Nie szkoda Ci Jej na drifty? ;/ Na 1 rzut oka wygląda zdrowo i przyjemnie... W ogóle wytłumaczcie mi dlaczego na driftowozy biorą tak kultowe auta, jak e30, których jest coraz mniej? ... :/
Dlatego, że driftowóz wg mnie nie powinien wyglądać tragicznie i służyć tylko do jazdy, jak to się ostatnio przyjęło. Ten sport powinien też odpowiednio wyglądać ;) A e30 to stosunkowo tania baza na początek
Powodzenia kolego:)
Sam już od dawna marzę o tym, żeby zacząć karierę związaną z jazdą torową/driftingiem ale oczywiście jak to u nas bywa, nie ma kasy na start. Ale zamierzam po szkole wyjechać więc moooże zacznę:)
Ktoś spyta czemu takie ładne auto na driftowóz - chyba lepiej budować projekt na zdrowej bazie niż na zgniłku nie? Pytanie do właściciela - jak te poszerzenia znoszą biczowanie przez druty z opon? Bo sam zamierzam u siebie w taki sposób zakryć wystające koła tylko pytanie czy przy pierwszych upalonych kapciach nie zostaną z tych poszerzeń strzępy.
Kilka ładnych kompletów już wystrzeliło na poszerzenia i jeszcze są ;). Ważne żeby dobrze dolegały do karoserii, to makaron nie będzie wchodził pomiędzy. Na pewno nie są tak trwałe jak wiadro, ale za to ładniejsze!
Wiadro też fajne, sam chciałem robić ale póki co mam za ładną karoserię, żeby ją spawać. A te poszerzenia fajnie pasują pasują do driftowozu tylko się bałem że nie są trwałe.
A poza tym jak do cholery zmieściłeś 17'' schnitery? ;p U mnie przy powiększonym skręcie i wydłużonych wahaczach odwracane stalówki 15'' z profilem 195/50 wchodziły w nogi pasażera lub kierowcy (w zależności w którą skręcisz).
jakie koszta w przybliżeniu z takim motorem?
OdpowiedzNie szkoda Ci Jej na drifty? ;/ Na 1 rzut oka wygląda zdrowo i przyjemnie... W ogóle wytłumaczcie mi dlaczego na driftowozy biorą tak kultowe auta, jak e30, których jest coraz mniej? ... :/
OdpowiedzPonieważ E30 jest lekkie i nie dużych rozmiarów, co daje idealny driftowóz na początek ;)
OdpowiedzDlatego, że driftowóz wg mnie nie powinien wyglądać tragicznie i służyć tylko do jazdy, jak to się ostatnio przyjęło. Ten sport powinien też odpowiednio wyglądać ;) A e30 to stosunkowo tania baza na początek
OdpowiedzPowodzenia kolego:) Sam już od dawna marzę o tym, żeby zacząć karierę związaną z jazdą torową/driftingiem ale oczywiście jak to u nas bywa, nie ma kasy na start. Ale zamierzam po szkole wyjechać więc moooże zacznę:)
OdpowiedzKtoś spyta czemu takie ładne auto na driftowóz - chyba lepiej budować projekt na zdrowej bazie niż na zgniłku nie? Pytanie do właściciela - jak te poszerzenia znoszą biczowanie przez druty z opon? Bo sam zamierzam u siebie w taki sposób zakryć wystające koła tylko pytanie czy przy pierwszych upalonych kapciach nie zostaną z tych poszerzeń strzępy.
OdpowiedzKilka ładnych kompletów już wystrzeliło na poszerzenia i jeszcze są ;). Ważne żeby dobrze dolegały do karoserii, to makaron nie będzie wchodził pomiędzy. Na pewno nie są tak trwałe jak wiadro, ale za to ładniejsze!
OdpowiedzWiadro też fajne, sam chciałem robić ale póki co mam za ładną karoserię, żeby ją spawać. A te poszerzenia fajnie pasują pasują do driftowozu tylko się bałem że nie są trwałe.
OdpowiedzA poza tym jak do cholery zmieściłeś 17'' schnitery? ;p U mnie przy powiększonym skręcie i wydłużonych wahaczach odwracane stalówki 15'' z profilem 195/50 wchodziły w nogi pasażera lub kierowcy (w zależności w którą skręcisz).
OdpowiedzPodkręcałeś może to fabryczne 231km ?
OdpowiedzJeszcze nie hamowany. Zmieniony dolot i wydech. Kolega ma bliźniaczy układ napędowy i wyhamowało na 250. Liczę na to samo.
OdpowiedzJa mam w e39 m54b30 i robi robotę, spodziewam się co u Ciebie, gdzie pewnie waga zredukowana do minimum. Widać zresztą po szybach.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2014 o 15:05
tona na sucho ;)
Odpowiedz