Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Przemysł Motoryzacyjny w Polsce

Przemysł Motoryzacyjny w Polsce - Jeszcze nie taki kulawy jakby mogłoby się wydawać.
by ~Qbaty
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Maciek123424
0 2

Nie zapominajmy o firmie AMZ-KUTNO!

Odpowiedz
avatar Leon
5 5

A teraz pytanie, kto wymieni Polską markę samochodu osobowego produkowaną obecnie? Nawet w Rumunii co państwo mniejsze od polski mają własną markę. A my co mamy poza długiem nie publicznym tylko politycznym? Wiem co mamy wysokie bezrobocie tak jak i wszystkie ceny produktów. O PALIWIE JUŻ NIE WSPOMNĘ :d

Odpowiedz
avatar Fenek
-1 1

A o Autosanie to się zapomniało,tak?Też bardzo ważna firma i fabryka.Bodajże nigdy nie produkowała autobusów na licencji-tylko własne,polskie projekty.

Odpowiedz
avatar Derve
0 0

@Fenek: Tak, własne Polskie podzespoły z Mercedesów, Iveco, Renault i Cumminsa.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2014 o 8:36

avatar Qbaty
0 0

@Fenek: Autosan już niestety nic nie wyprodukuje, postawiony jest w stan upadłości.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2014 o 17:13

avatar kacper626
0 0

Dziękuję ci ze cos takiego zrobiłeś. Sam planowałem cos takiego zrobić tylko niestety czasu nie miałem.

Odpowiedz
avatar nitro997
3 3

Nie chcę być niemiły ale jesteśmy tanią siłą roboczą dla wielkich koncernów. Przykre lecz prawdziwe. Gdyby nie Komunizm było by całkiem innaczej.

Odpowiedz
avatar serekczek55
0 0

U nas w Polkowicach produkuje się wysokoprężne(chyba) silniki do samochodów grupy VolksWagen. Jakby ktoś chciał więcej poczytać, to podrzucę tu linka: http://www.vwmp.com.pl/

Odpowiedz
avatar caliber
0 0

Volvo we Wrocławiu to największa fabryka autobusów Volvo.

Odpowiedz
avatar medykuu
0 0

Sitech Polkowicach technik siedzeń do m in Mini BMW VW Skoda bentley Seat

Odpowiedz
avatar Ludwik
1 1

Czytając co produkowane jest w Polsce mam wrażenie, że mamy dosłownie wszystko co potrzebne jest by zbudować porządny samochód. Jedyne czego brak to pomysłu co do wyglądu, nazwy i emblematu rodzimej marki. Aż żal że taki kraj jak Polska z takim potencjałem nie może się pochwalić własna marką mimo że ma takie zaplecze. Praktycznie całą śmietankę spijają koncerny zagraniczne zmuszając nas do taniej produkcji a potem do kupna w dużej mierze własny produkt z tą różnicą że płacąc już w euro zamiast złotych przez co kraj traci na prawdę spore pieniądze.

Odpowiedz
avatar Misiekwlck
0 0

I jeszcze Fabryka Man Niepołomice. "Składają" tam ciągniki siodłowe. Z tego co wiem to dużą część sprzedają za granicę (głównie do Czech). Nie jestem za bardzo obeznany ale tyle widziałem :)

Odpowiedz
avatar Walki
0 0

Fajnie że autor poświęcił czas i pokazał nam jak to jest z nami w przemyśle. Produkujemy części to się odbija na pewno na mniejszych kosztach dla nas Motomaniaków. Ale dobrze pamiętam wszystkie marki w TG pokazane w odcinku są pochodzenia Brytyjskiego, a większość tych marek które pokazał autor nie są nasze. Miejmy nadzieję że my też dorobimy się własnej marki która będzie się liczyła na świecie

Odpowiedz
avatar E30Tomas
1 1

Nie czytałem całości, tylko początek.. To teraz powiedz mi, Audi, BMW, Mercedes, VW, Ford, Fiat itd., które jeżdżą po chińskich drogach i są tam składane są według ciebie chińskim przemysłem czy Niemieckim, Włoskim, Amerykańskim itd.? Mamy g*wno a nie przemysł, komuniści w rządnie zabili FSO dusząc polskie projekty takie jak np. Syrena Sport, która biła by na łeb na szyje niemieckie Porshe 911, które wyszło na rynek 10 lat później tak w ogóle.... Zdusili także najpotężniejszy w tamtych czasach procesor komputerowy, ponieważ uznali to za kapitalistyczny wynalazek.. Teraz doliną krzemową nazywalibyśmy kopalnie piasku w Polsce, a nie Ameryce. Intel nazywał by się Kowalski sp.z.o.o. I to my bylibyśmy potęgą światową. I to my kolonizowalibyśmy Europę za pomocą projektu "jednoczmy się, kumbaja Europen Union".. Dziękuję. Do widzenia.

Odpowiedz
Udostępnij