Tylko że ta masa która nas pcha ma również swoje hamulce. Każda przyczepa/ naczepa ma na wszystkich kołach hamulce, żeby taki zestaw się mógł zatrzymać.
masę czuć, ale droga hamowania nie powinna być znacznie dłuższa od standardowego europejskiego zestawu. Stosunek masy do ilości kół i hamulców jest podobny. Na pewno różnica będzie podczas hamowania silnikiem/retarderem, tutaj stosunek masy do siły będzie dużo większy.
Sprawdzanie układu hamulców przed jazdą jak na kolei :), odpowiednik rewidenta sprawdza pewnie każdy wagon... tzn. naczepę ;), próba zestawu, podpis i jazda.
Przy hamowaniu zwykłą ciężarówką czuć na plecach masę która nas pcha do przodu a co dopiero w takim zestawie :D
OdpowiedzTylko że ta masa która nas pcha ma również swoje hamulce. Każda przyczepa/ naczepa ma na wszystkich kołach hamulce, żeby taki zestaw się mógł zatrzymać.
OdpowiedzWiem o tym ale jadąc takim zestawem przy hamowaniu czuć tą masę za ciągnikiem :D
Odpowiedzmasę czuć, ale droga hamowania nie powinna być znacznie dłuższa od standardowego europejskiego zestawu. Stosunek masy do ilości kół i hamulców jest podobny. Na pewno różnica będzie podczas hamowania silnikiem/retarderem, tutaj stosunek masy do siły będzie dużo większy.
OdpowiedzSprawdzanie układu hamulców przed jazdą jak na kolei :), odpowiednik rewidenta sprawdza pewnie każdy wagon... tzn. naczepę ;), próba zestawu, podpis i jazda.
Odpowiedz