Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jaracie się betami co mają 200 kucy?

Co powiecie na to?!
by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Coby_Dick
10 14

wydaje mi się, że porównywanie ich nie ma sensu, nie ubliżając żadnej stronie to są zupełnie inne bajki ;)

Odpowiedz
avatar Dominik12318
4 12

Piszesz ze sie jaramy ,bo mamy racje :D jaram sie BETĄ która ma 200 kucy bo mnie na nia stac jak by było mnie na takie cacako stac to bym sie tym jarał.. Dobrze pisze?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 sierpnia 2012 o 23:42

avatar Berik
1 3

Tak :D

Odpowiedz
avatar Spajki
1 7

Popieram Cie Dom. Seryjny Charger też miał za pewne nie wiele ponad 200 km mocy, więc nie widzę prawie różnicy w mocy tylko w cenie i spalaniu :D

Odpowiedz
avatar Vasyl
-2 12

Nie do końca, ja nie kupiłbym takiego auta. Wolałbym jeździc nawet 150 konną betą niż takim wynalazkiem a ten silnik... może i ma moc ale jak to wygląda? Dla mnie śmiesznie. Nie jedna BM-ka zrobiła by go bez wysiłku sprawiając wrażenie zewnętrzne zwykłej ;P

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 8

Dobrze mówisz, my jestesmy z europy i mamy swoje samochody na ktore nas stac ktore tez sa piekne a nie jakies tam paliwozerne wielkie amerykanskie auta...

Odpowiedz
avatar slawinka5
-3 5

no dokładnie takiego challengera, objedzie prawie każda Beta i wystarczy silniczek ponad 2 litry a nie 6 czy więcej;D porównujecie MOC, a porównajcie stosunek pojemnosci do mocy i wtedy wyjdzie kto jest Królem;P BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny;)

Odpowiedz
avatar dago
-1 1

A przyznajcie sie tak na serio ile pali taka 200 konna beta, ale benzyzny nie gazu... :D

Odpowiedz
avatar adam016
1 1

Dago na pewno mniej od Chargera czy Chellengera:P

Odpowiedz
avatar furious09
0 0

slawinka5, ty czasami najpierw sprawdź, zanim napiszesz. Honda S2000 ma 120 km z litra( łączna moc: 240km) I nie ma turbo

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 września 2012 o 21:21

avatar konto usunięte
6 8

Przestańcie z tym muscle carami, ja też je kocham, uważam że są to super autka z duszą, ale to są smoki dla amerykańców a nie polaków, a takie coś to pali nie 13-14 litrow jak sporty europejskie tylko 20 i wiecej wiec spoko przy dzisiejszych cenach paliw genialnie....

Odpowiedz
avatar jakubslowik
-1 5

ja się zgadzam z tym obrazkiem i Spajki to challenger a nie charger pedale. i te challengery miały standardowy silnik 383 o mocy 325 km

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

Ale z ciebie, za przeproszeniem zjeb, nazywasz kogoś pedałem bo nie jest znawcą amerykańskich aut...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
13 13

niech się każdy jara tym czym chce(no może poza "kiblami";) i niech nikt mu w tym nie przeszkadza

Odpowiedz
avatar szymonMK
1 1

tylko żeby tą moc jeszcze wykorzystać;)

Odpowiedz
avatar KBMW
5 5

Zastanawia mnie pewna rzec. A mianowicie czy niektóre osóby piszące że BMW jest za dużo tutaj, że są ch***we. Czy wy jesteście fanami motoryzacji? Dla mnie nie. Każdy fan motoryzacji szanuje każdą markę a nie tylko wybrane. Ja osobiście nie mam nic do Audi bo robiło świetne quattro a teraz robi dobre samochody. Mercedes robi dobre limuzyna z połączeniem potężnej mocy które spalają opony w 3 minuty. A BMW kocham za to że mają świetny dzwięk, historie, świetnie się prowadzą i za to coś co czuje tylko fan BMW :) Pozdro Koledzy :)

