no ba oczywiście ze skyline ;) lancer jest przereklamowany lancera spotykam co dziennie idą do roboty i czasami do szkoły ;) a skyline widziałem tylko 2 razy od 18 lat (i co jest różnica?) często też spotykam GT-R (R-35) w krakowie praktycznie co tydzień lub 2 ;)
@berton121: Ciężko się nie zgodzić. Ja nie pamiętam, bym miał okazję zobaczyć R-34 na ulicy (za to na imprezach motoryzacyjnych, owszem). Na R-35 bogaci polacy się rzucili, bo to dość nowe i z daleka pochodzi, czego więcej trzeba?...
Dodatkowo patrząc na najnowsze modele i koncepty niektórych samochodów można powiedzieć tylko tyle, że ciężkie te dzisiejsze czasy...
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
28 lutego 2014 o 18:17
@Argaris: no dokładnie ja się niekiedy zastanawiam skąd ci ludzie mają tyle kasy ??? dziś idę do szkoły i co widzę nauczyciel zakupił sobie nowego Jaguara XF ...z pensji nauczyciela wątpię że go na taką furkę stać ? a po za tym jak widzę co dziennie porsche cayyen (może majątek to nie kosztuje ale i tak mnie nie stać ) to i tak zadaje sobie to pytanie taką cayyen widzę częściej niż przeciętny samochód stary samochód typu uno tico lub podobne małe autko
Skyline nie jest popularny, ponieważ występował tylko RHD, a do tego jest cholernie drogi (150k vs 80k).
Technicznie Skyline (RB26DETT) jest mocniejszym autem, a Evo (4G63T) nowszym. Nie powinno się tych aut porównywać.
@Geoning: 150 tyś za skyline hahaha to żeś doj.bał :D rok temu byłem w Niemczech i był zajebisty do sprzedania R-34 2,5 pojemność 450 KM rocznik 99 za uwaga 10.000 € na nasze ponad 40 tyś :)
@berton121: Tak, za GT-T, czyli za Skyline z napędem na tylnią oś (GT-R ma AWD), mniejszym (2.5 zamiast 2.6), słabszym silnikiem i najcześciej automatem.
GT-T ma również inne body. Skrzynia, dyfer i tak dalej jest całkiem inne, no i GT-T ma jedną turbosprężarke zamiast dwóch.
PS. Nie rzucaj mięsem w czyjąś strone jak nie znasz tematu. Na zdjęciu jest wyraźnie GT-R, czyli auto za ponad 150k
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
1 marca 2014 o 14:23
@Geoning: spoko nie chce się kłócić ale skyline to skyline :P ważne żeby dawał frajdę z jazdy :)
tobie się bardziej podoba evo a mi skyline :P ale jak by mi ktoś teraz pod dom takim podjechał i by powiedział masz to dla ciebie też bm się ucieszył z evo ;)
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
1 marca 2014 o 14:28
no ba oczywiście ze skyline ;) lancer jest przereklamowany lancera spotykam co dziennie idą do roboty i czasami do szkoły ;) a skyline widziałem tylko 2 razy od 18 lat (i co jest różnica?) często też spotykam GT-R (R-35) w krakowie praktycznie co tydzień lub 2 ;)
Odpowiedz@berton121: Ciężko się nie zgodzić. Ja nie pamiętam, bym miał okazję zobaczyć R-34 na ulicy (za to na imprezach motoryzacyjnych, owszem). Na R-35 bogaci polacy się rzucili, bo to dość nowe i z daleka pochodzi, czego więcej trzeba?... Dodatkowo patrząc na najnowsze modele i koncepty niektórych samochodów można powiedzieć tylko tyle, że ciężkie te dzisiejsze czasy...
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2014 o 18:17
@Argaris: no dokładnie ja się niekiedy zastanawiam skąd ci ludzie mają tyle kasy ??? dziś idę do szkoły i co widzę nauczyciel zakupił sobie nowego Jaguara XF ...z pensji nauczyciela wątpię że go na taką furkę stać ? a po za tym jak widzę co dziennie porsche cayyen (może majątek to nie kosztuje ale i tak mnie nie stać ) to i tak zadaje sobie to pytanie taką cayyen widzę częściej niż przeciętny samochód stary samochód typu uno tico lub podobne małe autko
OdpowiedzEVO
OdpowiedzEvo w tle
Odpowiedz@aloosza: ja tak samo :D
OdpowiedzSkyline nie jest popularny, ponieważ występował tylko RHD, a do tego jest cholernie drogi (150k vs 80k). Technicznie Skyline (RB26DETT) jest mocniejszym autem, a Evo (4G63T) nowszym. Nie powinno się tych aut porównywać.
Odpowiedz@Geoning: 150 tyś za skyline hahaha to żeś doj.bał :D rok temu byłem w Niemczech i był zajebisty do sprzedania R-34 2,5 pojemność 450 KM rocznik 99 za uwaga 10.000 € na nasze ponad 40 tyś :)
Odpowiedz@berton121: Tak, za GT-T, czyli za Skyline z napędem na tylnią oś (GT-R ma AWD), mniejszym (2.5 zamiast 2.6), słabszym silnikiem i najcześciej automatem. GT-T ma również inne body. Skrzynia, dyfer i tak dalej jest całkiem inne, no i GT-T ma jedną turbosprężarke zamiast dwóch. PS. Nie rzucaj mięsem w czyjąś strone jak nie znasz tematu. Na zdjęciu jest wyraźnie GT-R, czyli auto za ponad 150k
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 marca 2014 o 14:23
@Geoning: spoko nie chce się kłócić ale skyline to skyline :P ważne żeby dawał frajdę z jazdy :) tobie się bardziej podoba evo a mi skyline :P ale jak by mi ktoś teraz pod dom takim podjechał i by powiedział masz to dla ciebie też bm się ucieszył z evo ;)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 marca 2014 o 14:28
@berton121: Osobiście też wole Skyline GT-R. :D Ale jeśli ma się ograniczony budżet to Evo lepiej się sprawdzi jako auto do "funu" w Polsce.
Odpowiedz