Ale co tu porównywać? Zawsze napęd na 4 koła będzie lepiej wyjeżdżał po śliskim niż napęd na jedną oś, obojętnie czy to przód czy tył. I to nie ważne czy porównamy Audi i BMW czy Mercedesa i KIA
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
21 stycznia 2014 o 8:24
No i z tym nie bardzo się zgodzę. Jeżdżę E34 touring i zazwyczaj mam mniejsze problemy z pokonywaniem wzniesień niż przednionapędówki. Nie wspomnę już o sytuacji gdy mamy komplet pasażerów i bagaż, w tedy jest wręcz przeciwnie. Wszystkie passaty, mondeo, i inne duże kombi zostają w tyle;)
Powiem tak po pierwsze powinno być xDrive vs Quattro
a po drugie oglądając testy tych obecnych napędów
4Matic Mercedes ML vs xDrive BMW X5 vs Quattro Audi Q7 najlepiej wypadł napęd xDrive
O boże jedno zdjęcie co podważa napęd BMW i już są spiny Jeden za drugim. Nie tak dawano się kłócili, że na dobrych oponach to i BMW jeździ jak trzeba bez najmniejszych problemów? jeździ ale nie tak jak napęd na 4 koła. To tylko zdjęcie ludzie nic więcej normalne że 4 koła lepiej ciągnął niż dwa. Pozdrawiam fanów BMW i AUDI ;) żyjmy w zgodzie.
Dziwne... jeśli byłoby to np. E30 to bym się nie dziwił że ma problemy wyjechać.
Ale E46? Które na bank ma ESP czy MSR, lub nawet elektroniczną blokadę dyferencjału? Albo dał w p*zde żeby celowo nie wyjechać ;) A po śladach widać że tak musiało być, bo za drugą próbą wyjechał z pochylonego podjazdu...
Ale się spieniacie.
Kiedyś już była dyskusja na temat tego zdjęcia.
To nie był poślizg co nawet widać xP
Właściciel BMW chciał napisać "M" na śniegu.
M Power ludzie, M Power!!!!
Byłem na Imprezie BMW Test And Drive i fakt xDrive nowej generacji jest genialny potrafi 1 kołem wytargać Auto z błota czy śniegu Ale spróbujcie wjechać pierwszą generacją x5 to w byle piaskownicy się zagrzebuję i na śniegu też szału nie robi.
Mieliśmy porównanie bo kumpel Z klubu ma x5 e53.
Quattro wczesne to jednak stały mechaniczny system z blokadami na tyle np.C4 nowszy już jest jednak nudny elektronika go zabiła.
Jak widać po "braniu" śniegu w bieżnik - auto po lewej miało gorsze opony (płytszy bieżnik? letnie?). Porównanie o du..ę rozbić niezależnie od marki/systemu napędu.
To głupota ja mam gorszy podjazd i moje e39 pokonuje takie bez trudu
OdpowiedzJakby powoli wjechał to by było normalnie ;d bo to jakiś super lód nie jest
Odpowiedzale po co bez trudu, jak można się trochę bawić?;)
OdpowiedzPorównanie RWD w BMW i Quattro w Audi, porównajcie XDrive i Quattro to będzie uczciwa walka albo Audi z napędem na jedną oś.
OdpowiedzMiałem to samo napisac
OdpowiedzTu raczej chodzi o prownanie RWD do AWD a nie bezposrednio BMW vs Audi
OdpowiedzXdrive wypada lepiej niż nowe quattro w Audi...
OdpowiedzMoże ESP nie wyłączył i go wyhamowało.
OdpowiedzAle co tu porównywać? Zawsze napęd na 4 koła będzie lepiej wyjeżdżał po śliskim niż napęd na jedną oś, obojętnie czy to przód czy tył. I to nie ważne czy porównamy Audi i BMW czy Mercedesa i KIA
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 stycznia 2014 o 8:24
Z tym, że przód napęd przeważnie poradzi sobie lepiej niż tył..
OdpowiedzNo i z tym nie bardzo się zgodzę. Jeżdżę E34 touring i zazwyczaj mam mniejsze problemy z pokonywaniem wzniesień niż przednionapędówki. Nie wspomnę już o sytuacji gdy mamy komplet pasażerów i bagaż, w tedy jest wręcz przeciwnie. Wszystkie passaty, mondeo, i inne duże kombi zostają w tyle;)
OdpowiedzPowiem tak po pierwsze powinno być xDrive vs Quattro a po drugie oglądając testy tych obecnych napędów 4Matic Mercedes ML vs xDrive BMW X5 vs Quattro Audi Q7 najlepiej wypadł napęd xDrive
OdpowiedzO boże jedno zdjęcie co podważa napęd BMW i już są spiny Jeden za drugim. Nie tak dawano się kłócili, że na dobrych oponach to i BMW jeździ jak trzeba bez najmniejszych problemów? jeździ ale nie tak jak napęd na 4 koła. To tylko zdjęcie ludzie nic więcej normalne że 4 koła lepiej ciągnął niż dwa. Pozdrawiam fanów BMW i AUDI ;) żyjmy w zgodzie.
OdpowiedzWyraźnie widać gdzie nuda a gdzie fun ;) - i jako użytkownik i fan marki Audi piszę to z ciężkim bólem.
Odpowiedzktoś chciał porównanie XDrive i Quattro ? http://www.sadistic.pl/naped-4x4-audi-vs-4x4-bmw-quattro-vs-xdrive-vt149763.htm tutaj jest :)
OdpowiedzNie ma to jak sterowane filmiki. :v http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM Ciekawe, ze tutaj wygrywa odziwo xDrive. :D
OdpowiedzBez względu na markę pojazdu autor chciał pokazać dwa rodzaje napędu AWD = Bezpieczeństwo RWD = Dobra zabawa
OdpowiedzDziwne... jeśli byłoby to np. E30 to bym się nie dziwił że ma problemy wyjechać. Ale E46? Które na bank ma ESP czy MSR, lub nawet elektroniczną blokadę dyferencjału? Albo dał w p*zde żeby celowo nie wyjechać ;) A po śladach widać że tak musiało być, bo za drugą próbą wyjechał z pochylonego podjazdu...
OdpowiedzAle się spieniacie. Kiedyś już była dyskusja na temat tego zdjęcia. To nie był poślizg co nawet widać xP Właściciel BMW chciał napisać "M" na śniegu. M Power ludzie, M Power!!!!
Odpowiedzja sie pytam gdzie sa ślady przednich kół bo widze tylko tylne
OdpowiedzByłem na Imprezie BMW Test And Drive i fakt xDrive nowej generacji jest genialny potrafi 1 kołem wytargać Auto z błota czy śniegu Ale spróbujcie wjechać pierwszą generacją x5 to w byle piaskownicy się zagrzebuję i na śniegu też szału nie robi. Mieliśmy porównanie bo kumpel Z klubu ma x5 e53. Quattro wczesne to jednak stały mechaniczny system z blokadami na tyle np.C4 nowszy już jest jednak nudny elektronika go zabiła.
OdpowiedzJak widać po "braniu" śniegu w bieżnik - auto po lewej miało gorsze opony (płytszy bieżnik? letnie?). Porównanie o du..ę rozbić niezależnie od marki/systemu napędu.
Odpowiedz