Pierwszy raz od 17. lat pod maskę Hondy Civic Type R trafi silnik turbodoładowany! Z 2 litrów wyciągnięto teraz 280 KM (zamiast 198 KM), a moment obrotowy wzrósł… dwukrotnie – do ponad 400 Nm.
W sumie moc będzie oscylować przy 280km ale może być więcej.CTR z turbo to coś nowego ale prawda jest taka,że niedoładowane silniki Hondy biorące moc z wysokich obrotów już nie wystarczą.Jestem ciekaw co to będzie.Milion razy lepiej wygląda ten koncept niż ufo.
Jest ładniejszy niż FN2 a wracając do mocy to te 280KM nie jest wcale tak dużo patrząc na F20C zresztą w Polsce jest B20VTEC mające 270KM 235Nm oczywiście NA
W sumie moc będzie oscylować przy 280km ale może być więcej.CTR z turbo to coś nowego ale prawda jest taka,że niedoładowane silniki Hondy biorące moc z wysokich obrotów już nie wystarczą.Jestem ciekaw co to będzie.Milion razy lepiej wygląda ten koncept niż ufo.
OdpowiedzJest ładniejszy niż FN2 a wracając do mocy to te 280KM nie jest wcale tak dużo patrząc na F20C zresztą w Polsce jest B20VTEC mające 270KM 235Nm oczywiście NA
Odpowiedz@pable: no właśnie szkoda że przez te eko pierdoły type R będzie uturbione, a w ameryce typowy samochód rodzinny ma 5 litrowy motor o mocy 200 koni...
Odpowiedz@Norbi1995: Koniec z zajebistymi silnikami NA,boli mnie to bardzo :/
Odpowiedz