Ratujemy klasyka !
Wraz z kolegą przygotowujemy Transportera T3 do malowania. Jest trochę rdzy ale dajemy radęW planach jest przerobienie go na osobówkę i wyjazd na wakacje. Rok produkcji: 1987Silnik: Diesel 1.6 TDJeżeli ktoś miałby do niego części na sprzedaż to prosiłbym o kontakt.Pozdrawiam motomaniaków
by
The_Mechanic
No i prawidłowo. Na wyjazd wakacyjny będzie jak znalazł :D
Odpowiedz@GanjaDrive: Stara szkoła ;)
OdpowiedzPrawdziwy charakter T3 nadawał boxer pod maską, a raczej pod klapą :D
Odpowiedz@Derve: To prawda. Chłopaki jak macie to takie wybebeszone to wsadzajcie tam silnik od subaru. Na necie są projekty gdzie nawet 3.3 z SVX wsadzali do T3. Nie twierdzę, że odrazu płaska szóstka ma tam wylądować, ale spokojnie można tego klekota wywalić i wrzucić jakieś wolnossącego 2.0 nawet z podtlenkiem LPG żeby było taniej.
Odpowiedz@fazis: Wolałbym żeby znalazłby się tam 2.0 boxer od VW.
Odpowiedz@Derve: ee czemu? to już dość stary silnik a taki nie do zajechania z subaru wg szybkiego wglądu na allegro to już za 600zł kupisz. A chyba dostęp do części zamiennych będzie znacznie łatwiejszy - no chyba że się mylę. Generalnie świetna zajawka - lubię takie projekty i jestem pełen podziwu dla ludzi którym się chce.
Odpowiedz@fazis: Jeśli nigdy nie jeździłeś T3 z boxerem to nie zrozumiesz o co mi chodzi :)
Odpowiedz@Derve: Miałem kiedyś jako 10 latek okazje parę razy być wiezionym właśnie takim dostawczakiem ;) - ale to chyba ciężko nazwać bogatym doświadczeniem. Ale skoro piszesz o bokserze to mam nadzieje że wiesz jakiego typu silniki stosuje subaru?
Odpowiedz@fazis: No a ja się na tym samochodzie wychowałem :) Niestety ale rdza i drastycznie rosnące ceny paliw (potrafił wchłonąć nawet 16 litrów benzyny) zmusiły do zamiany na MB-100D. Ogólnie samochód był pancerny, "czołgowaty" wręcz. Miał bardzo trwałe zawieszenie (kosztem komfortu jazdy). Z tego co pamiętam przebieg zatrzymał się na 403 tyś. Dość dużo jak na boxera :) Przecież wiem jakie stosuje :D Cieszę się że Subaru i Porsche wciąż je stosują bo moim zdaniem boxery są niedoceniane.
Odpowiedz@Derve: a ja myślę że tu bardziej chodzi o księgowych bo to jednak nawet w B4 są dwie głowice, a co z tym idzie sam silnik i w produkcji i w serwisie jest droższy. No ale ten dźwięk ...
Odpowiedz@fazis: Niestety powoli przechodzą do historii, podobnie jest z wanklami :/
OdpowiedzWięcej zdjęć prosimy ... :D
OdpowiedzPowodzenia chłopaki! Informujcie na bieżąco o postępie prac. Jesteśmy z wami, motokillerzy :)
OdpowiedzSory,że dopiero dziś, ale nie było mnie w domu. Jak bede miał możliwość to zrobie podczas lakierowania :) silnik zostanie diesel, bo klekoty też mają swoją duszę, szczególnie te stare. A poza tym jest nie do zajechania. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za wsparcie ;)
Odpowiedz