przecież to nie silnik z koeingsegga tylko z cobry ^^ wystarczy przejrzeć źródło aby zobaczyć znaczek cobry na kolektorze dolotowym, na wykresie z hamowni wpisany jest ford 5.0l Cobra Stroker TT
Wlasnie nie pasowalo mi to przeciez taki motor to pewnie z 200tysi zlotowek kosztuje jak nic,chyba ze ktorys z tych gosci to von Koenigsegg czyli zalozyciel marki
Kasa kasą, ale mi dźwięk nie pasował...
Cytat z tematu o budowie tego cacka: "Engine will be based on a heavily modified twin turbo charged FORD GT/Shelby GT500/koeniggsegg engine/ (they use ford mod motors - more info on that here : (http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine)".
Czyli trochę prawdy w tym jest, że silnik z CCX'a.
W CCX prezentuje się bardziej estetycznie :D
Odpowiedz@Kaczogrod758: no fakt, ale tutaj masz szpan jak nic :D jedziesz sobie GTR a tu nagle Ford :D
OdpowiedzTrochę kopci ;P
Odpowiedz@Fenek: Diesel musi kopcić :p
Odpowiedz@Fenek: Że niby co kopci?
Odpowiedzprzecież to nie silnik z koeingsegga tylko z cobry ^^ wystarczy przejrzeć źródło aby zobaczyć znaczek cobry na kolektorze dolotowym, na wykresie z hamowni wpisany jest ford 5.0l Cobra Stroker TT
OdpowiedzWlasnie nie pasowalo mi to przeciez taki motor to pewnie z 200tysi zlotowek kosztuje jak nic,chyba ze ktorys z tych gosci to von Koenigsegg czyli zalozyciel marki
OdpowiedzKasa kasą, ale mi dźwięk nie pasował... Cytat z tematu o budowie tego cacka: "Engine will be based on a heavily modified twin turbo charged FORD GT/Shelby GT500/koeniggsegg engine/ (they use ford mod motors - more info on that here : (http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine)". Czyli trochę prawdy w tym jest, że silnik z CCX'a.
OdpowiedzCóż za majestatyczny dźwięk.
OdpowiedzWyczuwam moc drzemiącą w tym Fordzie :D
Odpowiedz