@berton121: wracając ze Słowacji wstąpiliśmy sobie na narty do Białki Tatrzańskiej. Motorówka była na przyczepce i ludzie sie pytali co to jest. Myśleli ze to jakiś bobslej do zjeżdżania ze stoku na kreche :p
@Suple: nowa, goła łódka bez osprzętu 4000-4500 EUR !
Ta cena jest taka duża, ponieważ to jest tylko ręczna robota na zamówienie. Taki kadłub robi się przez miesiąc. Materiały to tylko Kevlar i Carbon oraz Airex. Dlatego taka cena. Są też większe łodzie sportowe, więc więcej kosztują.
@takise: silnik kosztuje ok 6500zł, a śruby po 300 dolców.
Ale powiem Ci, że to jest jedna z najtańszych klas. Są klasy o wiele, wiele droższe. Przesiadłem się do tej klasy bo jest większa, szybsza, mocniejsza od mojej poprzedniej, ale wybrałem akurat tą bo jest dość tania. Nie byłoby mnie stać na inna klase. W tych czasach bez sponsorów bardzo ciężko jest. A na razie nie mam żadnego :p
Pozdrawiam
gdyby nie ten opis pod zdj pomyślał bym że to jakiś samolot ;)
Odpowiedz@berton121: wracając ze Słowacji wstąpiliśmy sobie na narty do Białki Tatrzańskiej. Motorówka była na przyczepce i ludzie sie pytali co to jest. Myśleli ze to jakiś bobslej do zjeżdżania ze stoku na kreche :p
OdpowiedzTak z czystej ciekawości, ile kosztuje taka łódka bez silnika ?
Odpowiedz@Suple: nowa, goła łódka bez osprzętu 4000-4500 EUR ! Ta cena jest taka duża, ponieważ to jest tylko ręczna robota na zamówienie. Taki kadłub robi się przez miesiąc. Materiały to tylko Kevlar i Carbon oraz Airex. Dlatego taka cena. Są też większe łodzie sportowe, więc więcej kosztują.
Odpowiedz@elvis9727: A ile kosztuje reszta osprzętu?;)
Odpowiedz@takise: silnik kosztuje ok 6500zł, a śruby po 300 dolców. Ale powiem Ci, że to jest jedna z najtańszych klas. Są klasy o wiele, wiele droższe. Przesiadłem się do tej klasy bo jest większa, szybsza, mocniejsza od mojej poprzedniej, ale wybrałem akurat tą bo jest dość tania. Nie byłoby mnie stać na inna klase. W tych czasach bez sponsorów bardzo ciężko jest. A na razie nie mam żadnego :p Pozdrawiam
Odpowiedz