Już prawie koniec pracy
Wymienione zostało: -Wszystkie łożyska i uszczelnienia -Wał korbowy -Koszyczek sprzęgła -Łańcuszek sprzęgła -Sworzeń tłoka -Tuleja sworznia -Wałek zdawczy -Wszystkie śruby łączące kartery -Niektóre tryby skrzyni -Popychacze -Kartery zostały wyczyszczone suchym lodem Już nie długo nowe zdjęcia silnika jak i całej WSK-i 175
by
WSK4MS
Do tej pory było całkiem dobrze mało nią jeździłem lecz głównym powodem remontu jest własnie ona ponieważ jeden z ząbków się ułamał i bez litośnie latał po całej skrzyni teraz jest już wszystko wymienione i pracuje bardzo płynnie.
OdpowiedzDo tej pory było całkiem dobrze mało nią jeździłem lecz głównym powodem remontu jest własnie ona ponieważ jeden z ząbków się ułamał i bez litośnie latał po całej skrzyni teraz jest już wszystko wymienione i pracuje bardzo płynnie.
Odpowiedz