Ciekawostka: W każdym samochodzie OSTATNI bieg jest biegiem EKONOMICZNYM, dlatego więc na przedostatnim biegu (w tym przypadku na 5) jest największe przełożenie i to na przedostatnim osiągniemy szybciej prędkość maksymalną niż na ostatnim. Kolega z pracy ma Seicento 1.1 (seryjny, bez modyfikacji) 5-biegowego a zamknął licznik na 4 biegu... spróbujcie sami :)
nie. ostatni bieg jest nad biegiem, czyli obroty wychodzące z skrzyni są większe niż na silniku a przed ostatni bieg to bieg na którym obroty są takie same jak na skrzyni jak i na silniku
Ciekawostka: W każdym samochodzie OSTATNI bieg jest biegiem EKONOMICZNYM, dlatego więc na przedostatnim biegu (w tym przypadku na 5) jest największe przełożenie i to na przedostatnim osiągniemy szybciej prędkość maksymalną niż na ostatnim. Kolega z pracy ma Seicento 1.1 (seryjny, bez modyfikacji) 5-biegowego a zamknął licznik na 4 biegu... spróbujcie sami :)
Odpowiedznie. ostatni bieg jest nad biegiem, czyli obroty wychodzące z skrzyni są większe niż na silniku a przed ostatni bieg to bieg na którym obroty są takie same jak na skrzyni jak i na silniku
Odpowiedz