Sportowa hybryda – Volkswagen Golf GTE
Nowy Golf GTE może przejechać do 50 km korzystając tylko i wyłącznie z akumulatorów. To oznacza że do pracy możemy jeździć za ułamek ceny benzyny i co wieczór podłączać samochód do gniazdka w ścianie garażu. W przypadku konieczności zrobienia dłuższej trasy do dyspozycji mamy silnik benzynowy o mocy 150 KM. Moc jednostki elektrycznej i spalinowej jest łączona, a wtedy Golf staje się całkiem żwawy – pod nogą mamy 201 KM.
by
pan_jan
Wypada też dodać że DSG jest trzy sprzęgłowe i nie mam pojęcia jak działa :)
Odpowiedz@italianiec: trój sprzęgłowe*
Odpowiedz@italianiec: DSG to już kłopoty, dlaczego teraz robią głównie półautomatyczne i automatycznie skrzynie biegów to jest według mnie bez sensu powinniśmy czuć to sprzęgło i zmieniać te biegi a nie tylko wciskamy gaz popchniemy drążek do dołu lub do góry lub będziemy machać tymi łopatkami. A tak naprawdę hybrydy będą dominować teraz i to nie są wcale głupie samochody :)
OdpowiedzCiekawa koncepcja :)
Odpowiedz