Corsa B 2.5 V6 next....
Witajcie znowu w nowym roku :) otoz powodem tym ze silnik ciagle gasnie okazalo sie, 2 przewody masowe idace z.okolicy serwa oraz fabryczny immobiliser pod stacyjka od 1.4, natomiast w c25xe nie ma immo bo to sterownik PN, a wiec ruszamy pelna para!!! Jak widac.komora juz jest skonczona, a kolektor dolotowy pomalowany w jaskrawszy odcien komory :) kolejne zdjecia wkrotce, nie obrazajce sie na przedluzany czas, mam 2 auta i wydatki, nie zarabiam duzo, swap bym skonczyl dzis jeżeli zająłbym się bezpośrednio projektem... ale są zmiany, w dalszym ciągu pracuję nad tym, kwestia dobrej pogody i temperatury chociaż jesiennej 8-12 C :)
by
Testarossaxxx
Wiem jak jest i sam Cie rozumiem. Swapy sie sa takie proste. Jak już pali to jest z górki. Pozdro!
OdpowiedzPo kilku krotnych probach sie udalo :) ale prawa polos bedzie do wywalenia bo zjechalem gwint dokrecajac srube 30^ noi lozyska ponownie musze kupic i piasty ktore sa z calibry ponownie przetoczyc jedno miejsce ktore ominalem, skrzynie F16 juz zmasowalem, kolektor tylni jest do poprawienia, musze jeszcze raz o 1 cm odgiac w strone bloku silnika i bedzie idealnie! Dzisiaj i takjuz duzo roboty mialem, wczoraj 4 godziny a dzis od 10:00 do 19:00 a jadlem tylko sniadanie
OdpowiedzZmień opis zanim Twoja dziewczyna go zobaczy bo może się skończyć tym że swap skończysz jutro. A tak poważnie to powodzenia w dalszych pracach i czekam na efekty.
Odpowiedz