oczywiście, że starą. osobiście uważam, że projekt nowej warszawy jest strzałem w stopę dla produkcji polskiej motoryzacji. oczywiście nie wątpię w to, że nikt tego nie kupi bo na pewno parę osób się znajdzie, ale co nowa ma wspólnego ze starą? kiedyś Polacy robili samochody dla tzw. "ludu" czyli dobrze, tanio, dla każdego. teraz podczas gdy nie produkujemy nic swojego (a nawet jeśli już to gdzieś w szopach o czym nikt nic nie wie) startujemy z takim projektem. według mnie powinniśmy zacząć od czegos prostego, taniego, dobrego co będzie mógł mieć każdy z nas. zawsze trzeba od czegoś zacząć, ale cóż... wierzę, że się uda, życzę twórcom powodzenia :)
p.s. pisząc "MY" mam oczywiście na myśli nas jako naród.
Jak mozna mówić, że nowa warszawa to nie udolna próba nawiązania do legendy ? Ci co tak piszą napewno jeżdzą autami po 5 tyś. i narzekają jak to w tym kraju jest nie dobrze wezcie sie do roboty osiągnijcie cos to bedzie was stać na piękna polską Warszawe.Lepiej zeby wogóle cos bylo w tym kraju niż tylko narzekanie i gadanina chołoty.
Ale przecież 223 nie było tanim wozidłem
Przeskoczyli troszkę wiekowo produkcje to może wam się nie podobać wasze ukochane samochody od pół wieku były ulepszane tu macie troszkę skok. Jednyne co jest głupota to ta nazwa pajace sie próbują upodabniać
Dlaczego odwołują się do starej warszawy, nie lepiej jest wymyślić coś nowego, wypromować nową polską markę. A tak wogle to powinni zacząć od zaprojektowania rodzinnego auta z ekonomicznym silnikiem i o przyzwoitej cenie a później bawić się w wersje sportowe i td.
Czytając komentarze w stylu: stare prawdziwe, nowa to podróba itp., do tego przypominając sobie historię prototypu nowej syreny, który skończył jako kompostownik, bo właściciel powiedział, że to nie może być Syrena, bo Syrena tak nie wygląda, to wiem dlaczego tak na prawdę polska motoryzacja umarła...
Stara jest kultowa, wszyscy ją znają, oczywiście, ale zastanówmy się czy jeśli byłyby modele pomiędzy, które pokazywałyby systematyczny, swobodny rozwój Warszawy, to czy nie byłaby ona ona właśnie flagową limuzyną polskiego przemysłu motoryzacyjnego, czy Niemcy po pojawieniu się 2. generacji BMW 5 powiedzieli, że to nie to, nie jest podobna do pierwszej i nie powinna powstawać?
tak tak nie jest to najpiękniejsze ale dane trochę to rewanżują bo tak prynajmniej piszą :
Dane
- pięciolitrowy silnik V10 o mocy 607 KM.
- napęd na tył poprzez siedmiostopniową skrzynię półautomatyczną.
- masa < 2000kg
- koła 22" 295/25
- wymiary: dł/szer/wys 4880/1980/1420 [mm]
- rozstaw osi: 2900mm
Więc może nie jest taka zła ??
nowa warszawa - nieudolna próba nawiązania do legendy
OdpowiedzStara Warszawa o wiele wiele ładniejsza a ta nowa to niestety jakiś gniot dla bogatych....
OdpowiedzAuto stylistycznie ładne ale zajeżdża mi tandetą i plastikiem...co psuje wizerunek i tracycję z kulowym polskim autem.
OdpowiedzNowa wygląda jakby "na siłę" jak ktoś pisał lekko zalatuje tandetą
Odpowiedzoczywiście, że starą. osobiście uważam, że projekt nowej warszawy jest strzałem w stopę dla produkcji polskiej motoryzacji. oczywiście nie wątpię w to, że nikt tego nie kupi bo na pewno parę osób się znajdzie, ale co nowa ma wspólnego ze starą? kiedyś Polacy robili samochody dla tzw. "ludu" czyli dobrze, tanio, dla każdego. teraz podczas gdy nie produkujemy nic swojego (a nawet jeśli już to gdzieś w szopach o czym nikt nic nie wie) startujemy z takim projektem. według mnie powinniśmy zacząć od czegos prostego, taniego, dobrego co będzie mógł mieć każdy z nas. zawsze trzeba od czegoś zacząć, ale cóż... wierzę, że się uda, życzę twórcom powodzenia :) p.s. pisząc "MY" mam oczywiście na myśli nas jako naród.
OdpowiedzJak mozna mówić, że nowa warszawa to nie udolna próba nawiązania do legendy ? Ci co tak piszą napewno jeżdzą autami po 5 tyś. i narzekają jak to w tym kraju jest nie dobrze wezcie sie do roboty osiągnijcie cos to bedzie was stać na piękna polską Warszawe.Lepiej zeby wogóle cos bylo w tym kraju niż tylko narzekanie i gadanina chołoty.
OdpowiedzZdecydowanie stara! Ktoś już kiedyś napisał, ale ja powtórzę. Nie powinno się na siłę unowocześniać starych aut!
Odpowiedzzlikwiduj Mustanga, Camaro, Challengera, New Beetla... Będzie popyt to zrobią.
OdpowiedzAle przecież 223 nie było tanim wozidłem Przeskoczyli troszkę wiekowo produkcje to może wam się nie podobać wasze ukochane samochody od pół wieku były ulepszane tu macie troszkę skok. Jednyne co jest głupota to ta nazwa pajace sie próbują upodabniać
OdpowiedzTa nowa to jakby Bentley. Fajnie by było, gdyby w końcu zaczęto kojarzyć Polskę z jakimś luksusem
OdpowiedzDlaczego odwołują się do starej warszawy, nie lepiej jest wymyślić coś nowego, wypromować nową polską markę. A tak wogle to powinni zacząć od zaprojektowania rodzinnego auta z ekonomicznym silnikiem i o przyzwoitej cenie a później bawić się w wersje sportowe i td.
OdpowiedzNowa Syrena Sport jest dużo ciekawszym projektem
Odpowiedzjak dla mnie starsza
OdpowiedzCzytając komentarze w stylu: stare prawdziwe, nowa to podróba itp., do tego przypominając sobie historię prototypu nowej syreny, który skończył jako kompostownik, bo właściciel powiedział, że to nie może być Syrena, bo Syrena tak nie wygląda, to wiem dlaczego tak na prawdę polska motoryzacja umarła... Stara jest kultowa, wszyscy ją znają, oczywiście, ale zastanówmy się czy jeśli byłyby modele pomiędzy, które pokazywałyby systematyczny, swobodny rozwój Warszawy, to czy nie byłaby ona ona właśnie flagową limuzyną polskiego przemysłu motoryzacyjnego, czy Niemcy po pojawieniu się 2. generacji BMW 5 powiedzieli, że to nie to, nie jest podobna do pierwszej i nie powinna powstawać?
Odpowiedztak tak nie jest to najpiękniejsze ale dane trochę to rewanżują bo tak prynajmniej piszą : Dane - pięciolitrowy silnik V10 o mocy 607 KM. - napęd na tył poprzez siedmiostopniową skrzynię półautomatyczną. - masa < 2000kg - koła 22" 295/25 - wymiary: dł/szer/wys 4880/1980/1420 [mm] - rozstaw osi: 2900mm Więc może nie jest taka zła ??
Odpowiedztrochę nieudana ja bym to lepiej zrobił za te pieniądze :P
Odpowiedz