczy 2 litry i każda beta go objedzie". 2.0. i 150KM, z takim silnikiem to byś mógł powąchać smród za Challengerem. Samo porównywanie tak różniących się od siebie samochodów z resztą do niczego nie prowadzi. A tak dla ścisłości M5 która się tak zachwycasz mówiąc o tych 100KM z litra, miała fakt 4.4l i 560KM ale na układzie biturbo, więc zastanów się nad głupotami które wypisujesz.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
14 września 2012 o 19:34
wydaje mi się, że porównywanie ich nie ma sensu, nie ubliżając żadnej stronie to są zupełnie inne bajki ;)
OdpowiedzPiszesz ze sie jaramy ,bo mamy racje :D jaram sie BETĄ która ma 200 kucy bo mnie na nia stac jak by było mnie na takie cacako stac to bym sie tym jarał.. Dobrze pisze?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2012 o 23:42
Tak :D
OdpowiedzPopieram Cie Dom. Seryjny Charger też miał za pewne nie wiele ponad 200 km mocy, więc nie widzę prawie różnicy w mocy tylko w cenie i spalaniu :D
OdpowiedzNie do końca, ja nie kupiłbym takiego auta. Wolałbym jeździc nawet 150 konną betą niż takim wynalazkiem a ten silnik... może i ma moc ale jak to wygląda? Dla mnie śmiesznie. Nie jedna BM-ka zrobiła by go bez wysiłku sprawiając wrażenie zewnętrzne zwykłej ;P
OdpowiedzDobrze mówisz, my jestesmy z europy i mamy swoje samochody na ktore nas stac ktore tez sa piekne a nie jakies tam paliwozerne wielkie amerykanskie auta...
Odpowiedzno dokładnie takiego challengera, objedzie prawie każda Beta i wystarczy silniczek ponad 2 litry a nie 6 czy więcej;D porównujecie MOC, a porównajcie stosunek pojemnosci do mocy i wtedy wyjdzie kto jest Królem;P BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny;)
OdpowiedzA przyznajcie sie tak na serio ile pali taka 200 konna beta, ale benzyzny nie gazu... :D
OdpowiedzDago na pewno mniej od Chargera czy Chellengera:P
Odpowiedzslawinka5, ty czasami najpierw sprawdź, zanim napiszesz. Honda S2000 ma 120 km z litra( łączna moc: 240km) I nie ma turbo
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2012 o 21:21
Przestańcie z tym muscle carami, ja też je kocham, uważam że są to super autka z duszą, ale to są smoki dla amerykańców a nie polaków, a takie coś to pali nie 13-14 litrow jak sporty europejskie tylko 20 i wiecej wiec spoko przy dzisiejszych cenach paliw genialnie....
Odpowiedzja się zgadzam z tym obrazkiem i Spajki to challenger a nie charger pedale. i te challengery miały standardowy silnik 383 o mocy 325 km
OdpowiedzAle z ciebie, za przeproszeniem zjeb, nazywasz kogoś pedałem bo nie jest znawcą amerykańskich aut...
