Opisałeś parmetry AP2.AP1 to F20C 2.0 250km/220nm wyżej kręci i na wyższych obrotach przyspiesza.Wersja z F22C1 była dla tych co nie chcą kręcić wysoko i na niższych obrotach chca mieć już niutonometry.
Według mnie niepotrzebne jest podawanie v-max. Zamiast tego lepiej napisać: kod silnika, układ cylindrów, zakres w którym osiąga tę moc i moment obrotowy, lata produkcji i może jakąś ciekawostkę związaną z tym autem.
Ps.
Moc silnika podajemy w Koniach Mechanicznych(KM) a nie kilometrach.
Opisałeś parmetry AP2.AP1 to F20C 2.0 250km/220nm wyżej kręci i na wyższych obrotach przyspiesza.Wersja z F22C1 była dla tych co nie chcą kręcić wysoko i na niższych obrotach chca mieć już niutonometry.
Odpowiedz@Tech: F20C ma 240 KM, a nie 250.
Odpowiedz@GanjaDrive: F20C KW 8300rpm Nm 7500rpm max rpm 9000 JDM 183KW 220Nm, USDM 179KW 208Nm, EDM 177KW 208Nm, F22C USDM 177KW 7500rpm 221Nm 6500rpm max rpm 8000, F22C JDM 187KW 7500rpm 230Nm 6500rpm max rpm 8000
Odpowiedz@GanjaDrive: Wersja JDM ma 250 koni jakieś 183-4 KW.Pable wyczerpał temat.
OdpowiedzWedług mnie niepotrzebne jest podawanie v-max. Zamiast tego lepiej napisać: kod silnika, układ cylindrów, zakres w którym osiąga tę moc i moment obrotowy, lata produkcji i może jakąś ciekawostkę związaną z tym autem. Ps. Moc silnika podajemy w Koniach Mechanicznych(KM) a nie kilometrach.
OdpowiedzOk następnym razem wezmę to pod uwagę ;)
Odpowiedz