Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

MotoKiller.pl

Pokaż menu
Szukaj

Początek przygody z "driftem na poważnie"

M54B30. To chyba podpada pod "Jak wszyscy to i ja"
by ride_or_die
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar korszakkk
2 2

jakie koszta w przybliżeniu z takim motorem?

Odpowiedz
avatar Borek
2 2

Nie szkoda Ci Jej na drifty? ;/ Na 1 rzut oka wygląda zdrowo i przyjemnie... W ogóle wytłumaczcie mi dlaczego na driftowozy biorą tak kultowe auta, jak e30, których jest coraz mniej? ... :/

Odpowiedz
avatar BezMuSk
5 5

Ponieważ E30 jest lekkie i nie dużych rozmiarów, co daje idealny driftowóz na początek ;)

Odpowiedz
avatar ride_or_die
1 1

Dlatego, że driftowóz wg mnie nie powinien wyglądać tragicznie i służyć tylko do jazdy, jak to się ostatnio przyjęło. Ten sport powinien też odpowiednio wyglądać ;) A e30 to stosunkowo tania baza na początek

Odpowiedz
avatar Comander
1 1

Powodzenia kolego:) Sam już od dawna marzę o tym, żeby zacząć karierę związaną z jazdą torową/driftingiem ale oczywiście jak to u nas bywa, nie ma kasy na start. Ale zamierzam po szkole wyjechać więc moooże zacznę:)

Odpowiedz
avatar Arture30
0 0

Ktoś spyta czemu takie ładne auto na driftowóz - chyba lepiej budować projekt na zdrowej bazie niż na zgniłku nie? Pytanie do właściciela - jak te poszerzenia znoszą biczowanie przez druty z opon? Bo sam zamierzam u siebie w taki sposób zakryć wystające koła tylko pytanie czy przy pierwszych upalonych kapciach nie zostaną z tych poszerzeń strzępy.

Odpowiedz
avatar ride_or_die
0 0

Kilka ładnych kompletów już wystrzeliło na poszerzenia i jeszcze są ;). Ważne żeby dobrze dolegały do karoserii, to makaron nie będzie wchodził pomiędzy. Na pewno nie są tak trwałe jak wiadro, ale za to ładniejsze!

Odpowiedz
avatar Arture30
0 0

Wiadro też fajne, sam chciałem robić ale póki co mam za ładną karoserię, żeby ją spawać. A te poszerzenia fajnie pasują pasują do driftowozu tylko się bałem że nie są trwałe.

Odpowiedz
avatar Arture30
0 0

A poza tym jak do cholery zmieściłeś 17'' schnitery? ;p U mnie przy powiększonym skręcie i wydłużonych wahaczach odwracane stalówki 15'' z profilem 195/50 wchodziły w nogi pasażera lub kierowcy (w zależności w którą skręcisz).

Odpowiedz
avatar DOMINIK200
0 0

Podkręcałeś może to fabryczne 231km ?

Odpowiedz
avatar ride_or_die
0 0

Jeszcze nie hamowany. Zmieniony dolot i wydech. Kolega ma bliźniaczy układ napędowy i wyhamowało na 250. Liczę na to samo.

Odpowiedz
avatar DOMINIK200
0 0

Ja mam w e39 m54b30 i robi robotę, spodziewam się co u Ciebie, gdzie pewnie waga zredukowana do minimum. Widać zresztą po szybach.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2014 o 15:05

Udostępnij