Witam. Co myślicie o przerobieniu Omegi 3.0 v6 z automatu na manual. Wiem ze da się to zrobić ale co trzeba wymienić? I jakie koszty mniej wiecej? Omega B rocznik 1999 wersja MV6, sedan - widoczna na zdjeciu.
Koszty absolutnie bez sensowne biorąc pod uwagę wartość samochodu. Znając życie poza skrzynią, mechanizmem sprzęgła, rozrusznikiem czy mocowaniami może okazać się że będzie potrzebna ingerencja w układ hamulcowy czy nawet elektrykę. Jak Ci skrzynia pada to zrób jej remont a jak chcesz manual to kup wersję w manualu.
tylko problem w tym ze od wrzesnia szukam omegi 3.0 w manualnu w dobrym stanie (bez wiekszych ingerencji lakierniczych) i ze świecą ich szukac. jak juz są to ceny z kosmosu sie biorą. Tą ze zdjecia sprzedałem rok temu a teraz mam mozliwosć odkupic i sie zastanawiam nad przerobieniem bo nie raz słyszałem ze jak sie automat posypie to bardziej opłaca sie przerobienie na manual niz naprawiac automat.
@Sobol_911: W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak zasięgnąć języka na forum Omegi, tam pewnie już temat opanowany. A potem znaleźć mądrego i chętnego mechanika.
Koszty absolutnie bez sensowne biorąc pod uwagę wartość samochodu. Znając życie poza skrzynią, mechanizmem sprzęgła, rozrusznikiem czy mocowaniami może okazać się że będzie potrzebna ingerencja w układ hamulcowy czy nawet elektrykę. Jak Ci skrzynia pada to zrób jej remont a jak chcesz manual to kup wersję w manualu.
Odpowiedztylko problem w tym ze od wrzesnia szukam omegi 3.0 w manualnu w dobrym stanie (bez wiekszych ingerencji lakierniczych) i ze świecą ich szukac. jak juz są to ceny z kosmosu sie biorą. Tą ze zdjecia sprzedałem rok temu a teraz mam mozliwosć odkupic i sie zastanawiam nad przerobieniem bo nie raz słyszałem ze jak sie automat posypie to bardziej opłaca sie przerobienie na manual niz naprawiac automat.
Odpowiedz@Sobol_911: W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak zasięgnąć języka na forum Omegi, tam pewnie już temat opanowany. A potem znaleźć mądrego i chętnego mechanika.
Odpowiedz