Odpowiedzniech się każdy jara tym czym chce(no może poza "kiblami";) i niech nikt mu w tym nie przeszkadza
Odpowiedztylko żeby tą moc jeszcze wykorzystać;)
OdpowiedzZastanawia mnie pewna rzec. A mianowicie czy niektóre osóby piszące że BMW jest za dużo tutaj, że są ch***we. Czy wy jesteście fanami motoryzacji? Dla mnie nie. Każdy fan motoryzacji szanuje każdą markę a nie tylko wybrane. Ja osobiście nie mam nic do Audi bo robiło świetne quattro a teraz robi dobre samochody. Mercedes robi dobre limuzyna z połączeniem potężnej mocy które spalają opony w 3 minuty. A BMW kocham za to że mają świetny dzwięk, historie, świetnie się prowadzą i za to coś co czuje tylko fan BMW :) Pozdro Koledzy :)
OdpowiedzAle to normalne, zawsze tak było. Po stronie BMW stają zarówno prawdziwi, oddani fani marki, ludzie z pasją jak i kierowcy "dresowozów" (BWM + rura wydechowa PCV, a najlepiej 4 + kiwający piesek na czubku maski + Spojler kartonowy + obniżenie zawieszenia poprzez naładowanie bryki workami z piaskiem). Po stronie Amerykańskich Muscle Car stają ich prawdziwi fani, którzy kochają brzmienie i wygląd tych aut oraz pozerzy nie znający się wcale na rzeczy, mylący ze sobą poszczególne auta itd.. A wiecie kto wdaje się w dyskusje i kłótnie? NA PEWNO NIE PRAWDZIWI FANI. Prawdziwi fani szanują inne marki. I bynajmniej nie tworzą beznadziejnych porównań. Prosze, niech każdy pajac mnie zminusuje, ale prawdziwi fani marki (jakiejkolwiek) przyznają mi rację. I w dupie mam które auto ma więcej koni. Tu chodzi o duszę.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 15:39
Tak, jaramy się, bo BMW potrafi jeszcze skręcać i hamować! Jara Cię tylko moc i wielkość silnika? Lubie muscle, ale wystarczy trochę poczytać, te auta palą 30l/100km, mają zawieszenie na resorach i hamulce gorsze od przeciętnej skody. Można sobie pojechać 400m do przodu i tyle (z reguły 3-stopniowy automat, czasami 4 biegowy manual). To technologia sprzed 50 lat... trochę się zmienił od tego czasu.
OdpowiedzAle są klasykami, które w swoich czasach świetności, produkcji były niezrównane i to jest powód do dumy z nich. I owszem, jak piszesz, sprzed 50-ciu lat ale... co najważniejsze - przetrwały. A elektronika, która werżnęła się w nowoczesne auta? Ile one przetrwają?
Odpowiedzslawinka5 według ciebie BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny, z tym to racze się nie zgodzę jeśli znasz się troszkię na motoryzacji powinieneś wiedzieć że to co napisałeś to głupota :)
OdpowiedzWiec jeśli jesteś takim niby znawcą to podaj przykład;/ Bo w BMW np. M3 e92 ( 4.0 V8 420KM ) hmm następne M3 e46 w wersji normalnej z ( 3.2 l 24V 343 KM ) wersja CSL 360 KM... a może jeszcze M3 e30 dla wiekszości stare auto ale już wtedy bez turba 2.3 Evolution (238KM)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2012 o 9:58
np. Honda Civic Type-R (2.0 k20a2 200KM)
OdpowiedzNoo łał wymieniłeś jedną marną Hondzine która wyciąga równe 100 a nie ponad 100 jak pisałem;P a honda potrafi tak jak BMW serii 5 F10-F11 M5 --- 4.4 V8 (560KM)... wątpie haha
Odpowiedzmoże i Honda tak nie potrafi, ale silniki Hondy uzyskują stosunkowo dużą moc z małych pojemności :) czy BMW tak potrafi ? a wracając do tematu :D podam ci kolejną markę Ferrari 458 Italia 4.5 570 KM cytat: jednostka ta rozwija moc 570 KM, osiąganą przy 9000 obr./min (127KM z 1 l pojemności, i moment 540 Nm przy 6000obr./min (80% wartości dostępne przy 3250 obr./ min)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 15:37
Italia chyba nawet pobiła rekord pojemności z 1 litra. Wcześniej należał on do Hondy S2000, która miała R4 zamiast np. V8 z BMW, i wyciągała ponad 100 km z litra. Więc niestety slawinka5, ale nie do końca miałeś rację.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2012 o 19:44
Może i są to smoki które palą po 20 l ale śmieszą mnie wasze kom... ze BETA wyj...e to cudo to jest klasyka koledzy !! to będzie żyło w motoryzacji jeszcze długie lata a nie te wasze dresowozy pozdr...
