Negatyw używany w driftowozach,najczesciej z przodu ponieważ jak auto leci bokiem to wtedy koła stoją prosto a jak stoi to jest negatyw.Jest to po to by przy drifcie przednie opony mniej się złurzywały
to nie jest po to żeby się mniej opony zużywały, tylko żeby opona podczas poślizgu dotykała asfaltu całą powierzchnią co skutkuje lepszą przyczepnością :)
Negatyw w takiej postaci jest jak dla mnie bezsensownym "szpanem" nie jest to ani funkcjonalne ani bezpieczne.
OdpowiedzPrzecież jak już ktoś tak ma to nie po to by jeździć na co dzień, tylko na zloty itp.
OdpowiedzI tak nie widzę w tym większego sensu. Może delikatnie ale 3/4 opony w powietrzu no prośba
OdpowiedzJeden sezon i laczki do wymiany.
Odpowiedznegatyw jest zaj****** zwłaszcza w wielkich japońskich sedanach i do tego air ride
OdpowiedzCo daje negatyw?
Odpowiedz+10 do lansu na dzielni
Odpowiedzminus kilkaset złotych co roku na nowe opony (jeżeli chodzi o nowy komplet)
OdpowiedzNegatyw=Nierówne zuzycie bieżnika
OdpowiedzTakie troche upośledzone samochody :P samochód ma jeździć, a służyć jedynie do lansu i toczenia się po spotach ;)
OdpowiedzJa tam wolę pewnie stąpać po ziemi. Jestem za tępieniem negatywu. Pozdro.
OdpowiedzJest spoko na postoju..ale nie chciałbym tak jeździć..
Odpowiedza może to driftowóz? nie wpadliście na to?
OdpowiedzNegatyw używany w driftowozach,najczesciej z przodu ponieważ jak auto leci bokiem to wtedy koła stoją prosto a jak stoi to jest negatyw.Jest to po to by przy drifcie przednie opony mniej się złurzywały
Odpowiedzto nie jest po to żeby się mniej opony zużywały, tylko żeby opona podczas poślizgu dotykała asfaltu całą powierzchnią co skutkuje lepszą przyczepnością :)
Odpowiedz