A teraz pytanie, kto wymieni Polską markę samochodu osobowego produkowaną obecnie? Nawet w Rumunii co państwo mniejsze od polski mają własną markę. A my co mamy poza długiem nie publicznym tylko politycznym? Wiem co mamy wysokie bezrobocie tak jak i wszystkie ceny produktów. O PALIWIE JUŻ NIE WSPOMNĘ :d
A o Autosanie to się zapomniało,tak?Też bardzo ważna firma i fabryka.Bodajże nigdy nie produkowała autobusów na licencji-tylko własne,polskie projekty.
U nas w Polkowicach produkuje się wysokoprężne(chyba) silniki do samochodów grupy VolksWagen. Jakby ktoś chciał więcej poczytać, to podrzucę tu linka: http://www.vwmp.com.pl/
Czytając co produkowane jest w Polsce mam wrażenie, że mamy dosłownie wszystko co potrzebne jest by zbudować porządny samochód. Jedyne czego brak to pomysłu co do wyglądu, nazwy i emblematu rodzimej marki. Aż żal że taki kraj jak Polska z takim potencjałem nie może się pochwalić własna marką mimo że ma takie zaplecze. Praktycznie całą śmietankę spijają koncerny zagraniczne zmuszając nas do taniej produkcji a potem do kupna w dużej mierze własny produkt z tą różnicą że płacąc już w euro zamiast złotych przez co kraj traci na prawdę spore pieniądze.
I jeszcze Fabryka Man Niepołomice. "Składają" tam ciągniki siodłowe. Z tego co wiem to dużą część sprzedają za granicę (głównie do Czech). Nie jestem za bardzo obeznany ale tyle widziałem :)
Fajnie że autor poświęcił czas i pokazał nam jak to jest z nami w przemyśle. Produkujemy części to się odbija na pewno na mniejszych kosztach dla nas Motomaniaków. Ale dobrze pamiętam wszystkie marki w TG pokazane w odcinku są pochodzenia Brytyjskiego, a większość tych marek które pokazał autor nie są nasze. Miejmy nadzieję że my też dorobimy się własnej marki która będzie się liczyła na świecie
Nie czytałem całości, tylko początek..
To teraz powiedz mi, Audi, BMW, Mercedes, VW, Ford, Fiat itd., które jeżdżą po chińskich drogach i są tam składane są według ciebie chińskim przemysłem czy Niemieckim, Włoskim, Amerykańskim itd.?
Mamy g*wno a nie przemysł, komuniści w rządnie zabili FSO dusząc polskie projekty takie jak np. Syrena Sport, która biła by na łeb na szyje niemieckie Porshe 911, które wyszło na rynek 10 lat później tak w ogóle....
Zdusili także najpotężniejszy w tamtych czasach procesor komputerowy, ponieważ uznali to za kapitalistyczny wynalazek.. Teraz doliną krzemową nazywalibyśmy kopalnie piasku w Polsce, a nie Ameryce. Intel nazywał by się Kowalski sp.z.o.o. I to my bylibyśmy potęgą światową. I to my kolonizowalibyśmy Europę za pomocą projektu "jednoczmy się, kumbaja Europen Union"..
Dziękuję. Do widzenia.
Nie zapominajmy o firmie AMZ-KUTNO!
OdpowiedzA teraz pytanie, kto wymieni Polską markę samochodu osobowego produkowaną obecnie? Nawet w Rumunii co państwo mniejsze od polski mają własną markę. A my co mamy poza długiem nie publicznym tylko politycznym? Wiem co mamy wysokie bezrobocie tak jak i wszystkie ceny produktów. O PALIWIE JUŻ NIE WSPOMNĘ :d
OdpowiedzA o Autosanie to się zapomniało,tak?Też bardzo ważna firma i fabryka.Bodajże nigdy nie produkowała autobusów na licencji-tylko własne,polskie projekty.
Odpowiedz@Fenek: Tak, własne Polskie podzespoły z Mercedesów, Iveco, Renault i Cumminsa.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2014 o 8:36
@Fenek: Autosan już niestety nic nie wyprodukuje, postawiony jest w stan upadłości.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2014 o 17:13
Dziękuję ci ze cos takiego zrobiłeś. Sam planowałem cos takiego zrobić tylko niestety czasu nie miałem.
OdpowiedzNie chcę być niemiły ale jesteśmy tanią siłą roboczą dla wielkich koncernów. Przykre lecz prawdziwe. Gdyby nie Komunizm było by całkiem innaczej.
OdpowiedzU nas w Polkowicach produkuje się wysokoprężne(chyba) silniki do samochodów grupy VolksWagen. Jakby ktoś chciał więcej poczytać, to podrzucę tu linka: http://www.vwmp.com.pl/
OdpowiedzVolvo we Wrocławiu to największa fabryka autobusów Volvo.
OdpowiedzSitech Polkowicach technik siedzeń do m in Mini BMW VW Skoda bentley Seat
OdpowiedzCzytając co produkowane jest w Polsce mam wrażenie, że mamy dosłownie wszystko co potrzebne jest by zbudować porządny samochód. Jedyne czego brak to pomysłu co do wyglądu, nazwy i emblematu rodzimej marki. Aż żal że taki kraj jak Polska z takim potencjałem nie może się pochwalić własna marką mimo że ma takie zaplecze. Praktycznie całą śmietankę spijają koncerny zagraniczne zmuszając nas do taniej produkcji a potem do kupna w dużej mierze własny produkt z tą różnicą że płacąc już w euro zamiast złotych przez co kraj traci na prawdę spore pieniądze.
OdpowiedzI jeszcze Fabryka Man Niepołomice. "Składają" tam ciągniki siodłowe. Z tego co wiem to dużą część sprzedają za granicę (głównie do Czech). Nie jestem za bardzo obeznany ale tyle widziałem :)
OdpowiedzFajnie że autor poświęcił czas i pokazał nam jak to jest z nami w przemyśle. Produkujemy części to się odbija na pewno na mniejszych kosztach dla nas Motomaniaków. Ale dobrze pamiętam wszystkie marki w TG pokazane w odcinku są pochodzenia Brytyjskiego, a większość tych marek które pokazał autor nie są nasze. Miejmy nadzieję że my też dorobimy się własnej marki która będzie się liczyła na świecie
OdpowiedzNie czytałem całości, tylko początek.. To teraz powiedz mi, Audi, BMW, Mercedes, VW, Ford, Fiat itd., które jeżdżą po chińskich drogach i są tam składane są według ciebie chińskim przemysłem czy Niemieckim, Włoskim, Amerykańskim itd.? Mamy g*wno a nie przemysł, komuniści w rządnie zabili FSO dusząc polskie projekty takie jak np. Syrena Sport, która biła by na łeb na szyje niemieckie Porshe 911, które wyszło na rynek 10 lat później tak w ogóle.... Zdusili także najpotężniejszy w tamtych czasach procesor komputerowy, ponieważ uznali to za kapitalistyczny wynalazek.. Teraz doliną krzemową nazywalibyśmy kopalnie piasku w Polsce, a nie Ameryce. Intel nazywał by się Kowalski sp.z.o.o. I to my bylibyśmy potęgą światową. I to my kolonizowalibyśmy Europę za pomocą projektu "jednoczmy się, kumbaja Europen Union".. Dziękuję. Do widzenia.
Odpowiedz