Chrom? clean look? To nie dla mnie
Tak wygląda silnik Nissana Patrola y60 po zabawie w terenie. Silniki terenówek bez problemu pracują w takich warunkach, często całkowicie zatopione w wodzie. Dlatego w ciężki teren diesel, benzyniaka ciężko uszczelnić, największy problem to wysokie napięcie na świecach.
by
filipfil
Ciekawe u mojego ojca w patrolu nigdy nie bylo takiego błota a topił go nieraz nawet do połowy szyby
OdpowiedzCzekam na komentarz pana polaka gdzie będzie chciał udowodnić że benzyna sobie lepiej radzi w terenie
Odpowiedz"największy problem to wysokie napięcie na świecach" no dobrze, a jak poradzi sobie fajko-cewka? ;p
OdpowiedzZ reguły nie radzi sobie:) Ale kumpel ma silnik saaba, bodajże 2,3 turbo w nadwoziu samuraja i jeździ. Tyle, że diesla praktycznie nie trzeba przerabiać i jeździ, a z benzynowcem zawsze jest jakaś robota. Oczywiście nie mówimy o rajdach czasowych/przełajowych/szutrowych czy jak je tam nazwać, gdzie największą przeszkodą wodną jest kałuża o głębokości 5 cm. To co się sprawdzi w rajdzie paryż-dakar, polegnie w błotku i na odwrót...
Odpowiedz@filipfil: no dobra, ale nie lubisz grzebać i przerabiać sojego pojazdu gdy masz troche wolnego czasu? :)
Odpowiedz