Odpowiedz
avatar m4h7f
4 4

Ale to normalne, zawsze tak było. Po stronie BMW stają zarówno prawdziwi, oddani fani marki, ludzie z pasją jak i kierowcy "dresowozów" (BWM + rura wydechowa PCV, a najlepiej 4 + kiwający piesek na czubku maski + Spojler kartonowy + obniżenie zawieszenia poprzez naładowanie bryki workami z piaskiem). Po stronie Amerykańskich Muscle Car stają ich prawdziwi fani, którzy kochają brzmienie i wygląd tych aut oraz pozerzy nie znający się wcale na rzeczy, mylący ze sobą poszczególne auta itd.. A wiecie kto wdaje się w dyskusje i kłótnie? NA PEWNO NIE PRAWDZIWI FANI. Prawdziwi fani szanują inne marki. I bynajmniej nie tworzą beznadziejnych porównań. Prosze, niech każdy pajac mnie zminusuje, ale prawdziwi fani marki (jakiejkolwiek) przyznają mi rację. I w dupie mam które auto ma więcej koni. Tu chodzi o duszę.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 15:39

avatar h8r
2 6

Tak, jaramy się, bo BMW potrafi jeszcze skręcać i hamować! Jara Cię tylko moc i wielkość silnika? Lubie muscle, ale wystarczy trochę poczytać, te auta palą 30l/100km, mają zawieszenie na resorach i hamulce gorsze od przeciętnej skody. Można sobie pojechać 400m do przodu i tyle (z reguły 3-stopniowy automat, czasami 4 biegowy manual). To technologia sprzed 50 lat... trochę się zmienił od tego czasu.

Odpowiedz
avatar MlodaLarwa
0 0

Ale są klasykami, które w swoich czasach świetności, produkcji były niezrównane i to jest powód do dumy z nich. I owszem, jak piszesz, sprzed 50-ciu lat ale... co najważniejsze - przetrwały. A elektronika, która werżnęła się w nowoczesne auta? Ile one przetrwają?

Odpowiedz
avatar mianek
3 5

slawinka5 według ciebie BMW jest jedyną marką samochodów która z 1 litra wyciąga ponad 100 KM bez turbiny, z tym to racze się nie zgodzę jeśli znasz się troszkię na motoryzacji powinieneś wiedzieć że to co napisałeś to głupota :)

Odpowiedz
avatar slawinka5
0 0

Wiec jeśli jesteś takim niby znawcą to podaj przykład;/ Bo w BMW np. M3 e92 ( 4.0 V8 420KM ) hmm następne M3 e46 w wersji normalnej z ( 3.2 l 24V 343 KM ) wersja CSL 360 KM... a może jeszcze M3 e30 dla wiekszości stare auto ale już wtedy bez turba 2.3 Evolution (238KM)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2012 o 9:58

avatar mianek
0 0

np. Honda Civic Type-R (2.0 k20a2 200KM)

Odpowiedz
avatar slawinka5
0 0

Noo łał wymieniłeś jedną marną Hondzine która wyciąga równe 100 a nie ponad 100 jak pisałem;P a honda potrafi tak jak BMW serii 5 F10-F11 M5 --- 4.4 V8 (560KM)... wątpie haha

Odpowiedz
avatar mianek
0 0

może i Honda tak nie potrafi, ale silniki Hondy uzyskują stosunkowo dużą moc z małych pojemności :) czy BMW tak potrafi ? a wracając do tematu :D podam ci kolejną markę Ferrari 458 Italia 4.5 570 KM cytat: jednostka ta rozwija moc 570 KM, osiąganą przy 9000 obr./min (127KM z 1 l pojemności, i moment 540 Nm przy 6000obr./min (80% wartości dostępne przy 3250 obr./ min)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 sierpnia 2012 o 15:37

avatar furious09
1 1

Italia chyba nawet pobiła rekord pojemności z 1 litra. Wcześniej należał on do Hondy S2000, która miała R4 zamiast np. V8 z BMW, i wyciągała ponad 100 km z litra. Więc niestety slawinka5, ale nie do końca miałeś rację.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2012 o 19:44

avatar szczurekxd5
-3 7

Może i są to smoki które palą po 20 l ale śmieszą mnie wasze kom... ze BETA wyj...e to cudo to jest klasyka koledzy !! to będzie żyło w motoryzacji jeszcze długie lata a nie te wasze dresowozy pozdr...