OdpowiedzNie wiem czy wiesz kolego, aleee... Pojęcie "dresowóz" wzięło się właśnie od idiotów w dresach którzy myśleli, że jak kupią samochód z napędem na tył, to będą swego rodzaju bogami we wsi.
Odpowiedz"Dresowozami" są nie tylko bety, mój drogi. I szufladkowanie ich wyłącznie do BMW, lub szufladkowanie BMW wyłącznie do drechów to głupota.
OdpowiedzDojedziemy do zakrętu to się okaże który lepszy:D
Odpowiedzniech się sprawdzą na prostej nie ma takiego dresowozu który go wyprzedzi ;p
OdpowiedzMoże i palą dużo, są stare ale to są samochody z duszą nie mówię że Bmw jest beznadziejne każdy samochód ma to coś za co się go kocha ale jednak jest różnica normalnie jeżdżę Fiatem Mareą ale ostatnio przejechałem się Chevrolet'em Silverado z silnikiem 6l z hakiem nie pamiętam pali zajebiście dużo zatankowałem za 200zł a na drugi dzień miałem połowę baku ale jak wyjechałem na autostradę dodałem gazu to to było piękne za to kocham amerykańskie samochody mam nadzieje że kiedyś może będę miał takiego Pontiaca Trans Am'a albo właśnie Challenger'a ale na razie mam swojego fiacika :D
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 21:53
Gdyby u nas był taki dostęp do tego typu samochodów jak w Stanach, to więcej osób by się nimi jarało.
OdpowiedzNie jest ich tak mało jak byłem w Warszawie ostatnio to widziałem 2 Chargery, 1 Challengera 4 Dodge Ramy i kilka innych co prawda był nowe ale Amerykańskie :)
OdpowiedzKolejny epizod wojny BMW vs Cała Reszta. BMW jako marka w Polsce straciła dużo właśnie przez "dresowozy" ale prawda jest taka, że BMW to świetna marka. I ma naprawdę kilka legend na swoim koncie. Nie jestem fanem BMW, wolę stare amerykańce z totalnym brakiem przyczepnosci na zakrętach i spalaniem na poziomie "Rudego" 102. I nie mam nic przeciwko BMW, tylko przez wrzucanie setny raz E36 czy innego modelu motokiller robi się nudny. BMW samo w sobie jest tak podatne na tuning wizualny jak bocian. Wrzućcie foty bebechów z specyfikacją w opisie, albo filmik jak składaliście własną Bete. Coś ciekawego a nie kolejne zdjęcie bety tyle że w innym kolorze i innym felgami.
OdpowiedzNajbardziej to mi się chce śmiać z tych, co nigdy nie jeździli żadnym z wymienionych modeli ale mówią że są najlepsze. Albo ojciec ma jakąś BMW a gówniarzowi pozwoli się przejechać od czasu do czasu, a młody gada później że Beta najlepsza a nie jeździł żadnym innym samochodem. Ale wypisywać potem suche dane (model/poj./KM) to każdy głupi potrafi. Udawać cwaniaka podczas gdy nie ma się pojęcia ani żadnego doświadczenie. Pozdro dla was. Poza tym Slawinka porównujesz Challengera BMW. Weźmy takie e36 skoro 'wystarczy 2 litry i każda beta go objedzie". 2.0. i 150KM, z takim silnikiem to byś mógł powąchać smród za Challengerem. Samo porównywanie tak różniących się od siebie samochodów z resztą do niczego nie prowadzi. A tak dla ścisłości M5 która się tak zachwycasz mówiąc o tych 100KM z litra, miała fakt 4.4l i 560KM ale na układzie biturbo, więc zastanów się nad głupotami które wypisujesz.
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2012 o 19:34
Torbacz chodziło mi o to, że chcaiłem powiedzieć co te auta miały w standardzie a nie jak bmw 200km...
OdpowiedzSpajki seryjny Charger w HEMI ma 425KM :)
Odpowiedz