@einstein987: Kolego mały błąd chyba Ci się przytrafił;p o ile się nie mylę, moment obrotowy jest znacznie większy chyba koło 3500 Nm. Swoją drogą, silniki Scanii na hamowni zazwyczaj wykazują się większą mocą, tak że może być nawet więcej;)
@lukaszm: Faktycznie kolego, cyferki zmieniły kolejność. Oficjalnie było 3200Nm ale jeden kierowca twierdził, że mu na hamowni 3700 wyrzuciło. Taka Scania!
@einstein987: No sporo filmików widziałem z hamowni i scania zawsze jest mocniejsza niż na papierze;) Przeciwnie do volvo, które często jest wiele słabsze niż być powinno. No i dźwięku scanii V8 nic nie pobije!
V8 na wtrysku Common-rail, 730 KM, 2300 Nm - marzenie
Odpowiedz@einstein987: Kolego mały błąd chyba Ci się przytrafił;p o ile się nie mylę, moment obrotowy jest znacznie większy chyba koło 3500 Nm. Swoją drogą, silniki Scanii na hamowni zazwyczaj wykazują się większą mocą, tak że może być nawet więcej;)
Odpowiedz@lukaszm: Faktycznie kolego, cyferki zmieniły kolejność. Oficjalnie było 3200Nm ale jeden kierowca twierdził, że mu na hamowni 3700 wyrzuciło. Taka Scania!
Odpowiedz@einstein987: No sporo filmików widziałem z hamowni i scania zawsze jest mocniejsza niż na papierze;) Przeciwnie do volvo, które często jest wiele słabsze niż być powinno. No i dźwięku scanii V8 nic nie pobije!
Odpowiedz