Czyli nie rób tego sam.Skoro już oglądasz ten film, to zapraszam na Shoutboxa MK - jest tam tyle fajnych ludzi i rozmowy są inteligentne i na poziomie (czasami) http://motokiller.pl/forum/shoutbox/ Wystarczy sobie założyć darmowe konto na www.motokiller pl i śmigać na Shouta (jest pod linkiem FORUM na głównej). Uwaga - uzależnia!
@Mixter: ze wspomaganiem jest taki myk, że jak nie ruszasz kierownicą to ono tak jakby nie działa, dopiero kiedy ruszasz kierownicą to wpsoma zaczyna działać. Więc może coś się popieprzyło i wspomaganie cały czas jest załączone i do tego na zapowietrzonym układzie. Miałem podobny przypadek po wymianie węża idącego ze zbiorniczka od wspomagania do maglownicy, pierwsze co się stało po zalaniu płynem tylko zbiorniczka i odpaleniu auta to to, że koła same skręciły na maksa w lewą stronę chyba dopiero po odpowietrzeniu układu wspomaganie normalnie działało i nie wariowało :)
może po prosty ( co jest mało BARDZO mało prawdopodobne ) haczy o coś co po odpaleniu pracuje. zapytaj jakiegoś mechanika/kogoś kto zajmuje się autami.
@dudus199816: to nie jest wina zapowietrzonego układu na pweno. gdy jest zapowietrzony układ to pompa wspomagania wyje i ciezko kierownica sie obraca. a w tym przypadku to kreci sie sama. toż to czary szatańskie :D
Co wy za bzdury piszecie wszyscy. W żadnym samochodzie nigdy nie było takiego uszkodzenia.
TO JEST SYSTEM ANTYKRADZIEZOWY !
Pozdrawiam wszystkich ''specjalistów''
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 marca 2014 o 11:26
@Misiek1394:
kolega to niech zmieni dealera albo ma zajeb...e mocne psychotropy, wszystko neguje jak ześ taki madrus motoryzacyjny to napisz jaka przyczyna i nie wk...j przechodniów głupkowatymi komentarzami
@dudus199816: Przy odpowietrzaniu, chociażby w VB -wiem, bo miałem:P musi być silnik włączony i na włączonym kręcisz kierą i przy otwartym zbiorniku od plynu do wspomagania, tu jak widać tego się zrobić nie da:P
moim zdaniem uszkodzona kierownica wspomagania która znajduje się w maglownicy to ona przekazuje cisnienię na tłoczki po skręceniu kierownicą jest uszkodzona i przekazuje ciśnienie z pompy raz z jednej raz z drugiej strony tłoczka
Dokładnie jak poprzednik. Kierownica wspomagania. Ciśnienie nie jest przekazywane na odpowiedni tłoczek. Układ jest uszkodzony i po prostu wariuje, puszcza ciśnienie jak chce. Magiel do wymiany, były już takie przypadki :)
Co wy piszecie, jaka kierownica wspomagania, czujnik kąta skrętu, to nie zmienne wspomaganie :D Gość kupił używany magiel na złomie w dodatku z uszkodzonym zaworem sterującym i to wszystko. Po za tym na postoju nie zaleca się kręcić kierownicą bez uruchomionego silnika..
To nie przeszkadza że kupił używane. Jakby dobrze ją podłączył to by działało. Ta maglownica jest poprostu podłączona na odwrót czyli do powrotu jest podłączone wejście. Miałem to samo.
Moim zdaniem jest uszkodzona przekładnia ponieważ po uruchomieniu silnika pompa wspomagania zaczyna pracować czyli robi juz ciśnienie w układzie i zawór sterujący w przekładni jest ciągle otwarty i dlatego wariuje kierownica miałem juz taki przypadek na warsztacie .
@Drago: Jakby sama przekładnia była uszkodzona to co, mogła by mieć wyjechane uzębienie. A zawór sterujący bez ruszania kierownicą powinien nie puszczać oleju na siłownik tylko go omijać spowrotem do zbiornika/pompy a tu właśnie tak sie nie dzeje i puszcza chaotycznie na lewą i prawą stronę siłownika ;)
@NeedSpeed: to właśnie jest kierownica ten Twój zawór.. to się nazywa kierownica... bo przekazuje ciśnienie oleju raz z jednej raz z drugiej strony tłoczka na maglownicy i to ona jest uszkodzona w99.8%
My mieliśmy takiego pacjenta i okazało się, że ktoś chciał zaoszczędzić na regeneracji i oddał do jakiegoś machajmłotka, a ten spieprzył całkowicie robotę.
A czasem nie dzieje się tak gdy odwrotnie podłączy się przewody od pompy do magla? Ktoś mi kiedyś mówił żeby zwrócić uwagę przy podłączaniu (wymieniałem uszczelki) bo właśnie tak tak się będzie zachowywać się kierownica.
