To akurat są stalówki z dodatkiem chromu i niklu (stop z dodatkiem a nie warstwa chromu na pow.) bo mimo wysokiej temp. nie zmieniają kształtu. Jesli by to były alusy to by iskry nie szły bo aluminium chyba w 600 stopniach się topi a iskry w momencie odrywania się od materiału maja pow 1000-1100 stopni. Wiertła i frezy VHM (węglik) potrafią się palić podczas obróbki tego stopu.
Oglądałem już ten film tylko że cały. W dalszej części filmu pokazują co się dzieje z PORZĄDNĄ FELGĄ a co się dzieje z Chińską podrubą za 800 zł z allegro. Felga porządna przecieła kostkę i nadawała się do REGENERACJI.
A felga chińska nie przecięła kostki a na dodatek się POŁAMAŁA.
To samo dzieje się na DOŁACH.
Ja jeżdzę osobiście na ORYGINALNYCH ALU FELGACH z Audi A4 B7 w swoim Audi. I po zimie i naszych drogach są proste jak strzała. A jak kupiłem auto było na chińskim DB czy coś. Po wpadnięciu w dół. Nie mogłem utrzymać kiery bo tak ją pogieło.
Dlatego kupując felgi. Nie łaszczyć się że dasz 300 zł mniej.
Lepiej dać te 300/500 zł więcej i kupić coś dobrego niż kupić tanizne i pluć sobie w morde. Że co sezon trzeba je oddawać do prostowania.
A co w najgorszym przypadku można sobie i komuś zrobić krzywdę.
To akurat są stalówki z dodatkiem chromu i niklu (stop z dodatkiem a nie warstwa chromu na pow.) bo mimo wysokiej temp. nie zmieniają kształtu. Jesli by to były alusy to by iskry nie szły bo aluminium chyba w 600 stopniach się topi a iskry w momencie odrywania się od materiału maja pow 1000-1100 stopni. Wiertła i frezy VHM (węglik) potrafią się palić podczas obróbki tego stopu.
OdpowiedzJa marzę o takich kołach do mojej Audi, a oni je niszczą :(
Odpowiedzty jeb* szm*
OdpowiedzOglądałem już ten film tylko że cały. W dalszej części filmu pokazują co się dzieje z PORZĄDNĄ FELGĄ a co się dzieje z Chińską podrubą za 800 zł z allegro. Felga porządna przecieła kostkę i nadawała się do REGENERACJI. A felga chińska nie przecięła kostki a na dodatek się POŁAMAŁA. To samo dzieje się na DOŁACH. Ja jeżdzę osobiście na ORYGINALNYCH ALU FELGACH z Audi A4 B7 w swoim Audi. I po zimie i naszych drogach są proste jak strzała. A jak kupiłem auto było na chińskim DB czy coś. Po wpadnięciu w dół. Nie mogłem utrzymać kiery bo tak ją pogieło.
OdpowiedzDlatego kupując felgi. Nie łaszczyć się że dasz 300 zł mniej. Lepiej dać te 300/500 zł więcej i kupić coś dobrego niż kupić tanizne i pluć sobie w morde. Że co sezon trzeba je oddawać do prostowania. A co w najgorszym przypadku można sobie i komuś zrobić krzywdę.
Odpowiedz