Odpowiedz
avatar jezyk147
0 0

Nie wiem czy wiesz kolego, aleee... Pojęcie "dresowóz" wzięło się właśnie od idiotów w dresach którzy myśleli, że jak kupią samochód z napędem na tył, to będą swego rodzaju bogami we wsi.

Odpowiedz
avatar MlodaLarwa
0 0

"Dresowozami" są nie tylko bety, mój drogi. I szufladkowanie ich wyłącznie do BMW, lub szufladkowanie BMW wyłącznie do drechów to głupota.

Odpowiedz
avatar Cooler2011
1 3

Dojedziemy do zakrętu to się okaże który lepszy:D

Odpowiedz
avatar szczurekxd5
-3 5

niech się sprawdzą na prostej nie ma takiego dresowozu który go wyprzedzi ;p

Odpowiedz
avatar Monster666
3 3

Może i palą dużo, są stare ale to są samochody z duszą nie mówię że Bmw jest beznadziejne każdy samochód ma to coś za co się go kocha ale jednak jest różnica normalnie jeżdżę Fiatem Mareą ale ostatnio przejechałem się Chevrolet'em Silverado z silnikiem 6l z hakiem nie pamiętam pali zajebiście dużo zatankowałem za 200zł a na drugi dzień miałem połowę baku ale jak wyjechałem na autostradę dodałem gazu to to było piękne za to kocham amerykańskie samochody mam nadzieje że kiedyś może będę miał takiego Pontiaca Trans Am'a albo właśnie Challenger'a ale na razie mam swojego fiacika :D

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2012 o 21:53

avatar serekczek55
0 0

Gdyby u nas był taki dostęp do tego typu samochodów jak w Stanach, to więcej osób by się nimi jarało.

Odpowiedz
avatar Monster666
0 0

Nie jest ich tak mało jak byłem w Warszawie ostatnio to widziałem 2 Chargery, 1 Challengera 4 Dodge Ramy i kilka innych co prawda był nowe ale Amerykańskie :)

Odpowiedz
avatar dago
7 9

Kolejny epizod wojny BMW vs Cała Reszta. BMW jako marka w Polsce straciła dużo właśnie przez "dresowozy" ale prawda jest taka, że BMW to świetna marka. I ma naprawdę kilka legend na swoim koncie. Nie jestem fanem BMW, wolę stare amerykańce z totalnym brakiem przyczepnosci na zakrętach i spalaniem na poziomie "Rudego" 102. I nie mam nic przeciwko BMW, tylko przez wrzucanie setny raz E36 czy innego modelu motokiller robi się nudny. BMW samo w sobie jest tak podatne na tuning wizualny jak bocian. Wrzućcie foty bebechów z specyfikacją w opisie, albo filmik jak składaliście własną Bete. Coś ciekawego a nie kolejne zdjęcie bety tyle że w innym kolorze i innym felgami.

Odpowiedz
avatar JDMFanatic93
1 1

Najbardziej to mi się chce śmiać z tych, co nigdy nie jeździli żadnym z wymienionych modeli ale mówią że są najlepsze. Albo ojciec ma jakąś BMW a gówniarzowi pozwoli się przejechać od czasu do czasu, a młody gada później że Beta najlepsza a nie jeździł żadnym innym samochodem. Ale wypisywać potem suche dane (model/poj./KM) to każdy głupi potrafi. Udawać cwaniaka podczas gdy nie ma się pojęcia ani żadnego doświadczenie. Pozdro dla was. Poza tym Slawinka porównujesz Challengera BMW. Weźmy takie e36 skoro 'wystarczy 2 litry i każda beta go objedzie". 2.0. i 150KM, z takim silnikiem to byś mógł powąchać smród za Challengerem. Samo porównywanie tak różniących się od siebie samochodów z resztą do niczego nie prowadzi. A tak dla ścisłości M5 która się tak zachwycasz mówiąc o tych 100KM z litra, miała fakt 4.4l i 560KM ale na układzie biturbo, więc zastanów się nad głupotami które wypisujesz.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 września 2012 o 19:34

avatar jakubslowik
0 0

Torbacz chodziło mi o to, że chcaiłem powiedzieć co te auta miały w standardzie a nie jak bmw 200km...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

Spajki seryjny Charger w HEMI ma 425KM :)

Odpowiedz
Udostępnij