@barrtek213: Ich sie teoretycznie nie da pomylić bo mają inne rozmiary ale jak wymieniał to czasem mógł zmieniać końcówki przewodów bo czasem są inne i nie pasują i może sobie pomylił. Iiii tak, to jest to. xD
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
2 marca 2014 o 20:52
To że przeczytaliście pod filmikiem na YouTube bo ktoś napisał ze przewody zle podlączone i tak piszecie to mówie wam, ze nawet slepy by ich nie pomylil bo się nie da! Zawsze jeden jest większy inny mniejszy.
To jest system antykradzieżowy.
A ktoś wrzucił go na YT z innym tytułem i ma z was beke. W ogóle poczytajcie sobie budowę i zasade działania przekładni kierowniczej[hydraulicznej]
@Misiek1394: wiesz, nie wiem czy obisz sobie beke z innych ale jeśli gość wymieniał maglownice to mogła mieć inne końcówki do podłączenia i musiał je przespawać tak jak ja to robiłem i mi gość przyspawał odwrotnie i miałem to samo a jak przespawałem jeszcze raz to od razu bez zadnego odpowietrzania chodziło dobrze. Pzdr. :D
Kolego nie przejmuj się tak ma być to tylko kalibracja Feedback z kalibruje się i będzie ok :).
Mam nadzieję, że niektórym terminy z kierownic do PC są znane i nie będzie hejtu :PP.
Jeśli Twoja kierownica skręca się sama... wiedz,że coś się dzieje.. Ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje po uruchomieniu silnika?
Odpowiedz@Mixter: ze wspomaganiem jest taki myk, że jak nie ruszasz kierownicą to ono tak jakby nie działa, dopiero kiedy ruszasz kierownicą to wpsoma zaczyna działać. Więc może coś się popieprzyło i wspomaganie cały czas jest załączone i do tego na zapowietrzonym układzie. Miałem podobny przypadek po wymianie węża idącego ze zbiorniczka od wspomagania do maglownicy, pierwsze co się stało po zalaniu płynem tylko zbiorniczka i odpaleniu auta to to, że koła same skręciły na maksa w lewą stronę chyba dopiero po odpowietrzeniu układu wspomaganie normalnie działało i nie wariowało :)
Odpowiedzmoim zdaniem auto jest opętane.
Odpowiedzhe he he
OdpowiedzSzatański samochód :D
OdpowiedzPo odpaleniu prędkościomierz pokazuje jakieś 10km/h czyli auto stoi na podnośniku z wrzuconym biegiem i czymś na kołach.
Odpowiedzmoże po prosty ( co jest mało BARDZO mało prawdopodobne ) haczy o coś co po odpaleniu pracuje. zapytaj jakiegoś mechanika/kogoś kto zajmuje się autami.
OdpowiedzCzy tylko ja nie mogę przestać się śmiać?
Odpowiedzjak dla mnie ma elektryczne wspomaganie i coś wariuje
OdpowiedzElektryczne wspomaganie w vectrze B hhaahah
Odpowiedznie znam się na oplach więc się pomyliłem, widziałem coś podobnego w combo które takie wspomaganie miało
Odpowiedzmiota nim jak szatan :D
OdpowiedzOdpowietrzyć układ wspomagania. Czyli skręcić w prawo maksymalnie poczekać a później w lewo maksymalnie i powinien się odpowietrzyć.
Odpowiedz@dudus199816: to nie jest wina zapowietrzonego układu na pweno. gdy jest zapowietrzony układ to pompa wspomagania wyje i ciezko kierownica sie obraca. a w tym przypadku to kreci sie sama. toż to czary szatańskie :D
OdpowiedzCo wy za bzdury piszecie wszyscy. W żadnym samochodzie nigdy nie było takiego uszkodzenia. TO JEST SYSTEM ANTYKRADZIEZOWY ! Pozdrawiam wszystkich ''specjalistów''
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2014 o 11:26
@Misiek1394: kolega to niech zmieni dealera albo ma zajeb...e mocne psychotropy, wszystko neguje jak ześ taki madrus motoryzacyjny to napisz jaka przyczyna i nie wk...j przechodniów głupkowatymi komentarzami
OdpowiedzNapisałem ze to jest system antykradzieżowy. Umiesz czytać? Miałem z takim czymś do czynienia na żywo.
