Jak oni wyciągnęli tyle pary z 1.6 O.o
Wiem że np w wolnossącym VR6 trzeba sporo się nakombinować i wydać by nieco przerzucić granicę 200KM ale tutaj to ja nie wiem co jest zmodzone
Fabryczne B16B legitymuje się tą mocą a to jest zmodyfikowane B16 przez pionera Hondy,czyli Mugen.Tak samo firma Spoon modyfikowała Cify np. żółte EG6.
Znalazłem takie info że ostatnia specyfikacja tego silnika była w okolicy 220 koni z 1.6... Pewnie doprężony tak, że szpilka tam nie wejdzie, najostrzejsze wałki, vtec ostro zestrojony, itb, wyrównoważony wał + kucizna na dole i tak może wyjść jak japońce się za coś wezmą. ;) Sęk w tym że moment pozostał w okolicy 190Nm, co wskazuje na to że silnik po prostu się potwornie szybko wkręca ale nie generuje jakiegoś okrutnego ciągu.
Odpowiedz
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 13:14
Być może zrobili jeszcze mniejszy skok tłoka dzięki czemu mogli podkręcić max obr/min za czym idzie większa moc, a przez mały skok tłoka pozostał "mały' moment obrotowy. Nie ma co się oszukiwać ale to jest Honda a ona potrafi zaskoczyć.
Nie od skoku zależą max obroty ale od stosynku długości korbowodu do skoku tłoka np. B16A ma 1.74 a B16B 1.84 bo jest zbudowane na bloku B18 który jest wyższy nisz ten w B16A
Odpowiedz
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 21:16
Potwór.. Lekka buda z taką mocą. nie da się nią nie zgrzeszyć !
OdpowiedzJak oni wyciągnęli tyle pary z 1.6 O.o Wiem że np w wolnossącym VR6 trzeba sporo się nakombinować i wydać by nieco przerzucić granicę 200KM ale tutaj to ja nie wiem co jest zmodzone
OdpowiedzTylko jakim cudem około 220 koni jak najmocniejsze 1.6 ma 185 koni to 40 koni ciężko dodać bez turba
OdpowiedzW Polsce jest CRX mający 230KM w B16A1 a CRX SS Work's Na bloku B16B o pojemności 1841 ma 240KM warzy 740kg i objeżdża dużo mocniejsze AWD.
OdpowiedzFabryczne B16B legitymuje się tą mocą a to jest zmodyfikowane B16 przez pionera Hondy,czyli Mugen.Tak samo firma Spoon modyfikowała Cify np. żółte EG6.
OdpowiedzZnalazłem takie info że ostatnia specyfikacja tego silnika była w okolicy 220 koni z 1.6... Pewnie doprężony tak, że szpilka tam nie wejdzie, najostrzejsze wałki, vtec ostro zestrojony, itb, wyrównoważony wał + kucizna na dole i tak może wyjść jak japońce się za coś wezmą. ;) Sęk w tym że moment pozostał w okolicy 190Nm, co wskazuje na to że silnik po prostu się potwornie szybko wkręca ale nie generuje jakiegoś okrutnego ciągu.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 13:14
Być może zrobili jeszcze mniejszy skok tłoka dzięki czemu mogli podkręcić max obr/min za czym idzie większa moc, a przez mały skok tłoka pozostał "mały' moment obrotowy. Nie ma co się oszukiwać ale to jest Honda a ona potrafi zaskoczyć.
OdpowiedzNie od skoku zależą max obroty ale od stosynku długości korbowodu do skoku tłoka np. B16A ma 1.74 a B16B 1.84 bo jest zbudowane na bloku B18 który jest wyższy nisz ten w B16A
OdpowiedzZmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 21:16
No już nie gadaj że max obroty nie zależą od skoku tłoka. Tłok nie może mieć za dużej drogi do pokonywania podczas obrotu przez co ma mała prędkość.
Odpowiedzsilnik jest całkowicie wyczynowy, wysokoobrotowy (powyzej 9000 rpm) ma niemal motocyklowa charakterystykę
OdpowiedzMugen zdradza już że konkretnie jest pod maską.
Odpowiedz