@hondacbr11: Ehhh może w całej swojej ignorancji sprawdziłbyś z jakiego kraju pochodzi ta firma. Podpowiem, że na pewno nie są to Chiny...
A naciąg - kalectwo.
@hondacbr11: Jakoś Chin to na pewno nie jest i są wyżej, o czym świadczą testy.
@Kalyp: W testach nie wypadają aż tak tragicznie, aczkolwiek nie miałem okazję jeździć na oponach tej firmy.
Dokładnie, wg mnie samochód przede wszystkim ma dobrze jeździć. Co z tego że będzie "fajnie" wyglądał, jak będzie mógł się poruszać jedynie na lawecie;p
Takie naciągi już powoli przestają się robić modne. Tutaj wg mnie po prostu bieżnik jest za wąski i śmiesznie to wygląda. 205/40 pewnie by ładniej się ułożyło. Oponka sama w sobie jest ponoć bardzo dobra, osobiście nie miałem styczności.
@Yojimbo: chodziło mi o testy np: "Auto Świata" gdzie było porównanie własności jezdnych: hamowanie, aquaplaning, hałas itd. robione profesjonalnie a nie z odczuć kierowców
Naciąg i może dobry ale chinole.... Bez komentarza.
Odpowiedz@hondacbr11: Ehhh może w całej swojej ignorancji sprawdziłbyś z jakiego kraju pochodzi ta firma. Podpowiem, że na pewno nie są to Chiny... A naciąg - kalectwo.
Odpowiedz@FXX: Sprawdziłem zanim napisałem "TAJWAN" to i tak dalej jakość chin.
Odpowiedz@hondacbr11: Nankang to jedne z gorszych opon na rynku... Pół świata na nich jeździ bo są tanie. Nie ma czym się chwalić...
Odpowiedz@hondacbr11: Jakoś Chin to na pewno nie jest i są wyżej, o czym świadczą testy. @Kalyp: W testach nie wypadają aż tak tragicznie, aczkolwiek nie miałem okazję jeździć na oponach tej firmy.
OdpowiedzJak dla mnie cale te naciagi i negatywy to czysta glupota, szkoda ze tyle ludzi to robi kaleczac swoje samochody
Odpowiedz@japoniec: Przynajmniej jeden dobrze gada, delikatny naciąg może i spoko, ale bez przesady!
OdpowiedzDokładnie, wg mnie samochód przede wszystkim ma dobrze jeździć. Co z tego że będzie "fajnie" wyglądał, jak będzie mógł się poruszać jedynie na lawecie;p
Odpowiedz@japoniec: w 100% popieram. nie dość, że ładnie to nie wygląda, to jeździć się nie da. Nie stać na szersze opony to felgi węższe kupić. Proste.
Odpowiedz@KoMo_TDi: węższe felgi kupić, a potem samochód wyglada jak tico z kółkami od roweru im szerzej tym lepiej.
Odpowiedz@thestig9465: Zatem kup sobie szerszą oponę, a nie kalecz samochodu i felgi. Ciuchy też kupujesz za małe i ja naciągasz na siebie?
Odpowiedzkaleczenie felgi a co za tym idzie całego samochodu...
OdpowiedzTakie naciągi już powoli przestają się robić modne. Tutaj wg mnie po prostu bieżnik jest za wąski i śmiesznie to wygląda. 205/40 pewnie by ładniej się ułożyło. Oponka sama w sobie jest ponoć bardzo dobra, osobiście nie miałem styczności.
Odpowiedz@Yojimbo: Co do opon, to nie spotkałem się jeszcze z testem, w którym Nankang nie zajął by ostatniego lub bardzo blisko ostatniego miejsca.
Odpowiedz@KoMo_TDi: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nankang/NS2.htm Myślę, że stosunek jakości do ceny jest w miarę git, opinie użytkowników wykazują, że to całkiem dobra opona.
Odpowiedz@Yojimbo: chodziło mi o testy np: "Auto Świata" gdzie było porównanie własności jezdnych: hamowanie, aquaplaning, hałas itd. robione profesjonalnie a nie z odczuć kierowców
Odpowiedz@KoMo_TDi: Ja tam wolę poczytać opinie wielu osób niż jakiegoś redaktora :)
OdpowiedzBez przesadyzmu, to juz jest przesada. Ciekawe kto pierwszy nalozy rowerowa opone na felge powiedzmy 10' :D hehehe
OdpowiedzA moim zdaniem wygląda bardzo fajnie, osobiście jestem zwolennikiem naciągu i sam chętnie bym u siebie takowy zrobił Pozdrawiam
Odpowiedz