Odpowiedz@dudus199816: Przy odpowietrzaniu, chociażby w VB -wiem, bo miałem:P musi być silnik włączony i na włączonym kręcisz kierą i przy otwartym zbiorniku od plynu do wspomagania, tu jak widać tego się zrobić nie da:P
OdpowiedzAle nawet jak będzie zapowietrzony układ to takie cos się nie zrobi. Tylko będzie ciężko chodzil dopóki się nie odpowietrzy.;
Odpowiedzmoim zdaniem uszkodzona kierownica wspomagania która znajduje się w maglownicy to ona przekazuje cisnienię na tłoczki po skręceniu kierownicą jest uszkodzona i przekazuje ciśnienie z pompy raz z jednej raz z drugiej strony tłoczka
OdpowiedzDokładnie jak poprzednik. Kierownica wspomagania. Ciśnienie nie jest przekazywane na odpowiedni tłoczek. Układ jest uszkodzony i po prostu wariuje, puszcza ciśnienie jak chce. Magiel do wymiany, były już takie przypadki :)
OdpowiedzCiekawe jak by dał gazu co by się stało :D Albo położyć coś na gaz, odpalić i wrotki >:)
Odpowiedzahhaha co to jest :D
OdpowiedzI bardzo dobrze jak się pcha łapy tam gdzie się nie ma pojęcia już zaoszczędził pare groszy na naprawie
Odpowiedzczujnik kąta skrętu poleciał
OdpowiedzTo nie jest problem po wymianie tylko po kupnie i najprawdo podobniej auto miało zamontowany anty włamywacz :)
OdpowiedzCo wy piszecie, jaka kierownica wspomagania, czujnik kąta skrętu, to nie zmienne wspomaganie :D Gość kupił używany magiel na złomie w dodatku z uszkodzonym zaworem sterującym i to wszystko. Po za tym na postoju nie zaleca się kręcić kierownicą bez uruchomionego silnika..
OdpowiedzTo nie przeszkadza że kupił używane. Jakby dobrze ją podłączył to by działało. Ta maglownica jest poprostu podłączona na odwrót czyli do powrotu jest podłączone wejście. Miałem to samo.
OdpowiedzMoim zdaniem jest uszkodzona przekładnia ponieważ po uruchomieniu silnika pompa wspomagania zaczyna pracować czyli robi juz ciśnienie w układzie i zawór sterujący w przekładni jest ciągle otwarty i dlatego wariuje kierownica miałem juz taki przypadek na warsztacie .
Odpowiedz@Drago: Jakby sama przekładnia była uszkodzona to co, mogła by mieć wyjechane uzębienie. A zawór sterujący bez ruszania kierownicą powinien nie puszczać oleju na siłownik tylko go omijać spowrotem do zbiornika/pompy a tu właśnie tak sie nie dzeje i puszcza chaotycznie na lewą i prawą stronę siłownika ;)
Odpowiedz@NeedSpeed: to właśnie jest kierownica ten Twój zawór.. to się nazywa kierownica... bo przekazuje ciśnienie oleju raz z jednej raz z drugiej strony tłoczka na maglownicy i to ona jest uszkodzona w99.8%
OdpowiedzJak zabezpieczyć auto przed kradzieżą najniższym kosztem...
OdpowiedzMy mieliśmy takiego pacjenta i okazało się, że ktoś chciał zaoszczędzić na regeneracji i oddał do jakiegoś machajmłotka, a ten spieprzył całkowicie robotę.
OdpowiedzA czasem nie dzieje się tak gdy odwrotnie podłączy się przewody od pompy do magla? Ktoś mi kiedyś mówił żeby zwrócić uwagę przy podłączaniu (wymieniałem uszczelki) bo właśnie tak tak się będzie zachowywać się kierownica.
Odpowiedz@barrtek213: Ich sie teoretycznie nie da pomylić bo mają inne rozmiary ale jak wymieniał to czasem mógł zmieniać końcówki przewodów bo czasem są inne i nie pasują i może sobie pomylił. Iiii tak, to jest to. xD
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 marca 2014 o 20:52
To że przeczytaliście pod filmikiem na YouTube bo ktoś napisał ze przewody zle podlączone i tak piszecie to mówie wam, ze nawet slepy by ich nie pomylil bo się nie da! Zawsze jeden jest większy inny mniejszy. To jest system antykradzieżowy. A ktoś wrzucił go na YT z innym tytułem i ma z was beke. W ogóle poczytajcie sobie budowę i zasade działania przekładni kierowniczej[hydraulicznej]
Odpowiedz@Misiek1394: wiesz, nie wiem czy obisz sobie beke z innych ale jeśli gość wymieniał maglownice to mogła mieć inne końcówki do podłączenia i musiał je przespawać tak jak ja to robiłem i mi gość przyspawał odwrotnie i miałem to samo a jak przespawałem jeszcze raz to od razu bez zadnego odpowietrzania chodziło dobrze. Pzdr. :D
OdpowiedzSpawanie przewodow, nieźle. To chyba kowale tak regenerują.
Odpowiedz@Misiek1394: Spawanie spawaniem ale robił to gość, który sie w to bawi i od marca maglownica działa i nie dolałem do niej ani 1 ml oleju...
OdpowiedzMIOTA NIM JAK SZATAN :D
OdpowiedzI w takich chwilach ciesze się, że w moim Audi nie ma wspomagania XDD
OdpowiedzKolego nie przejmuj się tak ma być to tylko kalibracja Feedback z kalibruje się i będzie ok :). Mam nadzieję, że niektórym terminy z kierownic do PC są znane i nie będzie hejtu :PP.
Odpowiedz